Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puolalaiset tekevät smoothieta jos heidän pakastemarjansa ovat likaisia?

Vierailija
02.05.2023 |

Kunnon smoothien tekemiseen tarvitaee käytännössä aina pakastemarjaa mutta jos puolalaisten pakastemarjat on niin kauheita miten puolalaiset itse tekevät smoothieta? Tuskin siellä on myynnissä mitään suomalaisia pakastemarjoja kuitenkaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla ei ole myöskään samalaista hysteriaa homeesta ja ties mitä yliherkkyyksiä.

Onko liialliset vaatimukset puhtaidesta romuttaneet suomalaisten luonnollisen vastustuskyvyn?

Vierailija
22/22 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tekevät niistä omista marjoistaan. Osa keittää marjat, osa käyttää sellaisenaan ja saa joskus vatsaoireita kun on sattunut marjojen kastelu/pesuvedessä olemaan pöpöjä.

Ihan samalla tavalla kuin ulkomailla jotkut ei juo hanavettä ja jotkut juo. Hanavettä juovat saattavat saada vatsaoireita.

Jotenkin en usko. Onko tieto? Ainakin niissä maissa joissa itse olen käynyt, ei kukaan juo hanavettä jos se on juomakelpoista. Se olisi hulluutta. Eri asia ne maat, joissa vesi on puhdasta mutta siinä on paha sivumaku.

Puolalaisissa pakastemarjoissa ON kolibakteeria. Syökö todella paikalliset niitä tuoreeltaan?

Kyllä syövät. Asun Tsekissä ja minulla on todella paljon puolalaisia kavereita. Eivät ole kuulleetkaan tällaisesta että nimenomaan puolalaiset marjat pitäisi keittää ennen syöntiä. Olivat ihan järkyttyneitä kun kerroin että näin Suomessa ohjeistetetaan. Täällä päinvastoin ovat vain iloisia kun löytävät itselleen kotimaisia tuotteita.

Ja syön siis itsekin täällä marjat ihan miten sattuu, joskus kuumana, joskus en. Ei ole mitään sattunut eikä myöskään epidemioista uutisoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi