Tšekistä tuotiin satoja naisia Suomeen seksiorjiksi
13 ihmistä on pidätetty ihmiskaupasta epäiltyinä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe0356b2-693b-47d5-afb3-d30c1eb0129a
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet raiscanneet kaapattuja. On se seksin ostaminen niin ihanaa ja eettistä.
Siksi bordellit pitäisi laillistaa. Valvonta kuntoon.
Saksan ja Itävallan bordellien tytöistä 75 % tulee akselilta Bulgaria-Romania-Unkari-Puola. Eli ei ratkaise ongelmaa, että köyhien maiden tytöt lähtevät myymään auliimmin persettään.
Miksi se olisi ongelma jos joku myy auliisti persettään?
Koska seksiorjuus. Osa kyllä myy vapaasta tahdostaan mutta valitettavan moni ulkomaalainen nainen on alalla pakotettuna ja näitä tapauksia on myös Suomessa kuten jo ketjun otsikko kertoo
Eikä kerro. Iltalehti on vaan vääntänyt myyvän otsikon perus paristuksesta. Kai nyt Suomenkin naurettavallla oikeuskäytännöllä 400 naisen orjaksi ottamisella ja seksiin pakottamisella saisi yli 2 vuotta 10 kuukautta vankeutta. Ikävä kyllä tuo kauppa kyllä noilla rangaistuksilla vaikuttaa aika kannattavalta palkkaan nähden.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitte naiset reikää tavallisille suomalaisille miehille niin tätäkään ongelmaa ei olisi. Deitille ja sänkyyn kelpuutatte vain ne komeimmat urokset niin tässä on lopputulos :D
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä luo tarjontaa ja minkä sille mahtaa ettei suominaisilta saa mitään? Se olisi ihan teidän käsissänne naiset että tarvitseeko tänne rahdata ihmiskauppiaiden toimesta naisia pitkin Eurooppaa ja Aasiaa. Ylimielisyydessänne kuitenkin tulette vain ikävä kyllä lisäämään tämänkaltaista toimintaa.
Kun mies valitsee itse panna seksikaupan uhria niin sekin on naisten vika?
Niin, eihän miehellä ole koskaan mitään vastuuta mistään mikä liittyy seksiin. Halutaan panna paljaalla mutta vaaditaan aborttia jos nainen tulee raskaaksi.
Halutaan panna seksikaupan uhria mutta yritetään vastuuttaa siitä(kin) naiset
"Seksikaupan uhri" on vain keksitty termi. Suurin osa suomalaisistakin tekee työtä mitä ei halua tehdä. Koulussa pitää käydä 9 vuotta valtion väkivaltakoneiston uhalla, tai no nykyään yli 12 vuotta kiitos feministihallituksen.
ohis
*Yhyy minä saan opiskella ilmaiseksi ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyyy. Olisipa minut mielummin siepattu ja raiskattu. Yhyy. *
"Yhyy minä saan seksiä ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyy. Olisipa minut mieluummin pakotettu istumaan 9 vuotta paikallaan. Yhyy."
Sinulle ei nyt näytä uppoavan kaaliin, että se nainen ei siinä saa seksiä. Hän on seksiorja, ihmiskaupan uhri. Hänet ra i s ka t aan ja voitot käärii joku toinen.
No ei todellakaan ole raískaus, mitä sekoilet :D
Jos joku panee seksityöhön pakotettua seksiorjaa niin tottakai kyseessä on raiskaukseen verrattava toiminta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä luo tarjontaa ja minkä sille mahtaa ettei suominaisilta saa mitään? Se olisi ihan teidän käsissänne naiset että tarvitseeko tänne rahdata ihmiskauppiaiden toimesta naisia pitkin Eurooppaa ja Aasiaa. Ylimielisyydessänne kuitenkin tulette vain ikävä kyllä lisäämään tämänkaltaista toimintaa.
Niin, eihän miehellä ole koskaan mitään vastuuta mistään mikä liittyy seksiin. Halutaan panna paljaalla mutta vaaditaan aborttia jos nainen tulee raskaaksi.
"Seksikaupan uhri" on vain keksitty termi. Suurin osa suomalaisistakin tekee työtä mitä ei halua tehdä. Koulussa pitää käydä 9 vuotta valtion väkivaltakoneiston uhalla, tai no nykyään yli 12 vuotta kiitos feministihallituksen.
ohis
*Yhyy minä saan opiskella ilmaiseksi ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyyy. Olisipa minut mielummin siepattu ja raiskattu. Yhyy. *
"Yhyy minä saan seksiä ja minulle vielä maksetaan siitä palkkaa. Yhyy. Olisipa minut mieluummin pakotettu istumaan 9 vuotta paikallaan. Yhyy."
Sinulle ei nyt näytä uppoavan kaaliin, että se nainen ei siinä saa seksiä. Hän on seksiorja, ihmiskaupan uhri. Hänet ra i s ka t aan ja voitot käärii joku toinen.
No kyllä todellakin on jos hänet on seksityöhön pakotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehillä ei varmaan ole mitään sitä vastaan, että heidän äideistä, siskoista ja tyttäristä tehtäisiin myös seksiorjia? Koska hekin ovat kaikki naisia ja on paljon puutteessa olevia miehiä, joten...
Ihan näiden miesten omaa logiikkaa käyttäen. Jokuhan täällä jo toivoi, että naiset velvoitettaisiin antamaan varusmiehille seksiä
Tässä tuliki kuuma ote joka mainittiin 16.kerran tässä ketjussa.
Enkä ole vielä yhdeltäkään mieheltä ole saanut kunnon vastausta tähän. Miksi on ok tuoda ulkomailta tänne seksiorjia mutta se ei olisikaan ok että teidän miesten äidit ja tyttäret laitettaisiin seksiorjiksi?
vaadit miesvihassasi vastausta "miehiltä" yhden kommentin perusteella.
Miksi?
Jos saisin tietää että esim isäni olisi käynyt huorissa niin en enää ikinä arvostaisi häntä enkä haluaisi ehkä olla juurikaan tekemisissä sellaisen miehen kanssa. Ihmiskauppaa tukevat ovat saastaa
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstamiesten kommentit ovat pääosin oksettavia. Toivottavasti kaikki naiset ymmärtävät karttaa heitä.
Ketju on linkitetty Twitteriin joten eiköhän näiden maine ole jo muidenkin kuin palstan naisten tiedossa. Oksettavin ketju aikoihin. @sanomamediafin maine koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehillä ei varmaan ole mitään sitä vastaan, että heidän äideistä, siskoista ja tyttäristä tehtäisiin myös seksiorjia? Koska hekin ovat kaikki naisia ja on paljon puutteessa olevia miehiä, joten...
Ihan näiden miesten omaa logiikkaa käyttäen. Jokuhan täällä jo toivoi, että naiset velvoitettaisiin antamaan varusmiehille seksiä
Täysi-ikäistä ei voi kontrolloida, jos hän haluaa h**rata tai vetää hepoa suoneen, niin mitään ei ole tehtävissä. Voi vain yrittää antaa terveempiä arvoja siinä vaiheessa, kun lapsi on vielä lapsi. Viime kädessä hän päättää kuitenkin itse noudattaako niitä vai ei.
Itsehän se sitä halusi, narsistit sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuliki kuuma ote joka mainittiin 16.kerran tässä ketjussa.
Enkä ole vielä yhdeltäkään mieheltä ole saanut kunnon vastausta tähän. Miksi on ok tuoda ulkomailta tänne seksiorjia mutta se ei olisikaan ok että teidän miesten äidit ja tyttäret laitettaisiin seksiorjiksi?
vaadit miesvihassasi vastausta "miehiltä" yhden kommentin perusteella.
Miksi?
Miksi ei? Sitäpaitsi sehän on helppo kysymys: jos seksiorjuus on ok joidenkin naisten kohdalla niin miksi pitäisi rajata teidän miesten omaiset siltä listalta pois? Tai suomalaiset ylipäätään?
Kai se nyt on teille miehille muutenkin ihan sama ketä ihmiskaupan uhria panette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksityötä hehkutetaan harva se päivä Suomessa mediassa?
Sen kun tietäisi. Sairasta on.
Te ette ole suomalaisia kun ette tunne suomen historiaa. Suomen isoissa kaupungeissa oli ennen sotaa sata bordellia joissa kävi asiakkaina kaikki papeista poliiseihin. Seksityö on osa suomalaista kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä jos koittaisit jutella naisille ihan oikeassa elämässä. Jos nyt siitä lähdettäisiin liikkeelle. Ei se nainen taivaasta tupsahda sinne sun komeroos.
Ketjua katsoessa sanoisin ettei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
@pkalsta
@tjrinne
@sanomamediacom
Laitetaanpa Twitter laulamaan. Onhan se uskomatonta, että Sanoma julkaisee tällaista paskaa!
Screenshotteja aikaleimoineen on otettu runsaasti. Moderaattoreilla on ollut hyvin aikaa hoitaa hommansa, mutta eipä niitä kiinnosta.
Vuorossa olevat tulee saamaan kenkää, lupaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Jos joku panee seksityöhön pakotettua seksiorjaa niin tottakai kyseessä on raiskaukseen verrattava toiminta
Raiskauskin on muuten miesten keksimä ja valvoma ajatus. Siinä on kyse siitä että miehen omaisuuteen on kajottu. Et olisi nainen yhtään mitään ilman miehiä.
Eli nainen on mielestäsi miesten omaisuutta. No ei kyllä yllätä, niinhän kaltaisesi naisvihaajat ovat aina ajatelleet. Onnellista loppuelämää sinulle yksin, naistahan et koskaan tule tuolla ajatusmaailmalla saamaan ja Luojalle kiitos siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitte naiset reikää tavallisille suomalaisille miehille niin tätäkään ongelmaa ei olisi. Deitille ja sänkyyn kelpuutatte vain ne komeimmat urokset niin tässä on lopputulos :D
Eli seksiorjien hyväksikäyttökin on jotenkin naisten vika :D
Pitäisikö teille miehille laittaa kaikille pakolliset siveysvyöt kun teidän lort toi lunne vaarantaa jo naisten terveyden ja turvallisuuden?
Siis jos et pysty olemaan harrastamatta seksiä, miten luulet että voit laittaa miehille pakollisen siveysvyön???? xD
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi-ikäistä ei voi kontrolloida, jos hän haluaa h**rata tai vetää hepoa suoneen, niin mitään ei ole tehtävissä. Voi vain yrittää antaa terveempiä arvoja siinä vaiheessa, kun lapsi on vielä lapsi. Viime kädessä hän päättää kuitenkin itse noudattaako niitä vai ei.
Nyt olikin kyse siitä, että äideistä ja tyttäristä tehtäisiin väkisin, siis pakottamalla, niitä seksiorjia. Vapaaehtoinen itsensä myynti on eri asia. Jos kerran tsekkihuo rien orjuuttaminen on ok niin miksi sekin ei olisi ok että äidit ja tyttäret joku taho myös orjuuttaisi?
Vai onko pelkästään se ok että seksiorja on aina ulkomaalainen?
Miksi pitäisi olla tasapuolinen? Tuota on jankutettu täällä nyt monta sivua. Minä välitän perheenjäsenistäni ja sukulaisista ja ystävistä toisin kuin jostain itäblokin vosuista, jotka todenäköisesti on vielä huumeongelmaisia ja osittain itsekiin päätyneet alalle. Kukaan ei myöskään rahtaa tänne ketään joka kamppailee henkensä edestä vastaan ja karkaa heti kun saa tilaisuuden.
Myös ne itäblokin vosut ovat jonkun tyttäriä, siskoja ja äitejä. Miksi muuten joku vieras taho välittäisi sinun naispuolisista sukulaisistasi? Vieraille hekin todennäköisesti ovat pelkkiä vosuja joita saa panna vaikka väkisin
Mutta jos sinulla on puutteellinen empatiakyky niin asialle ei liene mitään tehtävissä
Jonne on vähän niin kuin koira, joka ajattelee omistavansa tietyt ihmiset, äidin, tyrtäret, sisaret. Oma lauma, mun mun. Muut on muita, niile voi tehdä mitä vaan. Minun laumaan ei kosketa.
Hienoa että olet ymmärtänyt tämän. Olet aika helvetin tyhmä jos luulet jotain muuta. Opeta kaikille muillekin naisille tätä sanomaa niin että se menee heille kaaliin. Miksi olet kuunnellut feministejä siitä kuinka miehet ja naiset ova samanlaisia? Luulisi maalaisjärjen jo kertovan että miehet ovat hyvin erilaisia kuin naiset.
Yksi juttu mitä minä en tässä ymmärtänyt on tuo koira-referenssi. Eikö naisilla juuri usein, varsinkin nykyään, ole koira orjana? Ainakin kun tuolla ulkona useimmiten naisilla on se koira siinä hihnassa kaulasta kiinni.
Tiedoksesi, laki määrää koirat pidettäväksi kytkettyinä. Taitaapa vielä olla miesten laatima laki. Itse mieluusti pitäisin koirani vapaina.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä jos koittaisit jutella naisille ihan oikeassa elämässä. Jos nyt siitä lähdettäisiin liikkeelle. Ei se nainen taivaasta tupsahda sinne sun komeroos.
Mut nainen pääsee imemään miehen munaa jos menee baarissa vaan random miehelle et saanko imeä sun munaa
Miksi miehet olette niin helppoja? Opetelkaa itsehillintää
Aluks neuvoit miten saada pillua mut nyt sitä seksiä ei oo tarkotuskaan kenenkään harrastaa
On aikalailla eri asia harrastaa vapaaehtoista seksiä vapaaehtoisen kumppanin kanssa kuin panna tyttöä/naista joka on seksiorjuudessa. Mutta jos joku ei näitä kahta osaa erottaa toisistaan niin ehkä olisi parempi olla sitä seksiä harrastamatta niin ei ainakaan satuta ketään
Ei prostituutiota ois olemassa jos miehenä ois helppo saaha seksiä
Mitä se tähän liittyy? Tässä tapauksessa naiset olivat seksiorjia, ymmärrätkö?
Miksi rajavartiolaitos ei reagoinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Jos tietää tai tilanne on sellainen, että syntyy vahva epäilys pakottamisesta. Mutta se, että jossain airbnbkämpässä on vieraskielinen muija, joka ei tuo homman luonnetta esiin, vie homman harmaalle alueelle. Kyllä jotkut tavan opiskelijatkin heittävät lehtijuttujen perusteella keikkaa, myös ulkkarit.
Oa näistä tapauksista voi myös olla sellaisia, että muija on vielä palveluita tarjotessaan luullut itsekin saavansa isomman osan rahoista, ja ollut siksi tilanteessa angstaamatta ja karu totuus orjasopimuksesta paljastunut vasta myöhemmin.
-ei omaa kokemusta, mutta lukenut ja kuullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstamiesten kommentit ovat pääosin oksettavia. Toivottavasti kaikki naiset ymmärtävät karttaa heitä.
Ketju on linkitetty Twitteriin joten eiköhän näiden maine ole jo muidenkin kuin palstan naisten tiedossa. Oksettavin ketju aikoihin. @sanomamediafin maine koetuksella.
😂
Sinulle ei nyt näytä uppoavan kaaliin, että se poika ei siinä saa opiskella. Hän on oppiorja, indoktrinaation uhri. Hänet indokrinoidaan ja voitot käärii joku toinen.