Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tšekistä tuotiin satoja naisia Suomeen seksiorjiksi

Vierailija
04.05.2023 |

13 ihmistä on pidätetty ihmiskaupasta epäiltyinä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe0356b2-693b-47d5-afb3-d30c1eb0129a

Kommentit (411)

Vierailija
381/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä palstamiehet ovat sitten sairaita paskiaisia. Ei ihme että yhä useampi nainen valitsee vapaaehtoisen sinkkuuden, kun miesten todellinen ajatusmaailma näin netin aikakaudella on auennut myös meille naisille...

Älä nyt anna tuon mielisairaan kestoröllin mennä ihosi alle. Tavallinen suomalainen mies on ihan normaali sekä älyltään että moraaliltaan. Tämä täällä aina yrittää mustamaalata miehiä, kun sillä on niin paha mieli omasta kelpaamattomuudestaan. Aattelee, että ellei hän saa niin pilataan sitten muidenkin maine.

"Tavallinen suomalainen mies on ihan normaali" Suomen sijoitus kansanvälisessä parisuhdeväkivalta tilatossa kertoo kyllä jotain muuta.

Vierailija
382/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no ite en kyl oo jaksannu välittää pas kan vertaakaan kun ollut vastassa just jotai suomea tai jopa englantia osaamattomia thaikku tai tsekki h o o r i a. Miks mun pitäs olettaa että juuri ne mitä panin oli jotai uhreja? Jengi tulee tänne ihan yksityisestikin ja vuokraa air bnb mestan myydääkseen seksiä kunnon voitolla , koska suomen taksat. Mikäs tutkijakyttä mä oon? Oon vaan tavallinen mies joka maksaa silloin tällöin seksist koska suomalaisille ä mmille ei tavallinen suomalainen mies kelpaa enää. Ite ootte naiset kusseet tän jutun siis tehän tän tilanteen ootte saaneet aikaseks :D

Nettivinkattu tämä myös poliisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä palstamiehet ovat sitten sairaita paskiaisia. Ei ihme että yhä useampi nainen valitsee vapaaehtoisen sinkkuuden, kun miesten todellinen ajatusmaailma näin netin aikakaudella on auennut myös meille naisille...

Älä nyt anna tuon mielisairaan kestoröllin mennä ihosi alle. Tavallinen suomalainen mies on ihan normaali sekä älyltään että moraaliltaan. Tämä täällä aina yrittää mustamaalata miehiä, kun sillä on niin paha mieli omasta kelpaamattomuudestaan. Aattelee, että ellei hän saa niin pilataan sitten muidenkin maine.

"Tavallinen suomalainen mies on ihan normaali" Suomen sijoitus kansanvälisessä parisuhdeväkivalta tilatossa kertoo kyllä jotain muuta.

Kertoo jotain siitä sairaasta pskasakista. En silti menis niputtamaan tuohon kaikkia suomalaisia miehiä. Joku järki tähän rölläämiseen puolin ja toisin.

Vierailija
384/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no ite en kyl oo jaksannu välittää pas kan vertaakaan kun ollut vastassa just jotai suomea tai jopa englantia osaamattomia thaikku tai tsekki h o o r i a. Miks mun pitäs olettaa että juuri ne mitä panin oli jotai uhreja? Jengi tulee tänne ihan yksityisestikin ja vuokraa air bnb mestan myydääkseen seksiä kunnon voitolla , koska suomen taksat. Mikäs tutkijakyttä mä oon? Oon vaan tavallinen mies joka maksaa silloin tällöin seksist koska suomalaisille ä mmille ei tavallinen suomalainen mies kelpaa enää. Ite ootte naiset kusseet tän jutun siis tehän tän tilanteen ootte saaneet aikaseks :D

Nettivinkattu tämä myös poliisille

Laita myös postia: Sanoma Media Finland johtoryhmä

Sieltä toimitusjohtajan ja muutaman muun merkittävän henkilön yhteystiedot. Räkyttämällä tämä ei lopu, vain ottamalla yhteyttä maksajiin ja poliisiin.

Vierailija
385/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jotain siitä sairaasta pskasakista. En silti menis niputtamaan tuohon kaikkia suomalaisia miehiä. Joku järki tähän rölläämiseen puolin ja toisin.

Jep. Ei kuulu omaan lähipiiriin sen enempää hrissa kävijöitä kuin vaimonhakkaajiakaan. Enkä usko, että nämä ovat ainoat laatuaan.

Ja turha tulla lällättämään että niinhän sinä luulet. En luule, tiedän.

Vierailija
386/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se kerro eniten naisen miesmausta?

Vierailija
387/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ostajat ovat sitten niitä kilttejä ja tunnollisia perheenisiä kotona. Se siitä miesten moraalista.

Eihän niillä ole moraalia, ei ole koskaan ollutkaan. Ovat vaan ilmeisen taitavia esittämään hyvää perheenisää mutta kuitenkin käyvät vaimolta salaa jakamassa kul liaan siellä sun täällä

Vastaavilla äideilläkö sitten on korkeampi moraali, kun ne ei maksa siitä?

Europolin tiedotteesta tähän tapaukseen liittyen:

Investigations also show an increased trend of female suspects working within the exploitation chain. Certain women escaped being subject to exploitation and violence by applying their digital skills and exploring new roles as ‘Alphas’, thus becoming an active part of the criminal network.

Vierailija
388/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksityötä hehkutetaan harva se päivä Suomessa mediassa?

Koska seksityö on OK, mutta hyväksikäyttö ja rikollisuus on eri asia. Hyväksikäyttö ei ole ok, vaan päinvastoin.

Vierailija
389/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se kerro eniten naisen miesmausta?

Kertooko muiden rikosten uhriksi joutuminenkin eniten uhrista? Rikollinen on vaan statisti? Muistapa tämä sitten itsekin , jos joudut joskus rikoksen uhriksi.

Vierailija
390/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä alla kommetti eräästä toisesta ketjusta:

"Kiltti mies

27/28 | 

klo 11:42 | 4.5.2023

Suomessa on paljon rumia miehiä jotka ei saa seksiä muuten kuin maksamalla. Hyvä bisnes on tuoda maksullisia naisia tänne koska asiakkaita riittää. Ei suomalaiset tavis naiset anna pillua tavis miehille"

On ne kilttimiehet todella kilttejä kun niiden mielestä naisen saa pakottaa antamaan seksiä jos mies ei saa muuten :)

Minä pysyn "kilttimiehistä" jatkossakin kaukana koska eivät todellakaan ole oikeasti kilttejä vaan naisvihaajia

Joo olen täälläkin nähnyt kilttimiehiä joiden mielestä KELA:n pitäisi kustantaa seksittömille kilttimiehille prostituoitu. Ansaitsevatkin olla yksin.

Vierailija
391/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnasta ja harva tulee tänne itsekseen tekemään seksityötä. Eiköhän se lähes kaikki ole uhreja. Osta (suomalaisen), mainostavan, paikallaan pysyvän, veroja maksavan seksipalveluita. Itse en osta palveluita, mutta olen oppinut erottamaan uhrin ja seksityön tekijän, joka on valinnut alan vapaaehtoisesti.

Vierailija
392/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Vauvapalsta.fi ei ole Suomessa mikään lainsäädäntöelin.

Jos olisi anoisin kyllä välittömästi t..vapaikkaa jostain muusta valtiosta .

(huom. tuo puuttuva tavu ilmaisee täällä keskustelussa kielletyn sanan)

Vierailija
393/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän se johtaa yhä useammissa määrin, jos normalisoidaan sekin myyminen ja ostaminen. Pitkässä juoksussa kaikki naiset aletaan nähdä potentiaalisesti vuokrattavina esineinä.

Vielä kun normalisoidaan lisää niin työkkäri keksii pakottaa naiset myymään itseään karenssin uhalla jos ei mitään muuta työtä saa. Sairasta normalisoida prostituutiota.

Vierailija
394/411 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinnasta ja harva tulee tänne itsekseen tekemään seksityötä. Eiköhän se lähes kaikki ole uhreja. Osta (suomalaisen), mainostavan, paikallaan pysyvän, veroja maksavan seksipalveluita. Itse en osta palveluita, mutta olen oppinut erottamaan uhrin ja seksityön tekijän, joka on valinnut alan vapaaehtoisesti.

Ilman yhteiskunnan tukea monellakaan miehellä ei ole sellaiseen varaa. Ovat lisäksi vielä todella vähälukuisia ja asiakaspalvelu ihan hanurista. Haukkuvat asiakkaitaan jopa iltapäivälehdissä omalla naamallaan. Kuka sellaisen palveluita haluaa vaikka olisikin rahaa?

Vierailija
395/411 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman miehiä.

Vierailija
396/411 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman yhteiskunnan tukea monellakaan miehellä ei ole sellaiseen varaa. Ovat lisäksi vielä todella vähälukuisia ja asiakaspalvelu ihan hanurista. Haukkuvat asiakkaitaan jopa iltapäivälehdissä omalla naamallaan. Kuka sellaisen palveluita haluaa vaikka olisikin rahaa?

Ja nämä on tekosyysi käyttää hyväksi ihmiskaupan uhria? Olet jopa oksettavampi kuin se parittaja. Näille ostajille pitäisi kyllä saada leima otsaan.

Vierailija
397/411 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on ollut jonkun miehen kirjoituksia prostituutiota kösitelleessä ketjussa, tyyliin 'ensi viikolla tulee uusi blondi tyttö, käyn kokeilemassa'.

Jäi mieleen kun ihmettelin sitä kuvausta, että on ennakkoon ilmeisesti mainostettu jotain uutta kaupiteltavaa naista, joka on tulossa tarjolle. Se on ollut varmaan juuri tätä ihmiskauppaa, josta artikkeli kertoo, ja palstalla on ollut sen asiakas.

Vierailija
398/411 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on ollut jonkun miehen kirjoituksia prostituutiota kösitelleessä ketjussa, tyyliin 'ensi viikolla tulee uusi blondi tyttö, käyn kokeilemassa'.

Jäi mieleen kun ihmettelin sitä kuvausta, että on ennakkoon ilmeisesti mainostettu jotain uutta kaupiteltavaa naista, joka on tulossa tarjolle. Se on ollut varmaan juuri tätä ihmiskauppaa, josta artikkeli kertoo, ja palstalla on ollut sen asiakas.

Mahdollisesti, ehkä.

Vierailija
399/411 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman miehiä.

Se olisi myös parempi paikka ilman naisia.

Paljon parempi.

Vierailija
400/411 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, oliko millä foorumeilla myynnissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän