Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini soitti ja puhui 45 min omia asioitaan

Vierailija
04.05.2023 |

Selosti juurta jaksain kaiken mahdollisen tuttaviensa kuulumisista lähtien. Ei edes kysynyt mitä mulle kuuluu. Saa kyllä jatkossa soitella jollekin muulle.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tällaisia sukulaisia?

Vierailija
2/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on samanlainen. Viimeksi soitti tänään, ja vaikka sanoin etten pysty juuri sillä hetkellä puhumaan kuin minuutin niin alkoi väkisin selittämään omia tekemisiään ja lähipäivien suunnitelmiaan, jotka eivät edes koske minua mitenkään. Ei edes kysynyt mitä minulle kuuluu.

65 ikävuoden jälkeen höperöinti ja perseily on pahentunut ukolla vuosi vuodelta. Äidillä sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? 

Minunkin äitini tekee noin monta kertaa viikossa ja jaksan kyllä kuunnella. Joskus vastavuoroisesti voin soittaa ja kertoa omista murheistani, kun kaipaan kuuntelijaa.

Vierailija
4/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö kissa kielesi, kun et saanut sanottua mitään?

Normaali ihminen osaa keskeyttää ja ohjata juttuja siihen suuntaan, kun itselle on parempi.

Vierailija
5/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinä vuorostaan ja kerrot sitten omat asiasi. Meillä menee niin, että se joka soittaa selittää aina enemmän omista jutuistaan. 

Vierailija
6/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on samanlainen. Viimeksi soitti tänään, ja vaikka sanoin etten pysty juuri sillä hetkellä puhumaan kuin minuutin niin alkoi väkisin selittämään omia tekemisiään ja lähipäivien suunnitelmiaan, jotka eivät edes koske minua mitenkään. Ei edes kysynyt mitä minulle kuuluu.

65 ikävuoden jälkeen höperöinti ja perseily on pahentunut ukolla vuosi vuodelta. Äidillä sama juttu.

No onpas nuorena lähtenyt laskuun olotila. Sinulla on varmasti tulossa jo nuorempana tuollainen tyhmyys.

Vierailija
7/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelisin mielelläni äitini kanssa, en voi, on kuollut :(

Vierailija
8/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? 

Minunkin äitini tekee noin monta kertaa viikossa ja jaksan kyllä kuunnella. Joskus vastavuoroisesti voin soittaa ja kertoa omista murheistani, kun kaipaan kuuntelijaa.

Eikös ap sanonut ettei äiti kuuntele hänen murheitaan? Sama juttu minulla, koronaa sairastaessanikin sain vain selontekoa siitä kuinka hänen kausiflunssansa on edennyt.

Vierailija
9/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet ilkeä äitiäsi kohtaan.

Vierailija
10/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikö kissa kielesi, kun et saanut sanottua mitään?

Normaali ihminen osaa keskeyttää ja ohjata juttuja siihen suuntaan, kun itselle on parempi.

Turha edes yrittää :D Jos kerron jotain omia asioitani, niin vastaus on "aijaa" ja taas palataan tärkeämpiin aiheisiin, kuten Sirpan veljenpojan kuulumisiin (en tunne Sirpaa enkä hänen veljenpoikaansa). Miksi puhuisin mitään ihmisille, jota en kiinnosta ollenkaan?

Ap

Vierailija
11/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, minulle naapurin mummo puhui 45 min pihalla. Kertoo aina vain omista ja muiden asioista.

Vierailija
12/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas nuorena lähtenyt laskuun olotila. Sinulla on varmasti tulossa jo nuorempana tuollainen tyhmyys.

Millä tavalla minun lyttäämisenk tuottaa sinulle nautintoa? Anna kun arvaan, olet itse 65+ ja pahassa ikäkriisissä?

Vierailija
13/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tästä varmuuden vuoksi rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Onneksi olkoon, tarkkaile postiasi ja vastaa puhelimeen kun se soi.

Vierailija
14/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minusta kirjoitetaan kun olen niin introverttimummo etten puhu kenellekään pihalla. Enkä soita lapsille, soittavat jos on jotain asiaa: otatko koirat, ostatko koululaisen keksejä/sukkia/ , synttäriksi toivotaan mopoa.

En muista milloin joku olisi kysynyt mitä minä touhuilen tai voin.

Vierailija
15/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? 

Eikös ap sanonut ettei äiti kuuntele hänen murheitaan? Sama juttu minulla, koronaa sairastaessanikin sain vain selontekoa siitä kuinka hänen kausiflunssansa on edennyt.

Näitä ihmisiä on, minulle eräs alkoi valitella flunssaansa kun kerroin syöpädiagnoosistani. Ei ole onneksi äitini kyseessä kuitenkaan. Mut henkilö jota luulin kiinnostavan mun asiat edes tuon verran.

Vierailija
16/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tästä varmuuden vuoksi rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Onneksi olkoon, tarkkaile postiasi ja vastaa puhelimeen kun se soi.

Kyllähän ominaisuudet periytyvät. Kunkatsot äitiäsi/ isääsi näet itsesi kun olet samanikäinen.

Vierailija
17/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron sun äidille, että sä lyttäät sitä vauvapalstalla kuin uhmaikäinen.

Vierailija
18/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa enää puhelimeen, en minäkään vastaa. Äiti tajusi vihjeen parissa kuukaudessa ja olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
19/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa enää puhelimeen, en minäkään vastaa. Äiti tajusi vihjeen parissa kuukaudessa ja olen saanut olla rauhassa.

Miksi et halua kuulla äitisi asioista? 

Vierailija
20/85 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua kuulla äitisi asioista? 

Ei sekään halua kuunnella mun asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän