Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö antamaan anteeksi?

Vierailija
02.05.2023 |

Mies jäi kiinni siitä, että on soitellut ja kirjoitellut exänsä kanssa selkäni takana. Mies on aina epäillyt minun tekevän sitä ja kävi ilmi, että tekeekin sitä itse. Kuitenkin minulle haukkuu kuinka hänelle on sama vaikka exänsä olisi kuollut. Heidän yhteinen lapsikin on yhdentekevä, näin hän on sanonut.
Mies sanoi selitykseksi, että hänellä on ollut paha olla ja vain ex ymmärtää häntä.

Lisäksi mies on soitellut videopuheluja tuntemattoman ulkomaalaisen naisen kanssa. Tämänkin lisäksi vielä kirjoitellut naisille, kuinka ei tiedä milloin kyllästyy minuun. Suuttui kun sanoin, että tuohan on sitä että koitetaan pitää ovia avoinna eri suuntiin.

Juttelin hänen kaverinsa kanssa pitkän aikaa ja hän sanoi, että mies on aina pettänyt jokaista kumppaniaan. Mies väittää että ei ole pettänyt koskaan.

Pystyisitkö unohtamaan tapahtuneet ja jatkamaan? Luottamus meni ihan kokonaan. Kaiken tämän laittoi minun syykseni, että olen ollut niin etäinen. Olen ollut etäinen kyllä, koska olen aavistanut että jotain on ollut meneillään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen lapsi yhdentekevä? Trolli.

Tuollaisia miehiä on.

Mutta tuollaisen miehen kanssa ap haluaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän