Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reakoitte kumppanin menneeseen?

Vierailija
04.05.2023 |

Oli ehkä hölmöä, mutta tuli kysyttyä kumppanilta monen kanssa ollut.
Aluksi vastaus oli tyyliin en muista mutta sitten paljastui aika hurja luku ainakin minulle eli 12.
Itselläni aika lailla vähemmän ja kaikki olleet seurustelusuhteita.
En tiedä, ehkä olen vähän pettynyt ja ehkä näen kumppanin eri silmin.
Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta.
Pitäisiköhän erota?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle asialla olisi merkitystä, jos aloittaisin uuden suhteen. Tämä nykyinen on niin nuorena aloitettu ja pitkäaikainen, että luvut on kovin olemattomat molemmilla ja hyvä niin. Itselläni siis tasan 1. Olisi varmasti vaikeaa löytää nyt yli 30veenä tässä asiassa saman arvoinen uusi kumppani.

Eli ymmärrän tunteitasi ja myös päätöksen lopettaa suhde, jos siihen ratkaisuun kallistut.

Katso, harvinaisesti ollaan samanlaisia.

Vierailija
22/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt kysymyksiä, joihin et halua rehellisiä vastauksia? Todella monen (etenkin naisen) ongelma.

Höpö höpö. Miehet näitä kyselee ja jos vastaus ei ole 0-1, seuraa lähes tulkoon aina itkupotkuraivarit. Ei tietenkään normaaleilla miehillä, mutta esim. palstalla pyörivät vikisijäthän ovat ihan kauhuissaan siitä, että naiset ovat seksuaalisesti aktiivisia.

Yksikään mies ei ole koskaan kysynyt. En deittaile tällä palstalla rakeevia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa rakkaus, kun tuollaisen takia mietit eroa!

En tiedä miesystäväni kumppaneitten määrää. Kaikkea muuta tiedän, kun hän on kertonut. En kaikista asioista ole pitänyt, mutta kuuluu menneisyyteen.

No jos toisella on kymmeniä suhteita takana niin kertoohan se nyt vähän ettei ole kauhean vakaa tyyppi siinä mielessä ja tuskin nykyinenkään suhde tulee olemaan mikään poikkeus. Historia usein kun toistaa itseään.

Vierailija
24/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa rakkaus, kun tuollaisen takia mietit eroa!

En tiedä miesystäväni kumppaneitten määrää. Kaikkea muuta tiedän, kun hän on kertonut. En kaikista asioista ole pitänyt, mutta kuuluu menneisyyteen.

No jos toisella on kymmeniä suhteita takana niin kertoohan se nyt vähän ettei ole kauhean vakaa tyyppi siinä mielessä ja tuskin nykyinenkään suhde tulee olemaan mikään poikkeus. Historia usein kun toistaa itseään.

Minä ymmärsin, että avauksessa puhuttiin seksikumppaneista eikä suhteista.

Vierailija
25/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle asialla olisi merkitystä, jos aloittaisin uuden suhteen. Tämä nykyinen on niin nuorena aloitettu ja pitkäaikainen, että luvut on kovin olemattomat molemmilla ja hyvä niin. Itselläni siis tasan 1. Olisi varmasti vaikeaa löytää nyt yli 30veenä tässä asiassa saman arvoinen uusi kumppani.

Eli ymmärrän tunteitasi ja myös päätöksen lopettaa suhde, jos siihen ratkaisuun kallistut.

Saman arvoinen?

Vierailija
26/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit kysymään, ehkä asia on siis mietityttänyt pidemmän aikaa?

Ehkä jokin kumppanin käytöksessä sai miettimään?

Ei siitä mihinkään pääse jos kumppanin alkaa eri silmin näkemään vaikka onkin menneet kyseessä, ensisijainen velvollisuus sinulla on itseäsi kohtaan.

Jotain meni rikki, ero on aika järkevä ratkaisu.

Ei siinä muutenkaan mitään väärää ole haluta samanlaista kumppania, tai ainakin omat kriteerit täyttävää.

Vierailija
27/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan jäi kyselyt puolittaisiksi. Se oikeampi kysymys on, että montako kertaa? Tällöin pitkässä parisuhteessa ollut onkin todennäköisesti se moraalittomampi. Aatelkaa, jotkut harrataa jopa aamuin, illoin ja joka päivä.

Oikeasti siveä, on siveä myös pitkässä.suhteessa!

Vierailija
28/30 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12? 😅

Itsellä satasen raja lähestyy.

Mulla määrä ei ole kasvanut enää vuosiin, mutta ilkeän likellä on sama rajapyykki. Itse ymmärrän mainiosti jos tämä määrä on mahdolliselle tulevalle kumppanille liikaa. On tässä ihan liikaa mulle itsellenikin, mutta mennyttä en voi muuttaa ja voin vain vaikuttaa tähän hetkeen ja tulevaan.

Tuollainen 12 olisi oikein siedettävä määrä. Sellainen oikeasti omannäköinen.

Vierailija
29/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit kysymään, ehkä asia on siis mietityttänyt pidemmän aikaa?

Ehkä jokin kumppanin käytöksessä sai miettimään?

Ei siitä mihinkään pääse jos kumppanin alkaa eri silmin näkemään vaikka onkin menneet kyseessä, ensisijainen velvollisuus sinulla on itseäsi kohtaan.

Jotain meni rikki, ero on aika järkevä ratkaisu.

Ei siinä muutenkaan mitään väärää ole haluta samanlaista kumppania, tai ainakin omat kriteerit täyttävää.

Kiitos!

Vierailija
30/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin myös joskus typeränä kysymään. Olin ensin järkyttynyt ja joskus pienen hetken saatan potea mustasukkaista ärtymystä mutta järkeilen aina itselleni, että mennyt on mennyttä ja itsepähän kysyin, asia olisi täysin sama vaikka en siitä tietäisikään ja sillonhan se ei haittaisi, miksi haittaisi nytkään?

Eihän hän minua millään vanhoilla jutuilla ole loukannyt, eikä kyse ole mistään sellaisesta toiminnasta mitä en omien arvojen puitteissa voisi hyväksyä. Yhden yön jutut eivät ole minulle ongelma, jos ne tapahtuvat kahden yhteisymmärryksessä olevan henkilön kesken jotka eivät petä omia puolisoitaan, joten ongelmani on vain ja ainoastaan pieni mustasukkaisuuden poikanen, joka on perusteeton joten sen kanssa pitää vain oppia olemaan kun kerran itse halusin tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan