Au pairit Etelä-Afrikassa OFFICIAL
Kausi 10 Etelä-Afrikassa! Alkaa 17.5. mutta uudet au pairit julkaistiin tänään. Aiotteko katsoa?
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastianista kyllä paistoi nuoruuden tilannetajuttomuus. Hän tse "provosoi" kännisellä kysymykselläään ja sitten tekee draaman vastauksesta. Lapsellista, mutta menee nuoren iän piikkiin.
"Vähemmistöissä" mua ihmetyttää, että miksi sitä suuntautumista pitää korostaa. Ei se ihmisille (yleensä) ole ongelma, mutta tuollainen korostaminen ja sitten siitä uhriutuminen vähän provosoi toisinaan...
Korostamisella ilmeisesti tarkoitetaan asian sanomista ääneen.
Kaappiin vain takaisin kaikki vähemmistöt, ettei junttieinari ahdistu erilaisuudesta.
Huoh... Saa olla avoimesti mitä haluaa, en vaan ymmärrä, että miksi siitä tarvitsee koko ajan jauhaa ja ikäänkuin hakea muiden hyväksyntää asialle (kuten puheenaiheeni Sebbe). Minullakin on vähemmistökavereita, eikä he ilm
Miksi naisilla on tarve jauhaa ja hieroa häitään kaikkien naamalle? Miksi te korostamalla korostatte perheissänne poikia ja miehiä? Miksi vaihdatte nimiä huomionhakuisina naamallehierojina? Miksi melkein jokainen elokuva ja biisi kertoo heteroista? :D tehän niitä hierojia olette, kaiken lisäksi homous on kiellettyä ja laitonta suurimmassa osassa maailmaa, että kukakohan se korostaa ja hieroo suuntautumistaan? Miksi hierotte tosi-tv:ssä muiden naamalle miehenne olevan olevan pää? Miksi jauhatte panoistanne lehdissä ja tv-ohjelmissa?
Mietipä hetki. Heteroita on lähes 100% maailman väestöstä, silti teitä häiritsee mitätön vähemmistö. Heteronaiset ne vasta jauhaa PoIkAYsTäVisTäÄn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkupillejä koko sakki.
On se kumma kun ei saa itkeä. Hui kamala!
Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin kyllähän tuo ulina on mennyt ihan överiksi. Se tuntuu olevan noiden myöhäisteinien tapa reagoida kaikkeen. En minä itkua ole kieltämässä, mutta voi lapset hyvät heille tulee tässä elämässä vielä oikeaakin poraamisen aihetta. Tuo itku on vähän sama kuin se jatkuva halailu: se on jonkinlainen kulttuurinmuutokseen liittyvä juttu. 25-30 vuotta sitten itkevää teiniä pidettiin nolona, samoin halailua ventovieraiden kanssa todella tungettelevana. Ajat muuttuu, tiedän, mutta silti jotakin päälleliimattua tuossa on.
Todellisuudessa sinä et voi tietää miten paljon tuolla on ulistu. Tyypit oli tuolla 2 kuukautta
" Itkin päivittäin enemmän kuin koskaan elämäni aikana." -Emmi- Lotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse epäilen, että tuo Sebastian on PIILO H O M O. Ei minulla heitä mitään vastaan ole, mutta mitä sarjaa olen sieltä täältä seuraullut vähän valikoiden niin semmoinen tunne mulla on hänestä.
Hmmm.... Itsellekin tuli selittämättömästi fiilis että on mahdollista, Sebastian ehkä voisi kuulua seksuaalivähemmistöihin, mutta täyttä varmuutta asiasta ei sarjan aikana kyllä tullut.....
Ettekö te tiedä mikä on piilo h o m o? Yrittäkääpä ottaa jostain selville. Sebastian on piilohomon vastakohta.
Olivatpa viime vuonna kohteen valinneet: Etelä-Afrikka, maailman viidenneksi väkivaltaisin maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aada on todella kaunis! :)
Aadasta tuli ihan Vaahteramäen Eemeli mieleen kun sillä oli se veturinkuljettajan lätsä XD
Nauroin samaa :D Hänellä hyvä huumori kun tuolla tavoin korosti sitä omaa poikamaista ulkonäköään :)
Vaikka onkin mielipideasia, niin en voi käsittää, että jonkun mielestä Aada on kaunis. Plus että se lätsä oli ihan hirveä, ei siihen mitenkään huumori liittynyt, muutenkin kauhean miesmäiset vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aadan perheen Bella-tytär oli ihan hirveä. Kunnon narsistin alku, jos tuohon ei puututa. Ilkeä, kiero, manipuloiva, mustasukkainen ja vihamielinen ystävästään jos Aada yritti puhua sille. Pahinta tuossa, että vanhemmat eivät puuttuneet Bellan käytökseen, vaan halasivat. Tuollaisia lapsia on tällä Suomessakin paljon.
ja mitä se lopuksi sanoi aadalle, kun tämä lähti :( "päätin jo alussa etten pidä sinusta. joistain ihmisistä pitää, joistain ei".
En ole vielä,päässyt tuota kohtausta näkemään, mutta mikä kolahti oli kun tämä Bella muistutti ettei, perheen isä ole isonsiskon isä.
Koko perhe meni puihin.
Jokuhan siihen on syynä, miksi lapsi käyttäytyy noin. Joku va
Bella oli aikamoinen tapaus, suorasukainen yms. mutta kuten tässä mainittiin, luultavasti purkaa omaa oloa/epävarmuutta tuolla käytöksellään ja dominoi. Usein jos ei ole rajoja tai on liian vapaat "kädet", tulee Bellan kaltaisia ihmisiä. Toivottavasti perhe saa apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse epäilen, että tuo Sebastian on PIILO H O M O. Ei minulla heitä mitään vastaan ole, mutta mitä sarjaa olen sieltä täältä seuraullut vähän valikoiden niin semmoinen tunne mulla on hänestä.
Hmmm.... Itsellekin tuli selittämättömästi fiilis että on mahdollista, Sebastian ehkä voisi kuulua seksuaalivähemmistöihin, mutta täyttä varmuutta asiasta ei sarjan aikana kyllä tullut.....
Ettekö te tiedä mikä on piilo h o m o? Yrittäkääpä ottaa jostain selville. Sebastian on piilohomon vastakohta.
Sinä sovit älykkyydestäsi päätellen selvästi tälle palstalle.
Ei vitsi tä selittää miksi Emppu näytti niin tutulta :,D