Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v tyttö haluaisi lähtee hesaan shoppailemaan kaverin kanssa kun täällä ei ole kunnon vaatekauppoja, ehdotin kuopiota niin että itse menisi...

Vierailija
04.05.2023 |

Suuttui, hän haluaa hesaan.
Tilanne on hankala sillä myönnän että täällä mikkelissä on huono vaatekauppojen tilanne sen jälkeen kun vero moda ja gina tricot lopettivat.
Netistä ostaminen ei käy, tahtoo sovittaa.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuules nyt täältä Helsingistä! Jos et uskalla tulla tänne loisteliaaseen kaupunkiimme, niin voit vain pysyä siellä Kuopiossasi, jossa on Ikeasi ja kaikki maalaishärpäkkeesi. Me täällä Helsingissä emme tarvitse sellaisia, kun meillä on kaikki maailman parhaat kaupat ja ravintolat kävelyetäisyydellä. Ja tiedätkö mitä? Meillä on myös Suomen parhaat nähtävyydet ja tapahtumat täällä. Mutta ei hätää, ehkä joskus rohkenet astua kaupunkimme rajojen sisään ja nähdä itse, miten upea paikka tämä on

Vierailija
82/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä, huumeita Hesaan mennään kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä" = missä? Olisi voinut olla jo otsikossa...

Vierailija
84/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen syvältä metsästä kotoisin, ja minulla on omakohtaista kokemusta siitä, kuinka erilainen maailma täällä kaupungissa on. Täällä on niin paljon ihmisiä, ja kaikki kiirehtivät paikasta toiseen kuin hullut. Et voi koskaan olla varma, kuka on hyvä ja kuka paha. Kaupungissa on myös paljon huumeita ja muita vaarallisia asioita. Minä en tahtoisi lähettää omaa tytärtäni tänne, jos minulla sellainen olisi. Pysykää te vain siellä omassa rauhallisessa paikassanne, niin välttyy kaikilta näiltä vaaroilta.

Vierailija
85/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoita, ettei lähde lipevien rasvalettien mukaan.

Hei, ne on 14 eikä 4 v.

Vierailija
86/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista teinille vaatteet.

Vierailija
87/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulette autolla Vantaalle Jumboon ja muutaman kilometrin päässä on Ikea. Asun Jumbon vieressä enkä koskaan käy ostoksilla Helsingin keskustassa. Kaikki kaupat löytyy Jumbosta ja paljon ravintoloita. En päästäisi Helsinkiin ilman aikuista. Liian vaarallista. 14-vuotiaista ovat vastuussa huoltajat. Vaikka kyseessä ei ole mikään miljoonakaupunki, tämä ei ole myöskään mikään maalaiskylä.

Jumbossa on myös ilmainen ja pysäköinti.

No, en minäkään päästäisi 14-vuotiaita keskenään vieraaseen kaupunkiin mutta... Ihan normaalisti olen itse lapsena käynyt lähikaupassa ja kulkenut koulumatkat kuten myös omat lapset on tehneet. Suuresti liioiteltua että tämä kovin vaarallinen kaupunki olisi, kyllä täällä ihan ekaluokkalaisest aasti lapset ihan itse edelleen nykypäivänä kulkevat kouluun ja harrastuksiin.

Vierailija
88/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulette autolla Vantaalle Jumboon ja muutaman kilometrin päässä on Ikea. Asun Jumbon vieressä enkä koskaan käy ostoksilla Helsingin keskustassa. Kaikki kaupat löytyy Jumbosta ja paljon ravintoloita. En päästäisi Helsinkiin ilman aikuista. Liian vaarallista. 14-vuotiaista ovat vastuussa huoltajat. Vaikka kyseessä ei ole mikään miljoonakaupunki, tämä ei ole myöskään mikään maalaiskylä.

No, en minäkään päästäisi 14-vuotiaita keskenään vieraaseen kaupunkiin mutta... Ihan normaalisti olen itse lapsena käynyt lähikaupassa ja kulkenut koulumatkat kuten myös omat lapset on tehneet. Suuresti liioiteltua että tämä kovin vaarallinen kaupunki olisi, kyllä täällä ihan ekaluokkalaisest aasti lapset ihan itse edelleen nykypäivänä kulkevat kouluun ja harrastuksiin.

Kyllä me kavereiden kanssa matkattiin bussilla vieraaseen kaupunkiin levykauppaan. Ei ollut vanhemmilla mitään kiinnostusta kuskata.

Vierailija
89/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatetaanko kaikki helsinkiläiset 14-vuotiaat ja sitä nuoremmat aina kouluun ja koulusta kotiin? Huh huh.

14-vuotiaan pitää osata kulkea itse vieraassakin kaupungissa ja kännytkin on nykyään olemassa jos sattuu kaverista eksymään. Kai nyt jokainen shoppailee mielummin Helsingissä kuin Kuopiossa, ellei sitten halua ostaa kalakukkoa.

Vierailija
90/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingi on ainoa maamme metro poli! Ymmärrän jos tyttö haluaa nähdä ja kokea ison kaupungin. Mikkelissä vain toriammuskelua ja raviurheilua.

Helsinki on pikkukaupunki.

Helsinki on paljon isompi kuin väestöltään moni saman kokoinen kaupunki. Yhteinen taajama-alue ulottuu kuitenkin etelä-pohjoinen akselilla Kaivopuistosta Martinlaaksoon, vähän idemmässä Järvenpäähän ja länsi-itä akselilla Kivenlahden sillalta Vuosaaren satamaan. Käytännössä koko Kehä III sisäpuoli on yhtä kaupunkia, jossa asuu reilu miljoona ihmistä. Esim. Kroatian Zagreb on väestöltään suurempi, mutta silti tuntuu pikkukaupungilta, samoin Amsterdam tuntuu enemmän suurelta kylältä kuin modernilta suurkaupungilta.

No eivät nuo mainitsemasi rajat kyllä Helsinkiä ole.

Vierailija
91/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä todellakin. Lapsemme aloittaessa ekaluokan, ehkä noin viikon tai kaksi kuljin hänen kanssaan koulumatkan aamulla ja vaimo kotiinpäin iltapäivällä. Oli helppo järjestely, kun itse menin vasta 10:ksi töihin ja vaimo taas meni todella aikaisin ja pääsi viimeistään 13. Nyt kun lapsi on isompi, niin ei tulisi mieleenkään, etteikö voisi lähteä halutessaan vaikka vaihto-oppilaaksi ulkomaille tms.

Vierailija
92/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hesaan

Täällä stadissa me naureskellaan näille Hesasta puhujilla.

Ps.

Samat vaatteet täällä on kuin muissakin samoissa liikkeissä ympäri Suomea.

Vierailija
93/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä käydä uusissa paikoissa.

Vierailija
94/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee heti mieleen, että kyse on jostain muusta kuin shoppailusta. Poikaystäviin tutustuttu netissä ja haluavat tavata. Lopulta poikaystävä osoittautuu 40v setämieheksi. Tällaista on tapahtunut, lehdistä on saanut lukea. En missään nimessä päästäisi noin nuoria keskenään.

Vierailija
95/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi päästänyt lastani yksin vieraaseen kaupunkiin 14-vuotiaana.

Sen sijaan teimme päiretkiä yhdessä muihin kaupunkeihin.

Suosittelen, että ap lähtee tyttöjen kanssa reissuun Helsinkiin. Se voi olla kiva yhteinen kokemus, jonka tyttö muistaa vielä aikuisenakin. Ap voi sitten mennä joku muu kerta Ikeaan omille asioilleen.

T. Helsinkiläinen

Vierailija
96/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö hesassa ole ikea

Ei ole. Vantaalla ja Espoossa on.

Vierailija
97/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö hesassa ole ikea

Ei ole, vähän kauempana Vantaalla ja Espoossa on. Vantaan porttipuistossa paljon muitakin kauppoja.

Vierailija
98/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraamaan menevät!!!!!

Vierailija
99/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä mieluummin. Lyhyt matkakin. Kun ne pääsee Helsinkiin asti niin on jo väsyneitä ja nälkäisiä

Vierailija
100/146 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten ainakaan mistään "hesasta" puhuko kun perille pääsette -_-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi