Ovatko muut sinkkunaiset huomanneet, että miehillä on nykyään ties mitä fetissejä?
Halutaan kaikenlaisia bdsm-,pepppu- ja kakkajuttuja
Kommentit (43)
fetissi on jotain mitä ihminen tarvii tullakseen. se voi olla pervoilua tai mitä kaikkee muuta.
Bdsm- mieheen olen törmännyt, ja hyvä niin, koska olen itsekin bdsm-henkinen.
fetissi voi olla vaikka paljaat rinnat ei se mitään pervoilua tarvi olla. menee ny termit sekasi
Naisilla on myös. Ap vain ei harrasta seksiä naisten kanssa, niin ei ole huomannut.
T. Nainen
Sitominen tulee yleensä vasta vaiheessa kaksi. Varpaiden nuoleminen alkaa jo vaiheessa yksi.
Kertoo lähinnä jotain aloittajasta ja siitä millaisia miehiä hän vetää puoleensa. m31
Naisilla on tiukkojen juoksutrikoiden ja legginsien fetissi, pilluhuulia ja persettä esittelevät niissä.
vai onko kysessä "kehtaa pyytää" tapaus koitetaan vähän rajoja ku ei oo mitään menetettävää. kepillä jäätä
Minulla on miehenä fetissi naisiin, jotka osaavat kirjoittaa sulkakynällå ja oikealla musteella.
Latinaksi.
Ikävää että miehet noin vapautuu seksuaalisesti, pitäisi olla sallittua vain naisille.
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksi kyl kiinnostaa!
M44
Homous on nykyisin ihan ok 👍
Muistan kuulleeni joskus 1800-luvulla eläneestä miehestä, joka ei antanut palvelijoiden tyhjentää alusastiaa ennen kuin se oli mahdollisimman täynnä ulostetta ja sitten leikki niillä. Hän tykkäsi viedä sen keittiöön kun siellä laitettiin ruokaa ja vaimonsa sängyn viereen tämän makuuhuoneeseen. He siis nukkuivat eri makuuhuoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksi kyl kiinnostaa!
M44
Homous on nykyisin ihan ok 👍
Ei mun mielestä. T.Heteromies
Mies ilman ainuttakaan fetissiä on valehtelija. Se vaan nyt on näin. Joku kinky-juttu on jokaisella. Eri asia on että uskaltaako sen tunnustaa - ehkä sitten koskaan.
Silmälasit on minun fetissi, ei mielestäni paha.
Aina noita on ollut. Ennen wanhaan soittelivat häpeissään salaa 0700-linjoille, nykyään luulevat ihan oikeasti että naisia kiinnostaa tyydyttää jotain kumisaappaan painijoita
🇺🇦🇮🇱
Eipä ole sen kummenpia fetissejä mutta isoista rinnoista tykkään naisella.
En ole huomannut. Tapailen vain normaaleja miehiä, en mitään paskapervoja.