Kosimassa tyttöystävää. Oikea sormuskoko?
Eilen illalla hänen nukkuessa mittasin sormen ympärysmitan ja yhden sormuksen halkaisijan. Ympärysmitta oli n. 5,5cm ja sormuksen halkaisija 2cm.
Mikä on oikea sormuskoko?
Kommentit (51)
Koruliikkeissä on sellaisia sormusmittoja, joilla saa aika hyvin käsityksen oikeasta koosta jo noilla sinulla olevilla tiedoilla. Kannattaa käydä kyselemässä sieltä jatko-ohjeistusta :)
Osta käytetty ja tee reaktion perusteella päätös tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Anna sen valita sormus itse.
Sormuksen tiedän jo millaisen haluaa. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Koruliikkeissä on sellaisia sormusmittoja, joilla saa aika hyvin käsityksen oikeasta koosta jo noilla sinulla olevilla tiedoilla. Kannattaa käydä kyselemässä sieltä jatko-ohjeistusta :)
Ok. Kiitos! :) -Ap
Kokeile jonkun tuttavan sormuksella, 17.5 on sinnepäin.
Älä kaiverruta siihen vielä mitään ja kysy voiko sormuksen vaihtaa tai esim venyttää jos väärä koko ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä käytettyyn sormukseen? Onko se hyvän vaimon merkki?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jonkun tuttavan sormuksella, 17.5 on sinnepäin.
Ja se juuttuneen sormuksen irrottaminen neuvotaan erikseen, palsta tosin ei ole auki yösydännä.
Ei kosimiseen tarvita sormusta! (muualla kuin amerikkalaisissa elokuvissa)
Tuleva vaimosi varmasti ilahtuu eniten, kun saa ihan itse valita mieleisensä sormuksen.
Ojenna vaikka yksi punainen ruusu kun kosit, niin se on samanlainen ele, kuin sormuksen ojentaminen, jos sitä haet.
Ap, toivottavasti unelmasi toteutuu ja saat myöntävän vastauksen.
Onnea kosintaan !
Tarkoitus kosia hänen syntymäpäivänä lauantaina. Käyn tänään liikkeessä kysymässä kokoa. -Ap
lopun ikää sormessa, tärkeä valinta kirjoitti:
Ei kosimiseen tarvita sormusta! (muualla kuin amerikkalaisissa elokuvissa)
Tuleva vaimosi varmasti ilahtuu eniten, kun saa ihan itse valita mieleisensä sormuksen.
Ojenna vaikka yksi punainen ruusu kun kosit, niin se on samanlainen ele, kuin sormuksen ojentaminen, jos sitä haet.
Ei tarvita, mutta hän on niin eomanttinen, että haluaisin kaiken menevän hyvin. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä käytettyyn sormukseen? Onko se hyvän vaimon merkki?
Se on vain testi, miten nainen reagoi. Kilahtaminen/raivoaminen olisi ainakin selkeä merkki, että tulevaisuuden haaveet kannattaisi unohtaa.
Voih, oispa minunkin mieheni kosinut niin, että hänellä olisi ollut jo valmiina kihlasormus rasiassa, jonka olisi minulle ojentanut.
Sen sijaan kosinta oli varsin arkinen.
Mutta ei arkinen kosinta liittoomne ole vaikuttanut.
Avioliitossa on oltu kohta kaksikymnentä vuotta ja meillä on yksi lapsi.
Elämä on hyvällä mallilla, joskus sitä vaan pikkasen pelkää, että, voiko elämisen onni jatkua loputtomiin?
Älä alistu anomaan naisen edessä, vaan ole hieman erilainen. Älä siis kysy, vaan pelkästään ilmoita naimisiin menosta.
Kysy häneltä vaivihkaa jos onnistuu.