Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen haluaa?

Vierailija
03.05.2023 |

Tapailimme hetken aikaa, olimme äärettömän ihastuneita toisiimme. Nainen ahdistui? liikaa ja halusi jutun lopettaa. Lopetettiin sen. Nyt pari kuukautta mennyt ja nainen haluaa tavata. Mitä hän haluaa? En itse tiedä mitä haluan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sinun kertomasta naisesta, mutta olen itse tuollainen. Kun tapaan kiinnostavan ihmisen johon ihastun todella kovasti, mä hätäännyn. Alan yliajattelemaan kaikkea, ahdistaa kun en tiedä mitä se toinen osapuoli oikeasti haluaa. Alan jopa epäröimään itseäni. Sitten lopulta kun olen pyöritellyt kaikenmaailman ajatuksia yksin päässäni, ahdistun liikaa ja vihellän pelin poikki.

Omassa tilanteessa/käytöksessä ei ole kyse siitä, että tapailisin muita miehiä. Vaan siitä, että itse en osaa käsitellä ajatuksiani tunnemyllerryksessä. 😕 Toivon oppivani vielä käsittelemään tunteita ja löytämään ihmisen joka haluaa olla kanssani kaikesta huolimatta. 😊

Vierailija
22/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vuosia niin että lopetin suhteet ennen kuin ne alkoivat , pelkäsin ehkä hylkäämistä , satutetuksi tulemista ja sitä että rakastun mutten saisi vastakaikua tms . Nykyinen mies haki minut määrätietoisesti takaisin kun olin sanonut heipat . Nyt olemme kihloissa ja asuneet viisi vuotta yhdessä ja yhä kuin vastakastuneet .

Cool story bro. Mulle tuli creepy vibat tosta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttöystävä oli tuollainen on-off-säätäjä meidän alkuaikoina. Ärsyttävä, mutta kyllä se palkitsi. Hän on herkkä ihminen, herkkä myös ahdistumaan, kai sen takia hän ei tiennyt mitä haluaa.

Oletteko olleet nyt pitkään yhdessä? Oliko on-off aikoina muita?

10 vuotta tulee lokakuussa täyteen. Ja kyllä, nainen on vieläkin tyttöystävä kun ei halua kihlautua, eikä mennä naisimiin. On-off-aikoina ei ollut muita kummallakaan.

Vierailija
24/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttöystävä oli tuollainen on-off-säätäjä meidän alkuaikoina. Ärsyttävä, mutta kyllä se palkitsi. Hän on herkkä ihminen, herkkä myös ahdistumaan, kai sen takia hän ei tiennyt mitä haluaa.

Oletteko olleet nyt pitkään yhdessä? Oliko on-off aikoina muita?

10 vuotta tulee lokakuussa täyteen. Ja kyllä, nainen on vieläkin tyttöystävä kun ei halua kihlautua, eikä mennä naisimiin. On-off-aikoina ei ollut muita kummallakaan.

Sun kumppani on sitoutumiskammoinen.

Vierailija
25/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa, tapaa hänet. Jos ei, niin älä tapaa.

Vierailija
26/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei kiinnosta niin kerro se myös hänelle. Älä jätä roikkumaan.

Vierailija
28/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset saattavat epävarmuuttaan katkaista suhteen . Näytä hänelle että haluat hänet oikeasti , jos hänet haluat .

Vierailija
29/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi tuossa välissä parempaa eikä löytänyt joten palasi takaisin. Aika selkeä kuvio.

Karuselli pyörii.

Vierailija
30/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vuosia niin että lopetin suhteet ennen kuin ne alkoivat , pelkäsin ehkä hylkäämistä , satutetuksi tulemista ja sitä että rakastun mutten saisi vastakaikua tms . Nykyinen mies haki minut määrätietoisesti takaisin kun olin sanonut heipat . Nyt olemme kihloissa ja asuneet viisi vuotta yhdessä ja yhä kuin vastakastuneet .

Cool story bro. Mulle tuli creepy vibat tosta miehestä.

Mitä itse tekisit jos mies tulisi kertomaan että olet sellainen nainen jota on aina etsinyt ? Siskolleni kävi niin , että laittoi seurustelun poikki opiskeluaikoina ja palasi kotiseudulle . Mies rohkeana ilmestyi kotiovelle , esittäytyi kohteliaasti ja kysyi onko siskoni kotona ja kertoi miksi tuli . Nyt ovat olleet 15 vuotta naimisissa ja heillä yhteiset lapset .

Vierailija
31/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et voi tietää?

Vierailija
32/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syy miksi haluaa tavata kasvotusten? On yllätysraskaana, tai sp-tauti tullut Ap:sta? Syy voi olla mikä vaan.

Vierailija
33/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Vierailija
34/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen tilanne.

Vierailija
35/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset saattavat epävarmuuttaan katkaista suhteen . Näytä hänelle että haluat hänet oikeasti , jos hänet haluat .

Niin myös vanhemmatkin.

Vierailija
36/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffatykki.com/elokuva/mita-nainen-haluaa

Vierailija
37/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitä haluat, ja ei näköjään hänkään, joten tehän olette juuri sopivat toisillenne, ymmärrätte toistenne omituista jahkaamista ja häilymistä.

Vierailija
38/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit, että olitte molemmat todella ihastuneita. Heräsi kysymys, että mistä voit sen tietää naisen puoleltakin varmaksi?

Oma veikkaukseni on, että olit melko kiva naisen mielestä, mutta ei kuitenkaan ollut kovin ihastunut. Nyt hän ei ole löytänyt kivempaakaan ja aika kultaa muistot. Jos alatte tapailla, niin luultavasti hän huomaa taas, mikä suhteesta puuttui ja tulee taas ero.

Ette vaan ehkä ole oikeita toisillenne. Sinä olet silti ihanin unelmamies jollekin toiselle naiselle, ei vaan tuolle.

Eli vika ei ole sinussa, vaan kaikki ihmiset eivät vaan ole tarkoitettuja toisilleen. Jonkun muun mielestä olet täydellinen.

N

Vierailija
39/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit, että olitte molemmat todella ihastuneita. Heräsi kysymys, että mistä voit sen tietää naisen puoleltakin varmaksi?

Oma veikkaukseni on, että olit melko kiva naisen mielestä, mutta ei kuitenkaan ollut kovin ihastunut. Nyt hän ei ole löytänyt kivempaakaan ja aika kultaa muistot. Jos alatte tapailla, niin luultavasti hän huomaa taas, mikä suhteesta puuttui ja tulee taas ero.

Ette vaan ehkä ole oikeita toisillenne. Sinä olet silti ihanin unelmamies jollekin toiselle naiselle, ei vaan tuolle.

Eli vika ei ole sinussa, vaan kaikki ihmiset eivät vaan ole tarkoitettuja toisilleen. Jonkun muun mielestä olet täydellinen.

N

Mitä? 😀 Nyt oli outoa settiä.

Vierailija
40/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi tuossa välissä parempaa eikä löytänyt joten palasi takaisin. Aika selkeä kuvio.

Kyllä. Nuorena minäkin tein näin yhden miehen kohdalla monta kertaa. Olisin halunnut ihastua häneen ja kovasti yrutin, mutta ei siitä silti ikinä kunnolla mitään tullut. Hän on komea ja kiva mies ja tiedän monta muuta naista, jotka olivat häneen ihastuneita, joten tuskin hän jäi perääni itkemään. Mutta tunteita vaan ei voi pakottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi