Tšekistä tuotiin satoja naisia Suomeen seksiorjiksi
13 ihmistä on pidätetty ihmiskaupasta epäiltyinä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe0356b2-693b-47d5-afb3-d30c1eb0129a
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehillä ei varmaan ole mitään sitä vastaan, että heidän äideistä, siskoista ja tyttäristä tehtäisiin myös seksiorjia? Koska hekin ovat kaikki naisia ja on paljon puutteessa olevia miehiä, joten...
Ihan näiden miesten omaa logiikkaa käyttäen. Jokuhan täällä jo toivoi, että naiset velvoitettaisiin antamaan varusmiehille seksiä
Täysi-ikäistä ei voi kontrolloida, jos hän haluaa h**rata tai vetää hepoa suoneen, niin mitään ei ole tehtävissä. Voi vain yrittää antaa terveempiä arvoja siinä vaiheessa, kun lapsi on vielä lapsi. Viime kädessä hän päättää kuitenkin itse noudattaako niitä vai ei.
Nyt olikin kyse siitä, että äideistä ja tyttäristä tehtäisiin väkisin, siis pakottamalla, niitä seksiorjia. Vapaaehtoinen itsensä myynti on eri asia. Jos kerran tsekkihuo rien orjuuttaminen on ok niin miksi sekin ei olisi ok että äidit ja tyttäret joku taho myös orjuuttaisi?
Vai onko pelkästään se ok että seksiorja on aina ulkomaalainen?
Miksi pitäisi olla tasapuolinen? Tuota on jankutettu täällä nyt monta sivua. Minä välitän perheenjäsenistäni ja sukulaisista ja ystävistä toisin kuin jostain itäblokin vosuista, jotka todenäköisesti on vielä huumeongelmaisia ja osittain itsekiin päätyneet alalle. Kukaan ei myöskään rahtaa tänne ketään joka kamppailee henkensä edestä vastaan ja karkaa heti kun saa tilaisuuden.
Myös ne itäblokin vosut ovat jonkun tyttäriä, siskoja ja äitejä. Miksi muuten joku vieras taho välittäisi sinun naispuolisista sukulaisistasi? Vieraille hekin todennäköisesti ovat pelkkiä vosuja joita saa panna vaikka väkisin
Mutta jos sinulla on puutteellinen empatiakyky niin asialle ei liene mitään tehtävissä
Jonne on vähän niin kuin koira, joka ajattelee omistavansa tietyt ihmiset, äidin, tyrtäret, sisaret. Oma lauma, mun mun. Muut on muita, niile voi tehdä mitä vaan. Minun laumaan ei kosketa.
Tämä. Esim jos nainen joutuu suomalaisen miehen rais kaamaksi niin enemmistö miehistä kertoo, kuinka se on naisen oma vika. Mutta jos nainen joutuu ul ko maa laisen miehen rais kaamaksi niin about kaikki miehet on kiljumassa miten kamalaa on kun nainen on rais kattu :D
Eli suomalainen saa rais kata (koska naiset suomalaisten miehen omaisuutta) mutta jos ulk kis rais kaa niin se on kertakaikkisen kamala ja anteeksiantamaton teko
Näin siis perus palstamiesten mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä luo tarjontaa ja minkä sille mahtaa ettei suominaisilta saa mitään? Se olisi ihan teidän käsissänne naiset että tarvitseeko tänne rahdata ihmiskauppiaiden toimesta naisia pitkin Eurooppaa ja Aasiaa. Ylimielisyydessänne kuitenkin tulette vain ikävä kyllä lisäämään tämänkaltaista toimintaa.
Kun mies valitsee itse panna seksikaupan uhria niin sekin on naisten vika?
Niin, eihän miehellä ole koskaan mitään vastuuta mistään mikä liittyy seksiin. Halutaan panna paljaalla mutta vaaditaan aborttia jos nainen tulee raskaaksi.
Halutaan panna seksikaupan uhria mutta yritetään vastuuttaa siitä(kin) naiset
"Seksikaupan uhri" on vain keksitty termi. Suurin osa suomalaisistakin tekee työtä mitä ei halua tehdä. Koulussa pitää käydä 9 vuotta valtion väkivaltakoneiston uhalla, tai no nykyään yli 12 vuotta kiitos feministihallituksen.
ohis
*Yhyy minä saan opiskella ilmaiseksi ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyyy. Olisipa minut mielummin siepattu ja raiskattu. Yhyy. *
"Yhyy minä saan seksiä ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyy. Olisipa minut mieluummin pakotettu istumaan 9 vuotta paikallaan. Yhyy."
Sinulle ei nyt näytä uppoavan kaaliin, että se nainen ei siinä saa seksiä. Hän on seksiorja, ihmiskaupan uhri. Hänet ra i s ka t aan ja voitot käärii joku toinen.
No ei todellakaan ole raískaus, mitä sekoilet :D
Jos joku panee seksityöhön pakotettua seksiorjaa niin tottakai kyseessä on raiskaukseen verrattava toiminta
Jos tietää tai tilanne on sellainen, että syntyy vahva epäilys pakottamisesta. Mutta se, että jossain airbnbkämpässä on vieraskielinen muija, joka ei tuo homman luonnetta esiin, vie homman harmaalle alueelle. Kyllä jotkut tavan opiskelijatkin heittävät lehtijuttujen perusteella keikkaa, myös ulkkarit.
Oa näistä tapauksista voi myös olla sellaisia, että muija on vielä palveluita tarjotessaan luullut itsekin saavansa isomman osan rahoista, ja ollut siksi tilanteessa angstaamatta ja karu totuus orjasopimuksesta paljastunut vasta myöhemmin.
-ei omaa kokemusta, mutta lukenut ja kuullut
No niistä saapi sitten poliisisedille tai -tädeille kertoa.
Ai siitä, että tilanteessa ei ole pakottamisen merkkejä, mutta tulee esim. yllärinä, että vastassa on pirteä ulkkarityttö? Sehän olisi aika kelju temppu tälle, jos kyseessä olisikin juuri vain omasta halusta kertakeikkaileva opiskelija, saisi nimensä ties mihin rekistereihin ja ehkä maahantulokieltoakin.
Aika eri juttu kun jos ovella on gorilla ja peremmällä itkuinen ihminen, missä tapauksessa vinkki tietysti on syytä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on suomimies oikein kunnostautunut hyväksikäyttämällä ihmiskaupan uhreja. Voitte miehet lakata käyttäytymästä kuin eläimet? Oksettaaaaaa.
Suuri osa niistä on eläimiä, johan näiden palstamiesten jututkin sen todistaa
Pitäiskö niiltä siinä tapauksessa ottaa ihmisten oikeudet pois, jos kerran käyttäytyvät kuin elukat? Loppuisi tämä ainainen lasten ja naisten hyväksikäyttäminen.
Kyllä! Patriarkaatti on ollut jo kauan ja aiheuttanut lähinnä tuhoa joten olisiko aika jo vihdoin kokeilla matriarkaattia? Olisi ainakin lasten ja naisten oikeudet paremmalla tolalla
Millä sä taianomaisesti sen muutoksen tekisit?
Ei siihen taikaa tarvita vaan sopiva lainsäädäntö.
Siihen tarvitaan aika paljon muutakin kuin lainsäädäntöä, mutta kerrohan toki minkälaisella lainsäädännöllä tämä toteutettaisiin? Ja mieluusti voisit vielä esittää nekin lakipykälät millä tämä nykyinen tilanne on saatettu voimaan?
Rajataan miesten koulutusmahdollisuuksia ja töissäkäyntiä, miesvaltaisille aloille huonommat palkat, miehille pääsykielto ravintoloihin ilman naista ja lastenhoitovelvollisuus. Eiköhän noilla päästä alkuun.
Ja Suomessa on olemassa nykyään tällainen lainsäädäntö, joka nimenomaisesti määrää nuo asiat toisinpäin? Ja sitä paitsi nuo ei siltikään poistaisi valtaa niiltä joilla se jo on, eikä laki muutenkaan ole mikään taikakeino, joka saa asioita ihan vain olemassaolollaan tapahtumaan.
Se on kyllä huvittavaa, kun nämä "oikeudenmukaiset" naiset niin kovasti haluaisi kalifiksi kalifin paikalle, ja seuraavassa lauseessa esittelee jonkinlaisen dystooppisen orjayhteiskunnan, joka kuitenkin on reilu ja mitä kaikkea, ihan vain siksi, että se olisi matriarkaatti..
Minulle riittää että se on reilu ja turvallinen tytöille ja naisille 😊.
Korjaan itseäni vähän: lapsille ja naisille.
Haluat lukita pojat häkkiin ja kastroida ne. Teetkö sen omakätisesti veitsellä? Nautitko kun leikkaan peniksen irti? Runkkaatko samalla?
En minä sellaista halua. Ihan vain nuo ehdottamani keinojen kaltaiset riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehillä ei varmaan ole mitään sitä vastaan, että heidän äideistä, siskoista ja tyttäristä tehtäisiin myös seksiorjia? Koska hekin ovat kaikki naisia ja on paljon puutteessa olevia miehiä, joten...
Ihan näiden miesten omaa logiikkaa käyttäen. Jokuhan täällä jo toivoi, että naiset velvoitettaisiin antamaan varusmiehille seksiä
Täysi-ikäistä ei voi kontrolloida, jos hän haluaa h**rata tai vetää hepoa suoneen, niin mitään ei ole tehtävissä. Voi vain yrittää antaa terveempiä arvoja siinä vaiheessa, kun lapsi on vielä lapsi. Viime kädessä hän päättää kuitenkin itse noudattaako niitä vai ei.
Nyt olikin kyse siitä, että äideistä ja tyttäristä tehtäisiin väkisin, siis pakottamalla, niitä seksiorjia. Vapaaehtoinen itsensä myynti on eri asia. Jos kerran tsekkihuo rien orjuuttaminen on ok niin miksi sekin ei olisi ok että äidit ja tyttäret joku taho myös orjuuttaisi?
Miksi pitäisi olla tasapuolinen? Tuota on jankutettu täällä nyt monta sivua. Minä välitän perheenjäsenistäni ja sukulaisista ja ystävistä toisin kuin jostain itäblokin vosuista, jotka todenäköisesti on vielä huumeongelmaisia ja osittain itsekiin päätyneet alalle. Kukaan ei myöskään rahtaa tänne ketään joka kamppailee henkensä edestä vastaan ja karkaa heti kun saa tilaisuuden.
Myös ne itäblokin vosut ovat jonkun tyttäriä, siskoja ja äitejä. Miksi muuten joku vieras taho välittäisi sinun naispuolisista sukulaisistasi? Vieraille hekin todennäköisesti ovat pelkkiä vosuja joita saa panna vaikka väkisin
Mutta jos sinulla on puutteellinen empatiakyky niin asialle ei liene mitään tehtävissä
Jonne on vähän niin kuin koira, joka ajattelee omistavansa tietyt ihmiset, äidin, tyrtäret, sisaret. Oma lauma, mun mun. Muut on muita, niile voi tehdä mitä vaan. Minun laumaan ei kosketa.
Tämä. Esim jos nainen joutuu suomalaisen miehen rais kaamaksi niin enemmistö miehistä kertoo, kuinka se on naisen oma vika. Mutta jos nainen joutuu ul ko maa laisen miehen rais kaamaksi niin about kaikki miehet on kiljumassa miten kamalaa on kun nainen on rais kattu :D
Eli suomalainen saa rais kata (koska naiset suomalaisten miehen omaisuutta) mutta jos ulk kis rais kaa niin se on kertakaikkisen kamala ja anteeksiantamaton teko
Näin siis perus palstamiesten mielestä
Mielenkiintoinen logiikka toden totta.
Kyllä täällä laki toimii ilman korruption haittoja sille ja sen toimivuudelle ja poliisit osaavat hoitaa hommansa kaikissa maastakarkoitustapauksissakin. Rikostapauksia paljastuu aina ja joskus isompiakin vyyhtejä .
Älytöntä ruveta syyttelemään tuosta niitä miehiä...
(=suurinta osaa koko miespuolisesta väestöstämme)
...joille tuokin tapaus on vain kauppajonossa ohimennen puolella silmällä nähty Iltasanomien lööppiotsikko eikä yhtään mitään muuta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä luo tarjontaa ja minkä sille mahtaa ettei suominaisilta saa mitään? Se olisi ihan teidän käsissänne naiset että tarvitseeko tänne rahdata ihmiskauppiaiden toimesta naisia pitkin Eurooppaa ja Aasiaa. Ylimielisyydessänne kuitenkin tulette vain ikävä kyllä lisäämään tämänkaltaista toimintaa.
Niin, eihän miehellä ole koskaan mitään vastuuta mistään mikä liittyy seksiin. Halutaan panna paljaalla mutta vaaditaan aborttia jos nainen tulee raskaaksi.
"Seksikaupan uhri" on vain keksitty termi. Suurin osa suomalaisistakin tekee työtä mitä ei halua tehdä. Koulussa pitää käydä 9 vuotta valtion väkivaltakoneiston uhalla, tai no nykyään yli 12 vuotta kiitos feministihallituksen.
ohis
*Yhyy minä saan opiskella ilmaiseksi ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyyy. Olisipa minut mielummin siepattu ja raiskattu. Yhyy. *
"Yhyy minä saan seksiä ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyy. Olisipa minut mieluummin pakotettu istumaan 9 vuotta paikallaan. Yhyy."
Sinulle ei nyt näytä uppoavan kaaliin, että se nainen ei siinä saa seksiä. Hän on seksiorja, ihmiskaupan uhri. Hänet ra i s ka t aan ja voitot käärii joku toinen.
Jos joku panee seksityöhön pakotettua seksiorjaa niin tottakai kyseessä on raiskaukseen verrattava toiminta
Jos tietää tai tilanne on sellainen, että syntyy vahva epäilys pakottamisesta. Mutta se, että jossain airbnbkämpässä on vieraskielinen muija, joka ei tuo homman luonnetta esiin, vie homman harmaalle alueelle. Kyllä jotkut tavan opiskelijatkin heittävät lehtijuttujen perusteella keikkaa, myös ulkkarit.
Oa näistä tapauksista voi myös olla sellaisia, että muija on vielä palveluita tarjotessaan luullut itsekin saavansa isomman osan rahoista, ja ollut siksi tilanteessa angstaamatta ja karu totuus orjasopimuksesta paljastunut vasta myöhemmin.
Ai siitä, että tilanteessa ei ole pakottamisen merkkejä, mutta tulee esim. yllärinä, että vastassa on pirteä ulkkarityttö? Sehän olisi aika kelju temppu tälle, jos kyseessä olisikin juuri vain omasta halusta kertakeikkaileva opiskelija, saisi nimensä ties mihin rekistereihin ja ehkä maahantulokieltoakin.
Aika eri juttu kun jos ovella on gorilla ja peremmällä itkuinen ihminen, missä tapauksessa vinkki tietysti on syytä antaa.
Ihan siitä tilanteesta, missä se poliisi tulee ehkä jotain kysymään. Mutta ymmärrät kai, että prostituoitu näyttelee? Kun se voihkii ja kertoo miten ihana sä oot ja miten se nauttii susta isi, niin se ei oo tosissaan? Tajuat kai tämän?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näille asiakkaillekin tulisi jotain sanktioita.
Tottakai tulee. Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on rikos. Tuonne ketjun alkupuolelle on linkitetty faktaa aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksityötä hehkutetaan harva se päivä Suomessa mediassa?
Sen kun tietäisi. Sairasta on.
sen kun vielä tietäisi, missähän ihmeessä joku aivovammainen moralistipelle näkee niitä juttuja harva se päivä. Ehkä kannattaisi harkita siinä vaiheessa hoitoon hakeutumista, jos seksityöjutut hyppii koko ajan silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama häiriintynyt ylläpitäjä se siinä vastailee ja peukuttaa omia viestejään eikä suostu poistamaan ilmiannettua r*sistista ketjuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
https://oikeusministerio.fi/-/seksin-osto-on-kesakuun-alusta-lahtien-ra…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä tulla ja viedä sinun äitisi ja muut perheenjäsenesi seksiorjiksi? Katsos kun minulle he ovat pelkkiä vosuja enkä välitä heistä tippaakaan?
Käytän siis samaa logiikkaa kuin sinä. Eihän sinuakaan kiinnosta ne itäblokin vosut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on suomimies oikein kunnostautunut hyväksikäyttämällä ihmiskaupan uhreja. Voitte miehet lakata käyttäytymästä kuin eläimet? Oksettaaaaaa.
Suuri osa niistä on eläimiä, johan näiden palstamiesten jututkin sen todistaa
Pitäiskö niiltä siinä tapauksessa ottaa ihmisten oikeudet pois, jos kerran käyttäytyvät kuin elukat? Loppuisi tämä ainainen lasten ja naisten hyväksikäyttäminen.
Kyllä! Patriarkaatti on ollut jo kauan ja aiheuttanut lähinnä tuhoa joten olisiko aika jo vihdoin kokeilla matriarkaattia? Olisi ainakin lasten ja naisten oikeudet paremmalla tolalla
Millä sä taianomaisesti sen muutoksen tekisit?
Ei siihen taikaa tarvita vaan sopiva lainsäädäntö.
Siihen tarvitaan aika paljon muutakin kuin lainsäädäntöä, mutta kerrohan toki minkälaisella lainsäädännöllä tämä toteutettaisiin? Ja mieluusti voisit vielä esittää nekin lakipykälät millä tämä nykyinen tilanne on saatettu voimaan?
Rajataan miesten koulutusmahdollisuuksia ja töissäkäyntiä, miesvaltaisille aloille huonommat palkat, miehille pääsykielto ravintoloihin ilman naista ja lastenhoitovelvollisuus. Eiköhän noilla päästä alkuun.
Ja Suomessa on olemassa nykyään tällainen lainsäädäntö, joka nimenomaisesti määrää nuo asiat toisinpäin? Ja sitä paitsi nuo ei siltikään poistaisi valtaa niiltä joilla se jo on, eikä laki muutenkaan ole mikään taikakeino, joka saa asioita ihan vain olemassaolollaan tapahtumaan.
Se on kyllä huvittavaa, kun nämä "oikeudenmukaiset" naiset niin kovasti haluaisi kalifiksi kalifin paikalle, ja seuraavassa lauseessa esittelee jonkinlaisen dystooppisen orjayhteiskunnan, joka kuitenkin on reilu ja mitä kaikkea, ihan vain siksi, että se olisi matriarkaatti..
Minulle riittää että se on reilu ja turvallinen tytöille ja naisille 😊.
Korjaan itseäni vähän: lapsille ja naisille.
Haluat lukita pojat häkkiin ja kastroida ne. Teetkö sen omakätisesti veitsellä? Nautitko kun leikkaan peniksen irti? Runkkaatko samalla?
En minä sellaista halua. Ihan vain nuo ehdottamani keinojen kaltaiset riittävät.
Haluat toki. Kaikki poikalapset pitäisi tappaa. Ne voisi heittää heittää nälkäisille koirille sen jälkeen kun ne on viillelty henkihieveriin.
Sinulla on toki omat fantasiasi.
Vierailija kirjoitti:
Nuokin naiset ovat kaikki jonkun lapsia.
Eikö isäsi sitten ole vain?
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää että esim isäni olisi käynyt huorissa niin en enää ikinä arvostaisi häntä enkä haluaisi ehkä olla juurikaan tekemisissä sellaisen miehen kanssa. Ihmiskauppaa tukevat ovat saastaa
Tämä. Muistahan palstamies, että tämä on naisten yleinen asenne ketjussa näkyvää sikailua kohtaan. Jos perheenjäsenenne tietäisivät, mitä saastaa tällä suollatte suustanne, niin katkaisisivat välit saman tien. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksityötä hehkutetaan harva se päivä Suomessa mediassa?
Sen kun tietäisi. Sairasta on.
Te ette ole suomalaisia kun ette tunne suomen historiaa. Suomen isoissa kaupungeissa oli ennen sotaa sata bordellia joissa kävi asiakkaina kaikki papeista poliiseihin. Seksityö on osa suomalaista kulttuuria.
Miehet ovat aina hyväksikäyttäneet huonommassa asemassa olevia naisia, siinähän ei ole mitään uutta kiun historiaa ja ihan tätäkin päivää katsoo
Ja naiset vietävissä olevia korkeassa asemassa olevia miehiä...
Tuskin ne naiset sentään pakottivat niitä miehiä seksiin? Historian saatossa sen sijaan todella moni mies on pakottanut naiset vasten tahtoaan seksiin. Tyhmä olet jos et tätä eroa ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää että esim isäni olisi käynyt huorissa niin en enää ikinä arvostaisi häntä enkä haluaisi ehkä olla juurikaan tekemisissä sellaisen miehen kanssa. Ihmiskauppaa tukevat ovat saastaa
Tämä. Muistahan palstamies, että tämä on naisten yleinen asenne ketjussa näkyvää sikailua kohtaan. Jos perheenjäsenenne tietäisivät, mitä saastaa tällä suollatte suustanne, niin katkaisisivat välit saman tien. Hävetkää.
Näytätkö sinä tekstisi äidillesi ja isällesi? Miten kirjoitat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näille asiakkaillekin tulisi jotain sanktioita.
Tottakai tulee. Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on rikos. Tuonne ketjun alkupuolelle on linkitetty faktaa aiheesta.
Tulee samalla tavalla kuin kaikille ilman fillarinvaloa ajavalle tulee aina sakot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä laki toimii ilman korruption haittoja sille ja sen toimivuudelle ja poliisit osaavat hoitaa hommansa kaikissa maastakarkoitustapauksissakin. Rikostapauksia paljastuu aina ja joskus isompiakin vyyhtejä .
Älytöntä ruveta syyttelemään tuosta niitä miehiä...
(=suurinta osaa koko miespuolisesta väestöstämme)
...joille tuokin tapaus on vain kauppajonossa ohimennen puolella silmällä nähty Iltasanomien lööppiotsikko eikä yhtään mitään muuta.)
Palstamiehet ovat kyllä uhriutumisen mestareita ja samoin myös siinä, että omasta käytöksestä ei oteta mitään vastuuta, sen sijaan vastuu yritetään vierittää naisten harteille ja väittää että kun mies tekee valinnan panna jotain seksiorjaa niin sekin on meidän naisten syytä.
Ja sitten vielä oikein korostamalla korostetaan sitä omaa tunteettomuutta, ikään kuin se olisi jotenkin hieno asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitte naiset reikää tavallisille suomalaisille miehille niin tätäkään ongelmaa ei olisi. Deitille ja sänkyyn kelpuutatte vain ne komeimmat urokset niin tässä on lopputulos :D
Eli seksiorjien hyväksikäyttökin on jotenkin naisten vika :D
Pitäisikö teille miehille laittaa kaikille pakolliset siveysvyöt kun teidän lort toi lunne vaarantaa jo naisten terveyden ja turvallisuuden?
Siis jos et pysty olemaan harrastamatta seksiä, miten luulet että voit laittaa miehille pakollisen siveysvyön???? xD
-eri
Jos seksikaupan uhreja paneva lort tomies ei osaa olla hyväksikäyttämättä tyttöjä/naisia niin pakollinen siveysvyö olisi enemmän kuin toivottavaa
Tämä! Jos et mies osaa erottaa ihmiskaupan uhria vapaaehtoisesti seksiä myyvästä niin älä harrasta seksiä
Ongelma vain on että suomalaisten luvallisten palveluntarjoajien tarjonta on todella vähäistä ja kuten olemme Ylen haastatteluista ja iltapäivälehtien sivuilta lukeneet, niin nämä naiset haukkuu ja halveksii asiakkaitaan ihan yhtenään. Kaiken kruuna vielä monen sadan euron hinta ihan pikkujutuistakin. Kun kilpailua ei juuri ole niin asiakaspalvelu on mitä on. En ihmettele yhtään että tänne kannattaa rahdata naisia pitkin maapalloa? En kyllä itse meni minkäänlaiselle maksulliselle, kun ei riitä itseluottamusta kuten en uskalla lähestyä ketään muutakaan naista ja ei ole oikein varaakaan.