Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen exän kohtaaminen, ex vältellyt tätä

Vierailija
04.05.2023 |

Miehellä ja hänen exällään on yhteiset, jo isot lapset. Lasten suhteen ovat tietenkin vielä tekemisissä jos heistä asiaa on. Exänsä on kuitenkin jotenkin jäänyt menneeseen kiinni vaikka hänelläkin on jo kauan ollut uusi mies. Miehen ja exänsä erosta on yli kaksi vuotta ja minun ja miehen seurustelun aloittamisesta n. vuosi.

Ollaan koitettu joissain yhteyksissä tavata . Onhan tässä ollut illanistujaisia miehen kaveripiirissä esimerkiksi.. Exänsä ei ole tullut paikalle jos on tiennyt, että mekin siellä ollaan. Exänsä ei ollut esim. lapsensa juhlissakaan jos olemme parina olleet.

Teinit/lähes aikuiset ovat käyttäytyneet ahdistuneesti jos ollaan muutamasti oltu tilanteessa jolloin ollaan vaikka jätetty miehen ja exänsä lapsi äidilleen ja tavattu pihassa niin, ettei olla edes hei sanottu kun toinen on karannut paikalta huomattuaan, että minä olenkin mukana. Lapsista on suorastaan nähnyt sen jännityksen. Minusta pitävätkyllä, mutta eihän minusta varmaan saa äidin nähden edes pitää.

Vähän aika sitten nähtiin ihan livenä ja sanottiin hei. Mies esitteli meidät tämmöisessä vähän vahingossa satuneessa tilanteessa jossa exällä ei siinä kohtaa ollut poispääsyä. Ex on minuun suhtautunut hyvin penseästi viestitellessään joskus miehen kanssa. Mies kyllä näyttää minulle aina viestit. On ollut jotenkin sitä mieltä, ettei meidän suhteemme kestä ja että minä en yhtään ajattele heidän lastensa parasta kun mies on jotenkin niin sokea ettei näe mitään. Että olen vaan jotenkin kietonut hänet pikkusormeni ympärille ja mies on sokea kun on rakastunut.

Kohtaaminen meni ihan ok. Exää hävetti. Huomasin sen. Minä olenkin ihan oikea ihminen, jopa mukava sellainen. :D Anteeksipyyntöä ei tullut kommenteista.. En sellaista toki odottanutkaan. Mtta onpahan nyt lopultakin takana tämäkin. Ehkä jatkossa on helpompaa?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan on juhlia, joihin mies haluaisi, mutta ei enää saa kutsua, koska kaveriporukka kutsuu mieluummin exän ystävineen? Hienoa, että ystävät pyrkivät toimimaan niin, ettei exän tarvitse tavata nyxää, koska yleensä ne tapaamiset ovat juuri tuollaisia, nyxä katsoo, että toinen häpeää ja exä miettii, miksi kukaan voi toimia noin moukkamaisesti porukassa, josta ei tunne ketään.

Lapset tuskin jännittävät exin ja nyxien tapaamista, kunhan tietävät, että isän uusi petikumppani ei ole järjen jättiläinen, vaan seurassaan joutuu aina ihmettelemään, miten kokemisen voi kokea.

Kannattaa varautua siihen, että ei tule kutsua miehen lasten erilaisiin juhliin.

Juuri tästä oli mm. puhe. Miehen lapsen juhlista, jotka mies järjesti. Kutsui minut (koska olen nykyistä perhettä) ja exänsä toki lasten äitinä. Lapselle ok, että kaikki tulevat, vaan exäpä ei tullut.

ap

Vierailija
42/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ajattele asiasta mitään ilkkua tai hieroa omaa suhdettani vasten toisen naamaa. Minusta olisi vain normaalia, että sanotaan MOI. En ajatellut sydänystäväksi alkaa enkä sen kummempaa. Aivan normaali MOI riittäisi. Ja miksi? Juuri niiden lasten takia.. että aikuiset ihmiset pystyvät sanomaan moi ja olemaan tarvittaessa samassa tilassa. Siksi, että olen tullut jäädäkseni enkä ole mikään "vaihe". 

Ja mies on aivan normaali, ei ole paljastunut (eikä exäkään häntä syytä esim. väkivaltaisuudesta) mitään ihmeellistä. Ihmiset eroavat myös koska kaikki asiat ovat vaan solmussa ja siihen on syyllisiä MOLEMMAT.. puhumattomuutta yms..

ap

Ehkäpä se ex ei ole ajatellut tulla sinun tai teidän elämään jäädäkseen? Minulla ainakin on suunnitelmissa muuttaa muualle kunhan lapset on aikuisia.

Lapseni ovat muuten nähneet ja kuulleet miten itken yksin kun luulen etteivät huomaa, miten laihdun parissa kuukaudessa 10 kiloa ja ylipäätään miten surullinen ja hajalla olen ollut. Luuletko tosiaan että heitä hämätään jollain tekopirteällä moilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan on juhlia, joihin mies haluaisi, mutta ei enää saa kutsua, koska kaveriporukka kutsuu mieluummin exän ystävineen? Hienoa, että ystävät pyrkivät toimimaan niin, ettei exän tarvitse tavata nyxää, koska yleensä ne tapaamiset ovat juuri tuollaisia, nyxä katsoo, että toinen häpeää ja exä miettii, miksi kukaan voi toimia noin moukkamaisesti porukassa, josta ei tunne ketään.

Lapset tuskin jännittävät exin ja nyxien tapaamista, kunhan tietävät, että isän uusi petikumppani ei ole järjen jättiläinen, vaan seurassaan joutuu aina ihmettelemään, miten kokemisen voi kokea.

Kannattaa varautua siihen, että ei tule kutsua miehen lasten erilaisiin juhliin.

Juuri tästä oli mm. puhe. Miehen lapsen juhlista, jotka mies järjesti. Kutsui minut (koska olen nykyistä perhettä) ja exänsä toki lasten äitinä. Lapselle ok, että kaikki tulevat, vaan exäpä ei tullut.

ap

No en kyllä itsekään menisi kuin kilon palasina. Lapsen juhlat järjestää se jonka kohdalle ne minäkin vuonna osuu. Lapsille niissä on tärkeää se ketä kavereita siellä on, ei kuka ne pistää pystyyn. Ja sukujuhlat kumpikin suku erikseen. Erossa erotaan, koita käsittää.

Vierailija
44/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö niitä lapsia kuljetat äidilleen?

Vierailija
45/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä anteeksipyydettävää ukkos exällä sulta on?

Ootko suuruudenharhainen?

Vierailija
46/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Exä järjesti myös juhlat omalle suvulle ja lapsen läheisille, harmi, että et sitä huomannut.

Vierailija
47/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ymmärrä kehonkieltä sosiaalisissa tilanteissa.

Miehes exän viesti on: Ei kiinnosta pätkääkään tietää sinusta mitään. Ei kiinnosta keskustelut sun kanssa.

Luulitko, että voit pakottaa itseäsi hänelle?

Tuliko sieluusi haava torjumisesta?

Vierailija
48/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeellä vaikuttaa olevan ongelma siitä, että miehen exä ei ota aapeeta riemusta kiljuen omaan elämäänsä osaksi sitä.

Mitä niin mahtavaa sussa on, että punainen matto sun jalkojen alle pitäisi levittää, ja kutsua peremmälle kahvittelemaan?

Ei oo pakko jos ei taho.

Vierailija
49/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on utelias, haluaisi tutustua että voisi vertailla itseään exään.

Vierailija
50/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko todella yllätyksenä, että miehen exälle sinä et ole mitenkään tärkeä henkilö?

Onkos sulla jotenkin suuret luulot itsestäsi?

Vierailija
51/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun on pakko mennä lasten juhliin? Varsinkin kun olet ollut kuvioissa noin vähän aikaa. Saisivat lapset juhlia vanhempiensa kanssa.

Vierailija
52/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työnnyt mukaan, kun isä vie lapsen äidilleen?

Lasteni isällä ei ollut koskaan uutta muijaa mukana, kun haki tai toi lapset minulle.

Vierailija
53/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette seurustelleet vuoden, on turhan aikaista sinun sanoa että olet tullut jäädäksesi.

Ja todellakin, jos mies kutsuu sinut lapsen juhliin, viisaana ihmisenä sanot, kiitos kutsusta, mutta juhlikaa te.

Vierailija
54/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin kuin edellinen kirjoitti. (53)

En minulla vaan tullut mieleenikään työntyä seukkailukaverini lasten kekkereille vuoden yhdessäolon jälkeenkään.

Tosin siinä vuoden jälkeen tuli kyllä selväksi, että seukkailukaveri kärsi pahoista mielenterveyden ongelmista, ja meidän seukkailun lopetin minä.

Vierailija
55/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kysymyksiä esitetty aapeelle. Kiinnostaisko vastailla?

Vierailija
56/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä helpotu. Miehen erosta nyt kuusi vuotta, meidän suhdetta kestänyt viisi. Suhtautuminen minuun ihan hirveää edelleen, olen yhden kerran sattumalta ohimennen nähnyt ex-puolison kaupoilla, sanaakaan ei ole vaihdettu.

Asumme melko lähekkäin, mutta ex-puoliso ei pysty edes liikkumaan kotimme lähellä. Esimerkkinä muutaman kerran tilaamansa paketti on tullut noutopisteeseen, joka sijaitsee noin sadan metrin päässä meiltä, hän ei voi edes pakettia hakea noin läheltä vaan pistää lapset asialle. Tälläkin naisella ollut uusi mies jo ties miten kauan.

Väkisin tulee mieleen, että kannattaisiko vielä seurustella, jos on tavallaan noin kiinni exässään ja aiemmassa suhteessaan. Minua tuon ex-puolison uutena puolisona kyllä häiritsisi, jos ex määrittäisi elämää vielä tuossa määrin, että esimerkiksi tiettyjä paikkoja pitää vältellä.

Mistä sä tiedät miksi toista ei nappaa? En mäkään kaikkia puolituttuja tapaa tai sovi mitään järjestelyjä heidän kanssaan, ei se liity mihinkään sen ihmeellisempään. Ei tuo tarkoita että on kiinni exässään, kaikki vaan ei tarvitse yhtään lisää ihmisiä elämäänsä.

Vierailija
57/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt vaan miehees. Ehkä tekin perustatte perheen jonain päivänä.

Vierailija
58/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa olevan pakkomielle siihen miehen exään.

Mikään ei ole ikävämpää kuin itseään tyrkyttävä ihminen, vaikka selvästi näytetään, ettei seura kiinnosta.

Vierailija
59/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava tyrkky-takiainen-purkka tukassa...

Pitääkö ratakiskosta vääntää, että ei kiinnosta.

Kotirauhanrikkoja-ainesta tuo ap.

Vierailija
60/80 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme yrittää luikerrella liiveihin väkisin.