Mikä on kivoin kadun/tien nimi, jossa olet elämässäsi asunut?
Itse olen syntynyt Siikatiellä, tämä on omista teistäni lemppari, kalansyöjä kun olen.
Tai sairaalassa siis kävin syntymässä, mutta Siikatiellä vietin vauvavuodet ja taaperoiän. Puutalon piharakennuksessa, jossa nuoret vanhempani olivat vuokralaisina.
Siellä talo ja piharakennus ovat edelleen.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meripuistokatu on aika kiva nimenä. Kaupunki ei niinkään.
Kuulostaa Kotkalta, de on ollut positiivisin ylläpito Suomen kaupungista joissa olen käynyt. Odotin teollisuuskaupunki ja olikin puutarhakaupunki
On Kemissä, menee siinä Merihovin vieressä
Vierailija kirjoitti:
Paska-avenue
43500 Karstula
https://1.bp.blogspot.com/-upcg3eNTTdY/XT8p29HTDZI/AAAAAAAABdw/gBncAais…
Suruttomanpolku ehkä hauskin katuosoite jossa asuin muutaman ensimmäisen elinvuoteni, hämäriä muistoja sieltä.
Puutarhatie, Ratsumiehenpolku ja Hevoshaantie kaikki olleet mieluisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töölössä ja Meilahdessa on kivoja, luonnonläheisiä kadunnimiä. Pihlajatie, Kuusitie, Mäntytie, Perhonkatu. Sitten on kalevalaisia mytologiaan liittyviä katuja kuten Sammonkatu, Ilmarinkatu, Ainonkatu, Lemminkäisenkuja jne.
Suomalaista ja raikasta.
Itse asun Kumpulassa ja täällä on vain tylsiä ja tavallisia katuja. Paitsi Intiankatu on kiva poikkeus.
Kyllä noita Ilmarisen- Sammon- jne. katuja muuallakin on kuin Helsingissä.
Meillä on kerrostalolähiö, jossa kaikki kadunnimet on kalevala-aiheisia, ja lähiön nimi on Kaleva.
Eli Harjavallassa.
Heh, Alapääntie Ylistarossa. Tarkoitti alunperin Kyrönjoen alapäätä, kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Huuhkajankuja oli kiva nimenä, tosin kyseinen alue Kuopion Petosella ei ehkä muutoin ollut mikään unelmalähiö :)
Minä asuin joskus Piekanankujalla :) (osa samaa lähiötä)
Metsäkeijuntie.