Ostaisitko lapselle 160 e tennarit?
Jos sinulla olisi rahaa, ostaisitko teinille 160 e maksavat tennarit?
Minusta tuo on kauhean paljon rahaa tavistennareista, mutta samantyylisiä näyttää monella muullakin olevan.
Kommentit (98)
Miksei, jos on varaa ja lapsi sellaiset haluaa?
Mä en ostanut, mutta mummonsa osti lapselleni. Perin ne sitten lapselta, kun kävivät pieneksi ja käytin niitä monta vuotta.
Mutta mielestäni teinien on hyvä saada myös niitä merkkituotteita, varsinkin jos sitten ymmärtävät, että se on jostain muusta pois ( tai esim. meillä minä en pienituloisena pystynyt ostamaan kalliita vaatteita, koska kaikki meni lapsen jääkiekkoharrastukseen, poika ymmärsi tämän ja osti itse lahjarahoillaan niitä merkkikuteita mitä halusi)
Just ostin ton hintaiset Jordanit.
Isänsä tietysti maksoi puolet.
Melko kalliit kyllä minusta, käskin pitää niitä kuin kukkaa kämmenellä 😂
En, ei olla niin äveriästä porukkaa että ikipäivänä laittaisin tuollaisia summia kenkiin vaikka periaatteessa varaa silloin tällöin olisikin.
En luvannut teinilleni 130e maksavia tennareita. Sanoin että 80e on maksimi summa. Ostettiin vans-tennarit ja teini oli niihin tyytyväinen.
En Lapsi voi mennä jakaa vaikka mainoksia ja säästää, niin ymmärtää, ettei raha kasva puissa. Jos halua ostaa 160 euron lenkkarit, tehköön töitä sen eteen.
En, johonkin se raja on vedettävä.
Ei halppiskenkiä minun lapsille. Eli: en ostaisi.
Just ostin lapselle 29,90 lenkkarit/vaelluskengät Lidilistä. Kevyet, hengittävät, vettähylkivät ja kuulemma tykkää tosi paljon tyylistä ja miltä tuntuu jalassa.
No jos mulla ois rahaa, niin luulisin et meidän kaikki vaatteet ois min 50e hintasia ja siitä ylöspäin.
Itselleni ostaisin mutta lapselle en todellakaan.
Mun lapseni eivät haluaisi 160 euron tennareita.
Kaikki mun omat juoksukengät maksaa tuon verran, joten kai sitä täytyisi lapsellekin vastaavat ostaa. Toki olettaen, että jalka ei ole pahimmassa kasvupyräyksessä eli menisivät muutaman vuoden. En ne munkaan tossut mobtaa vuotta kestä, kun kilsoja tulee muutama tuhat vuodessa.
Omalla 15-vuotiaalla on tuon hintaiset Jordanit. Kuten monella muullakin.
Muuten ei ole merkkivaatteiden perään, mutta kengät oli todella tärkeä juttu joten ostin mukisematta.
Ne on HALVAT nykyteineille. Pitää olla Yeezu Boostyt.
Vierailija kirjoitti:
Omalla 15-vuotiaalla on tuon hintaiset Jordanit. Kuten monella muullakin.
Muuten ei ole merkkivaatteiden perään, mutta kengät oli todella tärkeä juttu joten ostin mukisematta.
Jordan on ihan järkyttävån nolo merkki.
Riippuu missä ne kengät on tehty ja kuka ne on tehnyt. Jos tehdas onkin sama kuin halvempien kenkien ja huijataan vaan merkillä / brändillä niin hölmöhän sitä olisi jos sellaiseen sortuisi.
Pahimmillaan siinä tukisi lapsityövoimaa eli lasten hyväksikäyttöä tai muuten vaan köyhien maiden ihmisten sortamista. Tarkkana siis saa olla, onneksi lapseni tietää noista suhteellisen hyvin itsekin.
Eli vastaus; ehkä.
Meillä teini halusi kaksi paria Jordaneita eri värisenä jotta voi käyttää eriparina niitä. Maksoi yhteensä 360€. Tekee ekstra kotitöitä maksaakseen osan takaisin työllään.
Jos minulla olisi lapsi En ostaisi niin kalliita .. Ai niin...
Siinä taisi lukea, että JOS , En siltikään mutta jos välttämättä haluaisi tennarit saisi tyytyä Halpis tennareihin .
Ei rahaa saisi törsätä joka paikkaan, opettaisin säästämään Pahan päivän varalle.
👟👟💰👛