Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Etelä-Afrikassa OFFICIAL

Vierailija
03.05.2023 |

Kausi 10 Etelä-Afrikassa! Alkaa 17.5. mutta uudet au pairit julkaistiin tänään. Aiotteko katsoa?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009557891.html

Kommentit (468)

Vierailija
21/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut tulille!

Vierailija
22/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso katsottu, vaikuttaa hyvältä! Hakemalla haettua draamaahan tälläkin kaudella varmasti tulee... 

Sebastianin kommentti Empusta "on liian pirteä" vaikutti tosi ikävältä. En itse menisi heti ensimmäisenä päivänä laukomaan etten tykkää jostain tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin 1,5 jaksoa katsoa enkä oikein vielä kerinnyt saada kunnon mielipidettä aupaireista tai perheistä. Ei siis tullut vielä suosikkeja tai inhokkeja porukasta.

Etelä-Afrikka ei ole itselle tuttu maa, niin paikallista menoa on kiinnostavaa päästä näkemään.

Mulla on Hollannin kolmoskausi vielä katsomatta ja oon tykännyt niistä aiemmista, vaikkei draamaa ollutkaan kovin paljoa.

Vierailija
24/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vikaa tekstityksessä? Täällä puuttuu puolet teksteistä.

Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, se alkoi jo. Pitääpä ruveta katsomaan ekaa jaksoa. Eipä tarvitse miettiä, mitä tekee helatorstaina :D

Vierailija
26/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian aluksi

"Tykkään ja hyväksyn tosi erilaisista ihmisiä."

Eka ilta ja tylyttää yhtä tytöistä

Että sellaista

Vierailija
27/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksaisi YHTÄÄN tuommoista kihertäjää ja koko ajan naama leveässä hymyssä olevaa Emppua, en sitten niinku yhtään! Vaikuttaa ihan aivottomalta blondilta.

Ärsyttävä hihittelijä oikeasti. Vähän niin kuin se Isabella silloin Australia-kaudella.

Vierailija
28/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla vikaa tekstityksessä? Täällä puuttuu puolet teksteistä.

Ei ole, mutta huomasin että Finnish-tekstityksiä näkyy (ainakin Apple TV:n valikossa) kaksin kappalein. Kokeile jos toinen niistä toimisi.

Vierailija
29/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksaisi YHTÄÄN tuommoista kihertäjää ja koko ajan naama leveässä hymyssä olevaa Emppua, en sitten niinku yhtään! Vaikuttaa ihan aivottomalta blondilta.

Ärsyttävä hihittelijä oikeasti. Vähän niin kuin se Isabella silloin Australia-kaudella.

Tuollaiset tyypit joutuu yleensä vaikeuksiin, ikävä kyllä. Tämäkin jo hihitteli kahvilassa, että Tinderistä ainakin löytyy seuraa sit siellä Etelä-Afrikassa. Herranjestas, kaikki tietää miten vaarallinen maa se on, niin eiku tinderöimään vaan, etenkin tuollaisilla aivoilla 🙄 Toivottavasti ei joudu oppimaan kantapään kautta miten kikatteleville, hyväuskoisille blondeille pahimmillaan käy.

Vierailija
30/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmimurhat arkipäivää etelä-afrikassa. Laitetaan poika farmille. Aika vastuutonta tuotantoyhtiöltä.

Vierailija
31/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muille täytyy kertoa seksuaalisesta suuntautumisesta :D

Vierailija
32/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmimurhat arkipäivää etelä-afrikassa. Laitetaan poika farmille. Aika vastuutonta tuotantoyhtiöltä.

Mitkään maat eivät ole niin pahoja tai niin hyviä, kuin mediasta saa käsityksen. Uutisointi keskittyy monesti vain negatiivisiin asioihin. Ja joitakin taas  pidetään onnenmaana.

Vierailija
33/468 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muille täytyy kertoa seksuaalisesta suuntautumisesta :D

No nimenomaan. Miksi hän kuvittelee sen olevan jotenkin merkittävin asia lastenhoitotehtävissä? Ymmärtäisin jos se olisi ollut asia jonka isäntäperhe itse olisi nostanut esille, mutta kun ei.

En tiiä. Jotenkin vähän itsekeskeisen ja yliherkän oloisia nää aupairit.

Vierailija
34/468 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikäviä kommentteja heti alkuun... Minusta tytöt vaikutti ihanilta ja tuo innokkuus menee alkujännityksen piikkiin. Ja onhan seksuaalisuus hyvä kertoa heti alkuun, jos se perheelle on joku isokin ongelma niin hyvä tulla esille heti. Ennemmin tai myöhemmin se varmasti tulisi esiin perheeseen tutustuttua.

Vierailija
35/468 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle jäbälle ulkomaalaistaustainen kodinhoitaja on paha juttu. Mitä pahaa siinä on ei kai se ilmaiseksi tee töitä

Vierailija
36/468 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää kausi oli tosi onnistunu, ei mitään isoo jäätävää draamaa vaa mukavia juttuja perheitten kesken. Toki kaikilla on joskus erimielisyyksiä niinko heilläki oli, mutta kerranki oli kyllä onnistunu kausi jossa biletys, tinder ja draama ei vieny huomiota ite lastenhoidosta ja työstä!

Vierailija
37/468 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheata! Olen pesiytynyt sadevedellä!!! Sebastianille selvisi.

Vierailija
38/468 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheata! Olen pesiytynyt sadevedellä!!! Sebastianille selvisi.

Siis PESEYTYNYT! 😂

Vierailija
39/468 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebu vaikuttaa todella raskaalta ihmiseltä. Heti ekassa jaksossa näyttää suvaitsemattomuutensa. 5 minuutin tuntemisen jälkeen pamauttaa toiselle kuinka ristiriitaiset fiilikset on tätä kohtaa koska "niin erilainen kuin mun kaverit". Miten toi kommentti muka pitäisi ottaa vastaan? Ja tää muiden arvostelu ja itsensä niin parempana ja wokena pitäminen oli vaan argh. Valitti myös koko ajan ihan kaikesta!

Vierailija
40/468 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebu vaikuttaa todella raskaalta ihmiseltä. Heti ekassa jaksossa näyttää suvaitsemattomuutensa. 5 minuutin tuntemisen jälkeen pamauttaa toiselle kuinka ristiriitaiset fiilikset on tätä kohtaa koska "niin erilainen kuin mun kaverit". Miten toi kommentti muka pitäisi ottaa vastaan? Ja tää muiden arvostelu ja itsensä niin parempana ja wokena pitäminen oli vaan argh. Valitti myös koko ajan ihan kaikesta!

Tuntui muutenkin hakevan tarkoituksella konfliktia perheen isän kanssa.