Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein harrastatte seksiä keskimäärin viikossa kumppanisi kanssa?

Vierailija
02.12.2006 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh...meillä on ehkä 2 kertaa vuodessa..

Minulle kävisi joka päivä, miestä ei kiinnosta. Mikä ihme sitä vaivaa? Muut miehet kyllä on kiinnostuneita..

Ei meillä ole edes lapsia joita voisi syyttää,niin enkä ole lihava.

T. Sporttinen 26N

Vierailija
42/46 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on se 0,1 kertaa viikossa ja hiljenemään päin.  Harmi että puolisoa ei voi muuttaa. Ollaan käyty perheneuvonnassa ja vaikka missä. Vaimo on ilmoittanut että kun ei haluta niin ei haluta. Olen jo 46.

Varoituksen sana kaikille miehille! Tämän ikäisenä ei kannata kauhean pitkiä selibaattitaukoja harrastaa. Nimittäin helposti käy niin ettei vehje kuukausien käyttämättömyyden jälkeen enää pelitäkkään.  Jumppaan lantionpohjalihaksia ja käytän penispumppua ettei  lopullisesti lorpahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:50"]

Kerran päivässä, parhaassa kaks. Toivoisin useamminkin.

N49

[/quote]

Ihan kuin meillä paitsi, että minä olen N46.

[/quote]

Hienoa naiset, näin sitä pitää!!! Minä vaihdoin pihtarinaisen kanssa 45 v seksipakkaukseen ja nyt sitten saa piirakkaa joka välissä...kyllä 45-50 v naiset ovat kuumia...T M45 , nykyisin pussit tyhjänä...

Vierailija
44/46 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä paitsi kuukautisten aikaan. Minä nelikymppinen, mies viisikymppinen.

Vierailija
45/46 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen.!!

Meillä oli ennen seksiä 2-3 kertaa viikossa. Lapsen syntymän jälkeen kerrat tippuivat 1/vk mutta nykyään vielä kauheampaa nimittäin n. 10-12kertaa VUODESSA!! Itse olisin valmis vaikka kolme kertaa päivässä ja toinen valmis kerran pari kahdessa kuukaudessa!

Vierailija
46/46 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max.1 kerta viikossa, vaimon mielestä kuitenki 2. Tai jos sattuu saamaan toisen kerran niin siitä seuraavaan kertaan on vähintään se viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi