Nukkuuko täällä joku jo pelkän pussilakana kanssa, ilman peittoa sisässä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Loppukuusta vasta kun tulee kuumuus. Sitten laitetaan täkit pesuun ja kesäsäilytykseen.
meillä talvipeitot jotka hieman lämpimämmät. niiden käyttö loppuu maaliskuussa. huhti-syyskuulle kesäpeitoilla. mutta jos hellekesä,sitten pussilakanoilla pakko,vaikka ei tule hyvä unikaan. mun kaveri nukkuu kesät ilman pussilakanaa,ei mitään peitoksi kutsuttavaa. mun kohdalla ei moinen onnistuisi.
thermopeitto on edelleen päällä. Olen hiukan kylmänarka
Sisälämpötila tällä hetkellä 22 astetta. nukun kuin tukki thermopeiton alla
Talvella tuplapussilakana, kesällä yksi.
Nukun kahden paksun talviuntuvatakin kanssa.
Mihin se siitä muuttuu, jos sisätiloissa nukkuu? Meillä ainakin on kesät talvet sama lämpötila sisällä
Olen jo jättänyt peitteen pois ja nukun pelkän pussilakanan alla. Käden ulottuvilla on torkkupeitto siltä varalta, että yöllä alkaa tuntua viileältä.
Suomessa kesä-heinäkuussa jos on lämmin. Muuten untuvatäkki.
Peitto pussilakanan päällä. Voi tuupata pois jos hiostaa.
Kyllä, mutta vain kesällä, jos helteet ovat jatkuneet pitkään. Tätä ei ole tapahtunut muutamaan vuoteen.
En mene nukkumaan pelkän pussilakanan kanssa. Mutta monesti olen herännyt pelkän pussilakanan kanssa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Nukuin koko talvenkin. Sisällä on aina 21-22 C.
Sairastutat itsesi ja pilaat nivelesi. Vanhana tiedät mitä on reumatismi
Vierailija kirjoitti:
ilman peittoa sisässä
Mikä maa sinä olla? Sinä ei olla Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin joo, talvella peitto sisällä
Kesäisin nukut sisässä ja talvella peitto sisällä? Mitä yrität sönkätä, homo?
silloin kun pakko kuumuuden vuoksi, niin eipä tule syvä unikaan. jotenki kaipaa edes jotain painoa päälle. talvella syvät unet kun kunnon peitto. tuttuni nukkuu vähän noin kuin sinä jo varhain kevällä ja kesällä ei edes sitä riepua. sellainen olisi jo mahdotonta.