Tilasin mutsifarkut ja olisinpa tehnyt sen aiemmin
Kahdet erilaiset itse asiassa. Otin niin väljät, ettei tule vekkiä mihinkään eikä ole piukea mistään päästä.
Todella mukavat päällä. Lisäksi näyttävät omasta mielestäni hyvältä. Olen saanut spontaanit kehut kumppanin teinipojalta (joka ei kommentoi vaatteitani koskaan), samoin 60+ v ystävältä, ja nuorempi kollega kysyi, mistä ostin, hänkin haluaa.
No eräästä suuresta verkkokaupasta, jota olen tähän saakka vältellyt.
Tuntui kuin olisin nuorentunut vuosia. Nyt vain toivotaan, että kestävät yli kolme pesukertaa. Levikset ostin ja toistaiseksi vaikuttaa hyvältä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta, niin ovat poissa muodista ja aloittaja on taas ostelemassa uusia malleja.
Nykyään saa olla tyytyväinen, jos farkut kestävät edes pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta, niin ovat poissa muodista ja aloittaja on taas ostelemassa uusia malleja.
Eikö ne jo ole poissa muodista? Ainakin nuoriso käyttää lähinnä leveälahkeisia ja jotkut bootcut-mallia.
Onko näin? Sittenhän mutsifarkut ovat jälleen - mutsifarkut! Jee :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne jo ole poissa muodista? Ainakin nuoriso käyttää lähinnä leveälahkeisia ja jotkut bootcut-mallia.
Mitkä ihmeen kengät noiden kanssa sopii? Käytin nuorempana maiharien kanssa, mutta se ei nyt enää käy, kun en todellakaan halua palata siihen teinihevari-tyyliin. Yhdet bootcutit siis on lähes käyttämättömänä kaapissa, mutta en omista yksiäkään kenkiä, jotka ei näyttäisi naurettavilta niiden kanssa. Lenkkarit ei myöskään käy, ne ei vaan mun silmään sovi. Jotkut kangaskengät? Vansit? Ideoita?
Mutsifarkut on ehkä tehokkain keino saada miehen erektio laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutsifarkut on ehkä tehokkain keino saada miehen erektio laskemaan.
Näin ei näytä käyneen :)
Omalle ainakaan, hyvä vain jos muut eivät kulje muna pystyssä perässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutsifarkuilla viehättäväkin nainen muuttuu lähinnä huvittavan näköiseksi. Miehen näkökulmasta aivan karmea muotivillitys.
Siellä on taas yläasteella oltu välitunnilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen kengät noiden kanssa sopii? Käytin nuorempana maiharien kanssa, mutta se ei nyt enää käy, kun en todellakaan halua palata siihen teinihevari-tyyliin. Yhdet bootcutit siis on lähes käyttämättömänä kaapissa, mutta en omista yksiäkään kenkiä, jotka ei näyttäisi naurettavilta niiden kanssa. Lenkkarit ei myöskään käy, ne ei vaan mun silmään sovi. Jotkut kangaskengät? Vansit? Ideoita?
Voisko olla - bootsit? Ja sitä kautta nilkkurit, saapikkaat, sen tapaiset. Itse en pysty bootcutteja käyttämään, kun tulee niin kova ysäriviba :D
Muoti ja muoti. Pukeutukaa vaatteisiin joista tykkäätte ja jotka o mukavia, eikä niihin joista muut tykkää