Kuinka usein harrastatte seksiä keskimäärin viikossa kumppanisi kanssa?
Kommentit (46)
Joskus harvoin 2 kertaa viikossa, mutta yleensä max . kerta viikkoo jos sitäkään. Ja se kyllä vituttaa ja saa hermot huonoon kuntoon eikä kiinnosta paljon tehä kotitöitä ym ym.
M33 ja naimisissa
Seksiä harrastetaan nykyisin n. 3 kertaa kuukaudessa, eli todella vähän.
Vaimo menetti kiinnostuksen seksiin lapsen tulon jälkeen, samalla hän taantui konservatiiseksi ja estyneeksi. Säännölliseen, riehakkaaseen ja intohimoiseen seksiin tottuneelle puute vetää miehen hermot kireälle.
(M32)
Vierailija:
samalla hän taantui konservatiiseksi ja estyneeksi
(M32)
" omaan elämään" tarttumista, eli napanuoran pidentämistä lapseen. Käytännössä oma elämä tässä tarkoittaa ITSELLÄNI sitä, että viikossa on tunteja, jolloin tapaan toisia aikuisia ihmisiä, teen mielekkäitä asioita, keskustelen muustakin kuin lapsista. Äitinä taantuu helposti sellaiseen esimurrosikäisen latenssiin, eli seksi tuntuu kaukaiselta, vähän ällöttävältä asialta.
Itselläni taantuma ei tuottanut vaikeuksia, koska en elänyt parisuhteessa. Tunnistan kuitenkin konservatismin sekä estoisuuden. Yksi pykälä parempaan suuntaan oli imetyksen lopetus, toinen työ/opiskeluelämään palaaminen.
Normaalisti (ja nytkin) pidän hyvin paljon seksistä, enkä ole erityisen estynyt, saati konservatiivinen. Pienen lapsen kanssa molemmista piirteistä on etua, ne auttavat sietämään sitä kykkimistä postimerkin kokoisessa maailmassa, jonne mahtuu lähinnä vain vauvan/lapsen tarpeet. Ja jossa mikroskooppisesta ongelmastakin voi paisua jättiläinen.
t. nainen, 33v
42- v ja mieheni 27-v....ja kivaa on!!!
minä 32 v ja naiseni 18 v. Täytyy myöntää, että seksiä on tarpeeksi ja se on vielä erittäin hyvää!
nyt kun vauva alko potkimaan niin että mieskin tuntee niin oli ennen tätä aamua kahden viikon tauko.... yli vuosi ollaan oltu yhessä ja iät on 23
Lisäksi minä tyydytän miehen suulla / käsin 2-4 x vkossa.
Näin siksi, että häpeän vartaloani tosi paljon ja siksi en halua, että mies koskettelee minua tms
Olimme pari vuotta sitten kun muutimme yhteen 7-9kertaa viikossa, nyt on " hiipunut" tunnelma 4-5 kertaan viikossa.
n 23
Kiitos vastauksestasi ja asian valotuksesta nro 6, kirjoituksesi kuulostaa tutulta. Olen itsekin tullut johtopäätökseen että kysessä on jonkilainen totaalinen uppoaminen vauva/lapsimaailmaan joka nitistää seksin parisuhteesta. Seksi ei kiinnosta, hellyys kiinnostaa. On todettava, että sanonnassa " lapsi on paras ehkäisyväline" on valitettavasti ainakin omassa tapauksessani perää.
Itse olen kannustanut vaimoani tarttumaan omaan elämään synnytyksen jälkeen, tapaamaan ihmisiä ja jatkamaan omaa itsenäistä elämää. Viehättävä nainen muuttui äidiksi, jonka ajatusmaailma ja keskustelut koostuvat lähes ainoastaan lapsesta ja häneen liittyvistä huolista. Miestä ei tarvita mutta isälle on käyttöä.
Toivottavasti lapsen hoitoon laittaminen ja äidin töihin palaaminen pidentää äidin napanuorta lapseen, ja tilanne edes jossain määrin normalisoituu. Kenties jopa vapautuneempi ja liberaalimbi seksi tekee paluun.
Tämä keskustelu rönsyilee nyt hieman alkuperäisen aiheen ulkopuolelle. Todettakoon nyt että seksin harrastaminen tipahti synnytyksen jälkeen 3-4krt/vko määrästä 3krt/kk tasolle laadun heikentyessä estoisuuden kasvaessa. (M32)
Vierailija:
Vierailija:
samalla hän taantui konservatiiseksi ja estyneeksi
(M32)" omaan elämään" tarttumista, eli napanuoran pidentämistä lapseen. Käytännössä oma elämä tässä tarkoittaa ITSELLÄNI sitä, että viikossa on tunteja, jolloin tapaan toisia aikuisia ihmisiä, teen mielekkäitä asioita, keskustelen muustakin kuin lapsista. Äitinä taantuu helposti sellaiseen esimurrosikäisen latenssiin, eli seksi tuntuu kaukaiselta, vähän ällöttävältä asialta.
Vaimon mielestä meillä ei ole kuulemma mitään ongelmaa!
Ja sit ihmetellään kun alkaa vieras pillu kiinnostamaan, HAH!
Meillä suhteen alussa kahdeksan kertaa/vrk.
nyt kun suhdetta viisi vuotta takana n. 4 kertaa/kk.
Tv. Pettynyt urheilija nainen
Meillä suhteen alussa kahdeksan kertaa/vrk.
nyt kun suhdetta viisi vuotta takana n. 4 kertaa/kk.
Tv. Pettynyt urheilija nainen
meillä harrastellaan kerran kuudessaviikossa.
ja parisuhde on tiensäpäässä - kun nuorin tyttö tuosta hieman kasvaa, lähden litomaan tästä, hankkikoon vaimo sellaisen miehen joka ei seksiä tarvitse
Kerran päivässä, parhaassa kaks. Toivoisin useamminkin.
N49
Ollaan miehen kanssa kesälomalla jo kolmatta viikkoa. Mökillä on aika kulunut. On ollut niin kuumaa, että on oltu päivät melkein ilman vaatteita. Siksi seksihalutkin ovat taas heränneet minullakin, kun näen mieheni munasillaan touhuilevan tuolla ulkona tai sisällä. Siksi meillä on sekstailtu kerran päivässä loman aikana. Ei joka kerta yhdyntää, mut nuolemista, suihinottoa ja hieromista on ollut silloinkin, kun ei ole nussittu. Kyllä tämä vähäpukeisuus selvästi lisää seksihaluja.
Olisko keskimäärin kerran kolmessa kuukaudessa, josko sitäkään, sellaiset 3-4 kertaa vuodessa. Mitähän tuo tekee per viikko?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:50"]
Kerran päivässä, parhaassa kaks. Toivoisin useamminkin.
N49
[/quote]
Ihan kuin meillä paitsi, että minä olen N46.
...seksiä on harrastettu viisi kertaa tänä vuonna, ja nyt eletään viikon 51 kolmatta päivää, eli vuoden alusta on kulunut on siis 50,43 viikkoa... Sehän tekee aika tarkkaan 0,1 kertaa viikossa.
Taitaa olla tahti hiipumaan päin, viime vuonna sain seksiä ainakin 0,2 krt / vko, edellisenä 0,3 krt / vko. Ensi vuonna en sitten kai saa piparia ollenkaan...