Voiko liika pillun rassaaminen muuttaa klitoriksen ulkonäköä? Joillakin näyttää olevan ulkoneva tai roikkuva klitoris.
Oon vertaillut pillujen ulkonäköä ja monista pimperoista on myös omakohtaista kokemusta. Monen näköistä oon jyystänyt ja eroja on ulkonäen lisäksi myös tiukkuudessa, mutta mikä saa joillakin naisilla klitoriksen roikkumaan vai onko se vain synnynnäistä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Murrosikäisenä poikana, ja jo aikaisemminkin onnistuin sen verran tiirailemaan aikuisia naisia, että vilahdukselta huomasin jollakin olevan tummat, pigmentoituneet häpyhuulet. Mistähän se johtuu, pohdin, ja tulin siihen tulokseen, että se on seuraus paljosta naimisesta. Uusin silmin katsoin sen jälkeen kyseistä sukulaisnaista, ja vieläkin pidän naisen eroottista kiinnostavuutta lisäävänä seikkana, että hänellä on runsaasti kokemusta miehistä. Tämä ajatus pätee myös omaan vaimooni, ja olen sen hänelle tällä samalla perusteella kertonut.
Nyt vain pitäisi tietää millaiset häppärit vaimollasi on?
Huomaamattomat käytön puuttesta vai oletko nainut ne runsaiksi?
Vierailija kirjoitti:
Murrosikäisenä poikana, ja jo aikaisemminkin onnistuin sen verran tiirailemaan aikuisia naisia, että vilahdukselta huomasin jollakin olevan tummat, pigmentoituneet häpyhuulet. Mistähän se johtuu, pohdin, ja tulin siihen tulokseen, että se on seuraus paljosta naimisesta. Uusin silmin katsoin sen jälkeen kyseistä sukulaisnaista, ja vieläkin pidän naisen eroottista kiinnostavuutta lisäävänä seikkana, että hänellä on runsaasti kokemusta miehistä. Tämä ajatus pätee myös omaan vaimooni, ja olen sen hänelle tällä samalla perusteella kertonut.
Pitääkin ruveta tarkemmin analysoimaan Tinder hoitojen pillun rasausta värien perusteella, niin ei ihan loppuun ajettua valitse.
Katsoin omaa pimpsaa ja todellakin jättidildon käyttäminen on muuttanut häpyhuulteni väriä tummempaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin omaa pimpsaa ja todellakin jättidildon käyttäminen on muuttanut häpyhuulteni väriä tummempaan.
Ilmeisesti tarkoitat nyt ulkonevia sisempiä häpyhuuliasi? Ovatko ne olleet aina runsaat vai dildottamisen myötä kasvaneet?
Mites se oli se: ei...soutamalla kulu !
Eikö se siis pidäkkään paikkaansa ?
Ei sitten lainata toisille ei
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten lainata toisille ei
Niin sitä väitetään. Mutta jos järvellä käy soutuveneen sijasta valtamerialus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten lainata toisille eiNiin sitä väitetään. Mutta jos järvellä käy soutuveneen sijasta valtamerialus?
Tai jos vaginasta ja VULVASTA tulee vauva läpi.
Ei ole milfeillä inniepilluja. Ootko muka nähnyt?!?