Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen haluaa?

Vierailija
03.05.2023 |

Tapailimme hetken aikaa, olimme äärettömän ihastuneita toisiimme. Nainen ahdistui? liikaa ja halusi jutun lopettaa. Lopetettiin sen. Nyt pari kuukautta mennyt ja nainen haluaa tavata. Mitä hän haluaa? En itse tiedä mitä haluan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää sinua kuin pelinappulaa.

Vierailija
2/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeminenhän sillä on mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä oli tuollainen on-off-säätäjä meidän alkuaikoina. Ärsyttävä, mutta kyllä se palkitsi. Hän on herkkä ihminen, herkkä myös ahdistumaan, kai sen takia hän ei tiennyt mitä haluaa.

Vierailija
4/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistujat on yleensä ripustautuvia sekopäitä.

Vierailija
5/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ahdistun todella helposti, mutten ripustautua kehenkään. En ole koskaan tehnyt sitä. Olen aina työntänyt sen ihmisen pois.

Vierailija
6/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole, ennemmin olen ylivarovainen ja juoksen karkuun.

Vierailija
7/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy treffeillä, mutta älä laita itseäsi likoon.

Vierailija
8/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle kelpaa on/off olosuhde niin anna palaa. Nainen antoi jo kättelyssä maistiaisen.

Vierailija
9/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnut mitä menetti ja tullut katumapäälle? Yritti tässä välissä jonkun toisen kanssa, mikä meni puihin, ja nyt routa ajaa porsaan kotiin?

Tapaamalla se selviää. Jos olet oikeasti kiinnostunut tuosta naisesta, niin tapaa hänet ja anna hänen kertoa, mitä haluaa ja mitä ajattelee. Olen avoimin mielin ja yritä selvittää, onko nainen vilpitön vai ei.

Vierailija
10/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei tästä selviä mitään sinusta tai tuosta naisesta. Itse olen tasan kerran elämässäni lopettanut jonkun jutun ahdistuksen vuoksi ja palannut myöhemmin uudelleen ja taas lopettanut, ja siihen vaikutti vain ja ainoastaan miehen elintavat (päihdeongelma).

Jos ei ole mitään tuollaisia tekijöitä, niin vähän epävakaan kuuloista touhua. Saattaa olla huomion tarpeessakin vaan, tai seksin puutteessa tms. 

Vierailija
11/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ahdistuessani työnnän toisen pois ja pidänkin pois, mutta ahdistuvan exän kanssa se oli sitten sellaista on offia lopetetaan eipäs lopeteta ja vielä finaalisen lopetuksen jälkeenkin hakeutui yhteyksiin.

Vierailija
12/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät tuosta naisesta vielä, niin itse tapaisin hänet. Kysyisin mitä mieltä hän on kaikesta ja minusta.

Jos taas et välitä naisesta enää, tee se hänelle selväksi.

Vierailija
13/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttöystävä oli tuollainen on-off-säätäjä meidän alkuaikoina. Ärsyttävä, mutta kyllä se palkitsi. Hän on herkkä ihminen, herkkä myös ahdistumaan, kai sen takia hän ei tiennyt mitä haluaa.

Oletteko olleet nyt pitkään yhdessä? Oliko on-off aikoina muita?

Vierailija
14/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vuosia niin että lopetin suhteet ennen kuin ne alkoivat , pelkäsin ehkä hylkäämistä , satutetuksi tulemista ja sitä että rakastun mutten saisi vastakaikua tms . Nykyinen mies haki minut määrätietoisesti takaisin kun olin sanonut heipat . Nyt olemme kihloissa ja asuneet viisi vuotta yhdessä ja yhä kuin vastakastuneet .

Vierailija
15/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen. Ei kannata yrittää uudestaan, sama käy uudestaan.

Vierailija
16/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tuossa välissä parempaa eikä löytänyt joten palasi takaisin. Aika selkeä kuvio.

Vierailija
17/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko naisella oli juttu meneillään myös jonkun kiinnostavamman kanssa ja se meni mönkään tai sitten vaihtoehtoisesti sinä painoit alussa liikaa päälle ja säikytit naisen, mutta hän haluaa antaa sinulle uuden mahdollisuuden.

Vierailija
18/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vuosia niin että lopetin suhteet ennen kuin ne alkoivat , pelkäsin ehkä hylkäämistä , satutetuksi tulemista ja sitä että rakastun mutten saisi vastakaikua tms . Nykyinen mies haki minut määrätietoisesti takaisin kun olin sanonut heipat . Nyt olemme kihloissa ja asuneet viisi vuotta yhdessä ja yhä kuin vastakastuneet .

Näin ne naiset vaan väkisin näköjään viedään parisuhteisiin. Ei ihme että vaikeuksia pysyä sinkkuna kun ei edes heipat auta.

Vierailija
19/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko naisella oli juttu meneillään myös jonkun kiinnostavamman kanssa ja se meni mönkään tai sitten vaihtoehtoisesti sinä painoit alussa liikaa päälle ja säikytit naisen, mutta hän haluaa antaa sinulle uuden mahdollisuuden.

?

Hänhän itse anoo uutta mahdollisuutta ja ap joko antaa tai ei anna.

Vierailija
20/44 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on varmasti sykähdyttävää vuoristorataa joka pitää jatkuvasti tunteet lämpiminä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän