Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan sittenkin lesbo?

Vierailija
04.05.2023 |

Miehet eivät kiinnosta hitustakaan enää. Haluan kuulla rakastavia lempeitä sanoja. Haluan hyväillä pehmeitä muotoja. Miesten karskiys ja kovuus on alkaneet häiritä. Empatia puuttuu kokonaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin yläasteikäisenä viehättyvän enemmän toisista naisista. Oli vapauttavaa myöntää asia itselle ja lakata välittämästä siitä, mitä muut ajattelevat asiasta. Nyt olen onnellinen lesbo. Naiset ovat ihania.

Vierailija
22/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sie. Lopeta ketjus trollays

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kannustan lesboileen mut ottakaa kamera mukaan, se on taide se.

Vierailija
24/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litsis Lätsis Lättäpimppaa!

Vierailija
25/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavali kertoo tästä. "Sillä naiset ovat hylänneet luonnollisen halunsa miehiin, ja syttyneet hekumoissaan naisiin, ja miehet ovat irstaudessaan myöskin syttyneet toisiin miehiin" ( vapaa käännös ).

Ne menevät kadotukseen. Tehkää mitä haluatte, mutta teidät vaaditaan totisesti tilille tempauksistanne vielä.

Vierailija
26/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläkin voi olla pehmeät muodot ja lempeä.

Vierailija
27/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tukeva manboobs mies niin on ainakin pehmeä?

Vierailija
28/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mikäpäs siinä. 

Vierailija
29/42 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin yläasteikäisenä viehättyvän enemmän toisista naisista. Oli vapauttavaa myöntää asia itselle ja lakata välittämästä siitä, mitä muut ajattelevat asiasta. Nyt olen onnellinen lesbo. Naiset ovat ihania.

Olet käärmeen siementä ja menet kadotukseen.

Vierailija
30/42 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on asia,jonka tietää sisäisesti.

Tosin itse olen late boomer lesbo,joka eli vuosia heterosuhteessa miehen kanssa. Kunnes tajusin, että en voi enää valehdella itselleni.

Vierailija
31/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen lespo leikkii miestä vaikka ei oikeesti ole.

Vierailija
32/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten sinua lujaa pamputtaa?!

Vierailija
33/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä itse. On naisissakin kovia ja hyökkääviä. Miehillä voi kyllä lipsahtaa joku väärä lause, joka tappaa kiinnostuksen.

Vierailija
34/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot ja homot joutuvat helvettiin. Te perkeleet olette kieroutunutta porukkaa. Helvetistä te ette pääse pakoon.

Päivi ...?!

Vierailija
35/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavali kertoo tästä. "Sillä naiset ovat hylänneet luonnollisen halunsa miehiin, ja syttyneet hekumoissaan naisiin, ja miehet ovat irstaudessaan myöskin syttyneet toisiin miehiin" ( vapaa käännös ).

Ne menevät kadotukseen. Tehkää mitä haluatte, mutta teidät vaaditaan totisesti tilille tempauksistanne vielä.

Ei miesten haluamisessa ole mitään luonnollista. Ihmisnaaras taitaa olla eläinkunnan ainoa laji joka synnyttää oman saalistajansa. Siinä ei ole mitään järkeä synnyttää ja hoivata pahinta vihollistaan.

Vierailija
36/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmöstä pitää miettiä niin vastaus on kyllä, sä olet vähemmistöseksuaali! Mut mikäs sehän on nykypäivänä normaalia

Vierailija
37/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Ylen sarjaa Brigitte. Luulin olevani täysin haluton koska en muista ikuisuuksiin kiinnostuneeni miehistäkään, mutta sitten näin siinä naisen joka pisti sukat pyörimään. Otin nimenkin selville. Anne le Ny. En tiennytkään että pidän komeista kypsemmistä naisista. Ei vaan saa silmiään irti. Mikä nainen!

Vierailija
38/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli homo. Samasta sukupuolesta tykkäävät ovat homoja sukupuolesta riippumatta. Joku on vaan joskus keksinyt alkaa nimittää naispuoleisia homoja lesboiksi.

Kyss fittan.

Vierailija
39/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivuta pääsi pillulle ja ala imuttelemaan

Vierailija
40/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sen ihan tietäisi jos olisi?

Ohan kuin olen aina tiennyt olevani hetero.

Pystyisitkö menemään jonkun kaverisi kanssa sänkyyn? Itse en pystyisi. Voisin silti kuvitella tekeväni sen vieraan naisen kanssa mutta kun asia tulisi eteen niin voisin korkeintaan olla vastaanottavana osapuolena.

Pointti siis se että olen ihan täysin hetero mutta voisin ajatuksissani kuvitella olevani jonkun ventovieraan naisen kanssa. Ajatuksissa siis.

Ja jos sanot ettei ystävien kanssa voi mennä sänkyyn niin mieti kaikkia miespuoleisia ystäviä ja pystyisitkö heidän kanssaan harrastamaan seksiä? Itse kyllä pystyisin.

En tiedä saitko punaisesta langasta kiinni yhtään?

Meinaatko että lesbot tuosta vain säätää sängyssä kavereidensa kanssa? Aika outo ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän