Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pään koko

Vierailija
02.05.2023 |

Mies, jota tapailin, alkoi vähän ennen suhteen päättymistä vihjailla, että minulla on iso pää. Tämä ei ilmeisesti ollut pääsyy ( hah..) suhteen loppumiseen, mutta hän kuitenkin esitti asian siihen malliin, kuin se olisi yksi vaakakupissa painava asia. Muun pään ympärys on siis 54 cm. Minkä kokoisia päitä palstalaisilla on? Onko mun pää siis niin helvetillinen kurpitsa, ettei mun seurassa voi näyttäytyä tai suhdetta jatkaa?

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso pää sinulla mittojen mukaan.

Minulla on iso pää, kädet ja jalat. Yksi mies on huomauttanut käsieni koosta rumasti ja siitä jäi traumat. Teki sen varmasti aivan tarkoituksella ja on todella ikävä ihminen muutenkin. Lie sinun tuntemalla miehellä myös ongelmia itsensä kanssa.

Ilmeisesti päästäkin tosiaan lihoo, sillä minunkin yo-lakki on käynyt pieneksi vuosien mittaan. Samoin joku joskus väitti, ettei jaloista voisi lihoa. Kyllä minulla on pohkeetkin paksuuntuneet lihomisen myötä, vanhat saappaat ei mene jalkaan.

Vierailija
22/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiaan noin sekaisin, että tänne tuntemattomille päänne kokoja luettelette.

ovat päästään sekaisin

Ei sentään ihan päätöntä sakkia sentään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on sattunut kohdalle tällainen päidenmittoja. Onneksi juttu jäi lyhyeksi. Liekö kyseessä sama tyyppi? Jonkinlainen pershäiriö kyseessä, tämän herran kohdalla narsismi.

Vierailija
24/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet jotka päästelevät tökeröitä kommentteja, niin voi unohtaa samantien.

Mukava, arvostava ja fiksu mies ei puhu noin rumasti naisille.

Unohda tuo juntti ja ole onnekas että väistyi luodin.

Vierailija
25/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiaan noin sekaisin, että tänne tuntemattomille päänne kokoja luettelette.

:D

Vierailija
26/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on sattunut kohdalle tällainen päidenmittoja. Onneksi juttu jäi lyhyeksi. Liekö kyseessä sama tyyppi? Jonkinlainen pershäiriö kyseessä, tämän herran kohdalla narsismi.

Kohtalotoverini! Mutta onpa outoa, en ole ikinä kuullut, että tämmöistäkin sattuu kenellekään. Kaikenlaisia asioita naisissa keksitään arvostella, mutta että pään kokokin on joillekin ongelma. Voisikohan tosiaan olla sama?

Vierailija
27/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päänympärys on 60 cm. Sen verran paljon, että on vaikea löytää lakkeja, hattuja. Monet eivät kuitenkaan huomaa, kuinka iso pääni on. Näyttää normaalilta.

Vierailija
28/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole iso pää sinulla mittojen mukaan.

Minulla on iso pää, kädet ja jalat. Yksi mies on huomauttanut käsieni koosta rumasti ja siitä jäi traumat. Teki sen varmasti aivan tarkoituksella ja on todella ikävä ihminen muutenkin. Lie sinun tuntemalla miehellä myös ongelmia itsensä kanssa.

Ilmeisesti päästäkin tosiaan lihoo, sillä minunkin yo-lakki on käynyt pieneksi vuosien mittaan. Samoin joku joskus väitti, ettei jaloista voisi lihoa. Kyllä minulla on pohkeetkin paksuuntuneet lihomisen myötä, vanhat saappaat ei mene jalkaan.

Kyllä jalat todellakin lihoaa, ainakin mulla. Kiva, jos pääkin tästä vielä mahdollisesti paisuu. Taas yksi syy lisää yrittää pitää paino kurissa.

Vierailija
29/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka on miettinyt päänsä kokoa keskimääräistä enemmän, voi olla kiinnostunut muiden samanlaisten ajatuksista. Ja kun tämä on keskustelupalsta ja aihekin on vapaa, miksi ei siitä tulisi juttua?

Minun hattukokoni on 58. Kuinka aiot nyt käyttää tätä tietoa omaksi hyödyksesi tai minun vahingokseni?

Vierailija
30/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko pään koko muuttua?

Muuttaessani löysin vanhan hatturasian 30 vuoden takaa ja kokeilin vanhaa hattuani. Se oli nafti!

Vanhemmiten tukkani on jonkin verran harmaantunut ja alkanut kihartua, että se varmaankin tuo vähän paksuutta lisää.

Ajan myötä kilojakin on kymmenen enemmän. Mutta hitto vie, kertyykö läski päähänkin?

Ei ole kylläkään kukaan huomauttanut pään koosta sentään...

Läskipää!

Vierailija
31/150 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun päänympärykseni on 58 cm. Olen kyllä 180-senttinen, mutta pääni on silti iso. Lakkiaisten aattona kaikkien YO-lakit olivat sivupöydällä aakkosjärjestyksessä, ja koska minulla oli aikaa ja mahdollisuus, kävin katsomassa, montako meitä jättipäitä oli. Oli kaksi: minä ja kaksimetrinen luokkakaverini. Lohduttauduin sillä, että minulla on myös iso tukka (ja oltiin 80-luvulla).

Kukaan ei ole koskaan huomauttanut pääni koosta. Pitäisi olla jotain tosi pahasti hampaankolossa, jos joku päänympärykseni huomaisi ja kääntäisi sen minua vastaan.

Mies yritti keksiä sinusta, ap, jotain loukkaavaa. Älä ota sitä taakaksesi.

Kiitos.

Sitä minäkin vähän ajattelin, että jonkilainen tekosyy ehkä, onhan mun pään koko ollut koko ajan nähtävillä, mutta kyllä minä vähän otin itseeni kuitenkin. Mietityttää tosiaan, että kiinnittääkö muutkin ihmiset siihen huomiota.

Tuohan on ihan normaali pään koko - noin kolmasosa pituudestasi! Ei syytä huoleen!

Vierailija
32/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun päänympärykseni on 58 cm. Olen kyllä 180-senttinen, mutta pääni on silti iso. Lakkiaisten aattona kaikkien YO-lakit olivat sivupöydällä aakkosjärjestyksessä, ja koska minulla oli aikaa ja mahdollisuus, kävin katsomassa, montako meitä jättipäitä oli. Oli kaksi: minä ja kaksimetrinen luokkakaverini. Lohduttauduin sillä, että minulla on myös iso tukka (ja oltiin 80-luvulla).

Kukaan ei ole koskaan huomauttanut pääni koosta. Pitäisi olla jotain tosi pahasti hampaankolossa, jos joku päänympärykseni huomaisi ja kääntäisi sen minua vastaan.

Mies yritti keksiä sinusta, ap, jotain loukkaavaa. Älä ota sitä taakaksesi.

Kiitos.

Sitä minäkin vähän ajattelin, että jonkilainen tekosyy ehkä, onhan mun pään koko ollut koko ajan nähtävillä, mutta kyllä minä vähän otin itseeni kuitenkin. Mietityttää tosiaan, että kiinnittääkö muutkin ihmiset siihen huomiota.

Tuohan on ihan normaali pään koko - noin kolmasosa pituudestasi! Ei syytä huoleen!

Hui kamala. Tuli mieleen hauki, jolla pää on kolmannes koko pituudesta. Piti hetki miettiä.

Vierailija
33/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ap on todella pieni pää, jos olet sen oikein mitannut. Keskimääräistä paljon pienempi.

Pään ympärysmitta eurooppalaisilla on noin 1/3 pituudesta.

Esimerkiksi itselläni hatun koko on 60 cm ja pituuteni on 182 cm.

Tämä vaihtelee jonkin verran roduittain.

Vaihtelee tosiaan, mutta ei vain roduittain, sillä itselläni on pituutta 157 ja pään ympärys 57.

Olen kai sitten isopääfriikki.

Vierailija
34/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska keskustelu. Minä lukeudun isopäisten porukkaan: pään koko 57, pituus 170 cm.

Isopäisyydellä ei tienkään ole älykkyyden kanssa tekemistä.

Suomalaisilla on keskimmäärin isot päät.

Vierailija
35/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kuultu tuollainen kommentti.

Vierailija
36/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska keskustelu. Minä lukeudun isopäisten porukkaan: pään koko 57, pituus 170 cm.

Isopäisyydellä ei tienkään ole älykkyyden kanssa tekemistä.

Suomalaisilla on keskimmäärin isot päät.

Tuolla pituudella olet keskipäinen. 

Vierailija
37/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut pieni pää ja pienet kasvot, silmälasien kehykset on aina liian isot kun sovittelen niitä optikolla. Niin eikö eräs mies sanonut minua isopääksi. En kyennyt loukkaantumaan. Paljastui myöhemmin että hänellä itsellä oli koulussa luokan isoin pää jota häpesi vielä aikuisena.

Vierailija
38/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko pään koko muuttua?

Muuttaessani löysin vanhan hatturasian 30 vuoden takaa ja kokeilin vanhaa hattuani. Se oli nafti!

Vanhemmiten tukkani on jonkin verran harmaantunut ja alkanut kihartua, että se varmaankin tuo vähän paksuutta lisää.

Ajan myötä kilojakin on kymmenen enemmän. Mutta hitto vie, kertyykö läski päähänkin?

Ei ole kylläkään kukaan huomauttanut pään koosta sentään...[/

Tuskinpa muuttuu, eiköhän hattu ollut kutistunut.

Mä tunnen otsanahassa, olenko lihonut tai laihtunut. Eiköhän se ympärysmitassakin näy. Ap, mulla on samankokoinen pää kuin sulla, ja 54 cm on lasten koko ratsastuskypärissä. Se mies puhui sinulle aivan pötyä, ja ihan vain koska halusi sinun kantavan huolta ihan turhasta jutusta. Ja sinä lensit lankaan. 

Näin pieni pää näytti hassulta 80-luvun olkatoppausten keskellä. Kuljen tukka hulmuten juuri sen takia edelleen. 

Vierailija
39/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu muusta koosta, onko tuo 54 cm iso vai pieni.

Minulla taitaa olla ylioppilaslakki kokoa 56, muuten ei ole tullut pään kokoa koskaan mitattua. Näytän pienipäiseltä, mutta olenkin sekä pitkä että leveä.

Suomalaiset yleisesti ovat isopäisiä.

Vierailija
40/150 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Menin heti peilin eteen ja mittasi. 56cm. Exäni on valittanut että pääni on liian pieni.