Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisiä vastauksia toivotaan: Kuinka usein olet hiprakassa tai juovuksissa?

Vierailija
27.08.2008 |

Onko omat juomakertasi mielestäsi harvoin, sopivasti, usein vai liian usein?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulloin ehkä kerran tai pari kuukaudessa. Ihan passeli määrä.

Vierailija
2/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiprakassa viimeksi varmaan joskus 8 vuotta sitten. En kaipaa yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juovuksissa baarissa olen pari kertaa vuodessa. Ihan ok määrä mun mielestä.

Vierailija
4/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juon niin olen juovuksissa, hiprakka jää usein aika lyhyeksi :) Ja tuota juopumista tapahtuu muutaman kerran vuodessa, veikkaisin että n. kerran kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
5/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa kuussa, joskus voi olla useamminkin. Tällä hetkellä en lainkaan, koska olen raskaana, ja lapsen saamisen myötä nuo kerrat varmasti vähenee.

Vierailija
6/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiprakassa...hmmm...heitetään nyt 3-4 kertaa vuodessa.

Aika vähän juon ja koko ajan vähemmän. Ei pää kestä juomia, eikä seuraavan päivä krapulaa ainakaan.

Vierailija
7/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa. =) Päissäni olen ollut viimeksi... pitää kelata... taisi oilla nelisen kuukautta sitten. En kyllä ikiä ole niin päissäni, että tekisin jotain tyhmää, sammuisin, sönkkäisin tms. Sellaisesta tulee vain paha olo.

Ihan ok.

Vierailija
8/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustukseksi sanottakoon, että vietän tässä viimeisiä lomapäiviä. Lomalla tulee tissuteltua vähän koko ajan, sitten kun arki alkaa, niin aika harvoin. Varmaan toi kerran parissa kuukaudessa pitää mullakin paikkaansa.

Itse en koe tätä lomatissutteluakaan ongelmaksi. Mun ei ole pakko juoda, eikä mun tartte juoda itteäni humalaan. Ja sitten arkena alkoholi ei todellakaan ole mikään ongelma.

Vierailija
9/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä jotka hieman useammin tissuttelette lapsia? terveisin tissutteleva äiti! =oD

Vierailija
10/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla humalassa harvemmin, pari kertaa vuodessa.

hiprakat liian usein, yritan vahentaa.

Vierailija
11/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 'uskossa' enkä alkoholistikaan - minusta on vain mukavaa pitää hauskaa selvin päin.

t. nimim. syntymähumalassa

Vierailija
12/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vois useimminkin olla hiprakassa, mutta viina on pahaa.

Vierailija
13/30 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sairaalakunnossa. Innostuin mieheni kaverin kanssa juomaan illanistujaisissa vodkaa, ja joimme puolitoista pulloa kahteen pekkaan. Kolme päivää myöhemminkin olin vielä krapulassa.

Joten sen jälkeen en ole juonut yhtä sidukkaa enempää kerralla. Viime kerran join sen yhden, odotas kun muistelen, 4-5 kk sitten. Olisko ollut helmi-maaliskuussa?

Vierailija
14/30 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen (viimeisestä kerrasta on reilu 2-v) otin n. kerran kuussa 2-5 annosta ja olin huppelissa. Krapulat vain äityivät niin pahoiksi, että päätin sitten lopettaa alkoholin käytön tyystin.

Vierailija
15/30 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen juonut viiniä jouluna

Vierailija
16/30 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viimeksi ollut humalassa.Juhannuksena 2007 taisin yhden lasillisen kuohuviiniä juoda.

Nuorempana ehti juhlia niin paljon ettei enää ole tarvetta,vaikken olekkaan kuin juuri 24 täyttänyt.

Ihan hyvä vaan,mun mielestä yksi yhdistelmä mikä ei vaan mitenkään toimi on alkoholi+pienet lapset...

Vierailija
17/30 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt, että pienessä hiprakassa (hieman tuntuu päässä) ehkä noin 2-4 kertaa vuodessa, juovuksissa en koskaan. Yleensä jos juon (max 1-2 kertaa/vko), juon vain yhden saunakaljan tai yhden lasin viiniä ja se ei vielä ole edes "hiprakka".

Vierailija
18/30 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä olen tainnut olla viimeksi -06 kesällä

Vierailija
19/30 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovuksissa en koskaan.

Juon alkoholia viikottain, mutta pieniä määriä. Esim. saunasiideri tai lasillinen-kaksi viiniä aterialla viikonloppuna. Voin myös olla kokonaan ilman, esim. viime viikonloppuna saunasiideri unohtui kauppaan, ei ole siis kamalaa sekään ;) Mielestäni määrät on sopivia.

Vierailija
20/30 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen yhdestä siideristä hiprakkaan