Voiko aikuinen laittaa mustat tennarit hautajaisiin?
Kommentit (166)
Ei siellä kukaan toisten kenkien tarkempaa mallia kyttää.
Mun mielestä ihan hyvin voi laittaa, kunhan ovat siistit ja puhtaat. En ostaisi hautajaisiin erikseen vaatteita.
Voi laittaa, mutta on mautonta. Nahkakengät kuuluvat hautajaisasuun.
Voi laittaa vaikka valkoiset tai riemunkirjavat. Tosijuntti laittaa tarralenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkös sen määräät!
Kyllä aikuisen ihmisen vaatekaappiin kuuluu siistit, mustat nahkakengät. Juuri tällaisia tilaisuuksia varten. Itse en koskaan käytä avokkaita tai kotelomekkoa arjessa mutta molemmat löytyy mustina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkös sen määräät!
Etiketin mukaan. Mutta eihän siitä kukaan enää piittaa, AV:lla ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi laittaa vaikka valkoiset tai riemunkirjavat. Tosijuntti laittaa tarralenkkarit.
Sukulaislapsilla oli siniset farkut ja kirjavat lenkkarit. Kyllä pisti silmään.
Onhan se mautonta ja muutenkin noloa, mutta kuten ketjusta näkyy, niin ei ketään kiinnosta nykypäivänä. Riittää kun olet joten kuten ajoissa paikalla ja mieluiten peseytyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkös sen määräät!
AV nyt koostuukin keskenkasvuisista, jotka kapinoivat vanhempiaan vastaan vielä kolmekymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisen ihmisen vaatekaappiin kuuluu siistit, mustat nahkakengät. Juuri tällaisia tilaisuuksia varten. Itse en koskaan käytä avokkaita tai kotelomekkoa arjessa mutta molemmat löytyy mustina.
Entä jos ei käy paljon missään, on sen tyylinen ihminen? Esim minä teen etätöitä ja harrastan taidemaalaista kotona, mitä varten tarvitsen mustia nahkakenkiä, lisäksi en edes pidä niitä kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkös sen määräät!
Missä kohtaa etikettiä mustat nahkakengät on ainoa sallittua vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei käy paljon missään, on sen tyylinen ihminen? Esim minä teen etätöitä ja harrastan taidemaalaista kotona, mitä varten tarvitsen mustia nahkakenkiä, lisäksi en edes pidä niitä kauniina.
No vaikka niitä hautajaisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mautonta ja muutenkin noloa, mutta kuten ketjusta näkyy, niin ei ketään kiinnosta nykypäivänä. Riittää kun olet joten kuten ajoissa paikalla ja mieluiten peseytyneenä.
Tätä ohjetta olen noudattanut. Ai niin, tissit on piilossa joo, ainakin hautajaisissa, ettei papat kuukahda...
Ei sitä kukaan huomaa. Tai jos huomaa ei siitä sinulle mainitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka niitä hautajaisia varten.
No hitto, mulla on viidet mustat tennarit/lenkkarit, inhoan nahkakenkiä! Kannatan eläintenoikeuksia maatua maassa eikä ke
nnenkään kenkinä!
Jos tennareiden reunat ovat mustat niin alaikäinen voi. Tosin syrjäytyneen perheen maineen saa.
Kunhan ovat mustat. Pointti on musta väri. Ja siisteys tietysti.
Mutta siis hautajaisiin laitetaan mustaa vaatetta päälle. Nyt ihan luvan kanssa. Ja kyllähän useimmilla mustia vaatteita onkin katukuvan perusteella.
Voi. Ja olen laittanutkin. Useammankin kerran, koska en mitään korkkareita tai ballerinoja omista, enkä sitä varten hanki. Ei ole koskaan kukaan kiinnittänyt mitään huomioita minun (tai itseasiassa kenenkään muunkaan) jalkineisiin.