Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada hänet pois mielestä?

Vierailija
03.05.2023 |

Olen jäänyt ajatuksistani kiinni ihmiseen jonka haluaisin unohtaa. Välillä helpottaa ja sitten yks'kaks hän tulee taas puskista mieleeni eikä jätä rauhaan. 6kk ei olla nähty. Ollaan myöskin vain muutamia kertoja nähneet, suudelleet usein, mutta siinä kaikki. En käsitä. En ole enää teinikään vaan aikuinen.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen riippuvaisia ihmiset nykyään millon mistäkin.

Onneks ei oo moista ongelmaa. Keskityn omaan elämään eikä pahemmin suhdekuviot kiinnosta.

N49

Vierailija
22/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän samantapainen tilanne, paitsi että olen naimisissa, mutta en saa ihastuksen kohdetta (meillä oli suhdekin, jonka lopetin) pois mielestä. Olen ratkaissut asian niin, että annan tämän ihmisen olla mielessäni. Olkoon siellä, kun en saa poiskaan. Ehkä kuva joskus haalistuu ja lopulta katoaa.

Miksi lopetit 😁

En halunnut mitään uusperhekuviota ja lisäksi ihastukseni kohde ei ole kovin vakaa ihminen.

Huh, ihan sama tilanne kuin minulla. Paitsi että minä olisin ollut valmis menemään syvään päätyyn asti, mutta hän lopetti. Kumpikohan meistä sitten lopulta mahtoi olla se epävakaampi.

Menisitkö vieläkin jos saisit mahdollisuuden?

Todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän samantapainen tilanne, paitsi että olen naimisissa, mutta en saa ihastuksen kohdetta (meillä oli suhdekin, jonka lopetin) pois mielestä. Olen ratkaissut asian niin, että annan tämän ihmisen olla mielessäni. Olkoon siellä, kun en saa poiskaan. Ehkä kuva joskus haalistuu ja lopulta katoaa.

Miksi lopetit 😁

En halunnut mitään uusperhekuviota ja lisäksi ihastukseni kohde ei ole kovin vakaa ihminen.

Huh, ihan sama tilanne kuin minulla. Paitsi että minä olisin ollut valmis menemään syvään päätyyn asti, mutta hän lopetti. Kumpikohan meistä sitten lopulta mahtoi olla se epävakaampi.

Eikai tuo tarkoita, että olisi epävakaa? Olette olleet vain ihastuneita. Mulla on täysin sama tilanne siis.

Ei se ihan tervettä ole, että alkaa epävakaan varatun kanssa säätämään ja meno on sen mukaista ja siltikin haluaa lisää.

No ei, mutta ei elämä aina ole ihan tervettä.

Vierailija
24/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetit 😁

Todellakin.

Oletko rakastunut?

Vierailija
25/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAAS TISMALLEEN SAMANLAINEN KETJU JONKA ITSE KIRJOITTAISIN. Alkaa tulla vainoharhaiseksi.

Vierailija
26/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetit 😁

Todellakin.

Oletko rakastunut?

Olen. Olen ollut rakastunut tähän ihmiseen noin kolme vuotta. Lopetin n. vuoden mittaisen suhteen, mutta tunne ei ole vieläkään lähtenyt..

Vierailija
27/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetit 😁

Todellakin.

Oletko rakastunut?

Pakko myöntää, että joo. Jo monta vuotta.

Vierailija
29/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut.

Vierailija
30/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla ystävä hänen kanssaan? Ei mitään suudelmia jne. Yhteiset pelisäännöt kehiin

Vierailija
31/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten se menee pois mielestä tai ainakin jää taka-alalle, jos löydät jotain muuta tärkeää, joka täyttää ajatuksesi.

Vierailija
32/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ongelma se, ettei mikään platoninen ystävyys ihastuksen kanssa tulisi kyseeseen. Vetovoima on niin voimakas (ja ilmeisesti molemminpuolinen) että fyysiseksi se menisi hyvin nopeasti. Siksi pyrin välttämään kaikkia paikkoja ja tilanteita, joissa hän voisi tulla vastaan.

Vierailija
33/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kun tiedät.

Vierailija
34/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut varattuun-hullu taas jankuttamassa.

Mikä?

Vierailija
35/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetit 😁

Todellakin.

Oletko rakastunut?

kovin ihastunut ainakin. N.8kk tunnettu. -eri-

Vierailija
36/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösss

Vierailija
37/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tunnet ei ole siinä ihmisessä vaan itsessäsi.

Anna itsesi tuntea se mitä tunnet.

Kun kävelet ruohikolla paljain jaloin, et tunne ruohikkoa jalkojesi alla,

vaan tunnet jalkasi. Aivo tekee tulkinnan. 

Vierailija
38/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä?

Joku luulee, että Suomessa ja av:lla on vain yksi henkilö, joka on ihastunut varattuun.

Vierailija
39/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muuta ratkaisua kuin aika? Alkaa jo kyllästyttää oma typerä mieli, mutta en saa häntä pois ajatuksistani.

Eri kuin kaikki muut (Saattaa todella olla, että meitä on Suomessa enemmän kuin yksi.)

Vierailija
40/79 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä?

Joku luulee, että Suomessa ja av:lla on vain yksi henkilö, joka on ihastunut varattuun.

Jep. Suomessa on 5 ihmistä, 4 heistä on miehiä ja vain yksi nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi