Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei parannuin henkisesti eikä minua enää kiinnosta ihmiset

Vierailija
04.05.2023 |

Ennen kerjäsin huomiota ja hyväksyntää. Esittelin itseäni ja elämääni livenä sekä somessa. Kaikki oli näyttäytymistä ja pätemistä. Halusin olla kaikkein kiinnostavin ja kaunein.

Sitten koin valaistumisen ja tajusin että olen idiootti. Tein pari vuotta henkistä työtä ja nyt olen siinä pisteessä, ettei minulla ole edes somea. En kerro ihmisille asioitani hyväksynnän toivossa enkä koe tarvetta päteä. Olen täysin ok sen suhteen, että joku saa enemmän huomiota ja ihailua kuin minä. Itse asiassa en enää halua olla huomion keskipisteessä.

Nyt suurin osa elämäni motivaatiosta on kadonnut. En enää lähde viihteelle, en harrastuksiin, en näytille. En välitä enää jos saavutukseni tai menestykseksi jäävät huomiotta. Suurin osa ihmisistä on mielestäni neutraalin epäkiinnostavia. Tykkään olla pääosin yksin ja tehdä omia juttujani.

Mitäpäs nyt sitten?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon

Vierailija
2/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon

Kiitos. Mistä sinä saat jännitystä ja motivaatiota elämääsi? Toisten ihmisten lietsoma draama sekä ihailu/vihailu ovat aika kova huume ja elämä ilman sitä tuntuu ehkä turhankin tasaiselta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Pitikö tässä antaa joku neuvo, päivitellä vai miten tässä nyt edetään?

Vierailija
4/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on. Pitikö tässä antaa joku neuvo, päivitellä vai miten tässä nyt edetään?

Tässäkö tämä nyt oli? Elämä on turhankin tasaista ja mukavaa. Lähenee tylsyyttä. Ap

Vierailija
5/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huolestumista normaaliudessa on?

Vierailija
6/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö tämä nyt oli? Elämä on turhankin tasaista ja mukavaa. Lähenee tylsyyttä. Ap

Kehitä itseäsi, lue kirjoja, hanki harrastus, rakenna vaikka legoilla.

Vierailija
7/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä huolestumista normaaliudessa on?

Matala stimulaatiotaso. Tarvitaan haastetta ja vastusta. Ap

Vierailija
8/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus keski-ikäistyminen/aikuistuminen, aika narsistista sanoa sitä valaistumiseksi :D

Vierailija
9/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan todella paljon eri asioita ja teen todella paljon henkistä ja fyysistä itseni kehittämistä. Esim sirkustemppuja, meditaatiota ja soittimien soittamista.

Onkohan mulla joku masennus sitten. Ap

Vierailija
10/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus keski-ikäistyminen/aikuistuminen, aika narsistista sanoa sitä valaistumiseksi :D

Älä ota niin kirjaimellisesti

Vierailija
11/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa huomion haulta tämä kirjoitus. Kuitenkin seuraat, että tuleekohan paljonkin yläpepeä.

Vierailija
12/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan todella paljon eri asioita ja teen todella paljon henkistä ja fyysistä itseni kehittämistä. Esim sirkustemppuja, meditaatiota ja soittimien soittamista.

Sinä edelleenkin suoritat elämää ulkoa päin ohjattuna. Kaikki nuo meditaatiot, sirkukset ja soittamiset ovat usein juuri sitä. Mitä teet huviksesi? Osaatko möllöttää vain?

Vierailija
13/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,aikanaan totut siihen että elämä on kuin suolaton kaurapuuro ilman voisilmää.

Vierailija
14/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä edelleenkin suoritat elämää ulkoa päin ohjattuna. Kaikki nuo meditaatiot, sirkukset ja soittamiset ovat usein juuri sitä. Mitä teet huviksesi? Osaatko möllöttää vain?

Teen näitä asioita huvikseni. Kukaan ei tiedä että olen oppinut soittamaan kitaraa ja kävelemään käsilläni. Rakastan itsen haastamista ja uuden oppimista. Kai tiedät mitä meditointi on?

Vierailija
15/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,aikanaan totut siihen että elämä on kuin suolaton kaurapuuro ilman voisilmää.

Tässä kohtaa ilmeisesti kuuluisi lisääntyä ja luopua omasta elämästä?

Vierailija
16/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa ilmeisesti kuuluisi lisääntyä ja luopua omasta elämästä?

Ei kun tätä sitten siihen asti että kuolee

Vierailija
17/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen näitä asioita huvikseni. Kukaan ei tiedä että olen oppinut soittamaan kitaraa ja kävelemään käsilläni. Rakastan itsen haastamista ja uuden oppimista. Kai tiedät mitä meditointi on?

Joo, se on tylsää. Lue vaikka kirjoja, niin avartuu maailma.

Vierailija
18/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on tylsää. Lue vaikka kirjoja, niin avartuu maailma.

Ilmeisesti mikään ei kelpaa

Vierailija
19/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ennemminkin masennukselta ja mielihyvän kokemuksen menettämiseltä. Tietenkin ihminen tekee sitä mikä tuo hänelle mielihyvää, niin pitkällä, kuin lyhyelläkin aikavälillä. Huttua kaikki tämä "teet asioita ulkoa päin ohjautuen". Kertokaapa mikä on oikea motiivi tehdä jotakin tai elää tietyllä lailla? Minulle ainakin se, että tekeminen tuo elämään merkityksellisyyttä ja onnellisuutta.  Ainoastaan erakkomunkit ovat niin irrallaan maailmasta etteikö ulkoinen ja muut ihmiset vaikuttaisi heidän motivaatioonsa. Noh-kuinka monen elämänsuunnan valinnoissa erakkomunkkiusa on kärkisijoilla?  Ei ainakaan minulla. Jokainen toki tekee omat valintansa.

Vierailija
20/33 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen tie on tie, ei päätepysäkki. Jos et kaipaisi muiden hyväksyntää ja ihailua, olisit jättänyt tämänkin aloituksen tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä