Rehellisiä vastauksia toivotaan: Kuinka usein olet hiprakassa tai juovuksissa?
Onko omat juomakertasi mielestäsi harvoin, sopivasti, usein vai liian usein?
Kommentit (30)
Hiprakassa ehkä kerran vuodessa, humalassa harvemmin. Viimeksi olin hiprakassa kolmisen viikkoa sitten juotuani kaksi lasillista punaviiniä kolmen tunnin sisällä ( niin vähän käytän alkoholia ).
En oo vielä ollut koskaan enkä kyllä aio enää tällä ikää (35v) aloittaakaan...
Otan 3 - 4 pulloa (0,5) kun muksut ovat menneet maate. Aamulla kuitenkin ilman krapulaa toiminta kunnossa. En näe tätä ongelmana.
Hiprakassa ehkä kerran vuodessa. En myöskään ole absolutisti. Voin juoda ruuan kanssa viiniä tai yhden siiderin saunan jälkeen. Mitään tarvetta ei ole juoda enempää.
minulle se tarkoittaa kahta lasia viiniä. Lasillisen viiniä saatan juoda kerran-pari viikossa.
Mulle tuo hiprakka tulee jo parista lasillisesta viiniä. Yleensä otankin vain lasillisen.
...mutta en mä mitenkään huonosti käyttäydy, juttelen kavereiden kanssa tai kuuntelen bändiä tms.
Vois sitä vähemmänkin juoda, mutta en pode mitään huonoa omaa tuntoa.
Olen nautiskelija. Ei ole lapsia.
Nyt olen raskaana, joten nollalinjalla on ihan helppo olla.
Hiprakassa kerran tai pari viikossa (2-3 annosta). Vähän enemmän humalassa ehkä kerran kuussa? Tukevasti humalassa muutaman kerran vuodessa. Viimeksi kesäkuussa.
kaatokännissä pari kertaa vuodessa
että hiprakassa olen aika useesti! juu ja olen äiti. koitan miettiä, et koska oon viimeks kännissä ollut.. enkä kyllä muista koska.
eli tyypillinen tissuttelija olen!