Huhtasaari: "Suomessa jo olevaa työvoimareserviä on hyödynnettävä" - työttömät, eläkeläiset ja nuoret miehet kurssille ja töihin
Reippaan eläkeläisen aika ei ole pitkäksi, kun voi aamupäivisin mopata vaikka läheisen koulun lattioita ja käydä senioritalossa auttamassa.
"Esimerkiksi eläkeläisissä on hyvää työvoimareserviä ja Suomessa on paljon nuoria miehiä työelämän ulkopuolella. Nyt tulisi selvittää millaista osaamista ja koulutusta heille voisi antaa, Huhtasaari sanoi"..
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-vaatii-seuraavalta-hallit…
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Jos eduskunnassa jaettaisiin tyhmimmän edustajan palkinto niin äänestäisin Huhtasaarta.
Toiselle sijalle tämä uusi edustaja Marttila joka laittaisi jauhelihan kortille..
Rikkinäinen kellokin on joskus oikeassa, eikä Huhtasaari tuossa väärässä ole. Ei, sairaita, vanhuksia tai päihde- ja moniongelmaisia ei tarvitse laittaa töihin, jos nyt edes joku palkkaisi ensin meidät työhaluiset työttömätkin.
Kyllä se kieltämättä tuntuu tosi oudolta kun naapurissa asuva minua 10 vuotta vanhempi pariskunta, joka on tosi hyvässä kunnossa ja reippaita ja energisiä ja terveitä, vaan peseskelee rauhassa autoa ja hoitaa päivittäisiä askreitaan hitaalla temmolla arkipäivisin, jos eivät ole mökillä. Minä käyn töissä, hoidan perheen asiat ja sitten hoidan vielä siihen päälle ne kaikki asiat iltaisin, jotka naapurit tekevät koko päivän ajan. Ja minä vielä maksan heille tämän etuoikeuden. Joku ratkaisu tähän pitäisi olla, ei tämä voi näin mennä. Elävät varmasti vielä 20-30 vuotta. Joku juttu pitäisi olla, millä hyväkuntoiset eläkeläiset saataisiin töihin ja maksamaan veroja. Ei ole mitään järkeä, että maksetaan toisten mökkeilyä ja kuhan olemista, jos ei ole mitään tarvetta vielä.
Et sitten ole YT-neuvotteluista kuullut, nykyään kutsutaan muutosneuvotteluiksi? Entäpä tuotannolliset ja taloudelliset syyt, soittaako mitään kelloa?