Mitä nainen haluaa?
Tapailimme hetken aikaa, olimme äärettömän ihastuneita toisiimme. Nainen ahdistui? liikaa ja halusi jutun lopettaa. Lopetettiin sen. Nyt pari kuukautta mennyt ja nainen haluaa tavata. Mitä hän haluaa? En itse tiedä mitä haluan.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit, että olitte molemmat todella ihastuneita. Heräsi kysymys, että mistä voit sen tietää naisen puoleltakin varmaksi?
Oma veikkaukseni on, että olit melko kiva naisen mielestä, mutta ei kuitenkaan ollut kovin ihastunut. Nyt hän ei ole löytänyt kivempaakaan ja aika kultaa muistot. Jos alatte tapailla, niin luultavasti hän huomaa taas, mikä suhteesta puuttui ja tulee taas ero.
Ette vaan ehkä ole oikeita toisillenne. Sinä olet silti ihanin unelmamies jollekin toiselle naiselle, ei vaan tuolle.
Eli vika ei ole sinussa, vaan kaikki ihmiset eivät vaan ole tarkoitettuja toisilleen. Jonkun muun mielestä olet täydellinen.
NMitä? 😀 Nyt oli outoa settiä.
??
Mikä ihme siinä oli mielestäsi outoa?
Noin minulle kävi nuorena ihan usein.
Tapasin miehen, joka oli monessa mielessä unelmamies ja kovasti yritin ihastua häneen ja saada tunteita heräämään. Yhtä tapailin moneen otteeseen, kun aina jälkikäteen ajattelin, että ehkäpä sittenkin. Ei siitä koskaan mitään tullut, sillä tunteita ei voi pakottaa.
Epäilen siis, että se nainen ei ole ollut yhtä ihastunut kuin ap,  tai ylipäätään ihastunut ollenkaan. Miehet usein luulevat naista ihastuneeksi, kun käytyäytyy iloisen ystävällisesti ja flirttailee ja juttelee siihen suuntaan. Tapailun alkuaikoina minä ainakin tein niin, koska eihän siitä olisi muuten mitään jatkoa ollut ikinä voinut tullakaan. Jossain vaiheessa sitten vaan luovutin, kun tunteet eivät heränneetkään. Sitten saattoi jälkikäteen harmittaa, että luovutinko yrittämästä liian helposti, joten taas tapailtiin. Ja sama uudelleen ja uudelleen.
Se on eri jännä tunne kun sydän särkyy ja usko naisiin katoaa.
RED PIRUN FLAG!!