Lue keskustelun säännöt.
Yh, olen syönyt tänään vain yhden omenan ja kokonaisen suklaalevyn,arvatkaa onko huono olo...ev
Kommentit (3)
tuohan on vaikka kuinka paljon
otsikko olisi pitänyt olla olen tänään syönyt jo...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos olisin syönyt pelkän omenan, maha ehkä kurnisi, mutta nyt on selläinen todella ällö olo liiasta makeasta.
ap
kolmannella päivällä alkaa olla huono olo
kyllä nyt tähän aikaan päivästä noilla eväillä ei normaalisti luulisi huono olo tulevan