Pystyisitkö antamaan anteeksi?
Mies jäi kiinni siitä, että on soitellut ja kirjoitellut exänsä kanssa selkäni takana. Mies on aina epäillyt minun tekevän sitä ja kävi ilmi, että tekeekin sitä itse. Kuitenkin minulle haukkuu kuinka hänelle on sama vaikka exänsä olisi kuollut. Heidän yhteinen lapsikin on yhdentekevä, näin hän on sanonut.
Mies sanoi selitykseksi, että hänellä on ollut paha olla ja vain ex ymmärtää häntä.
Lisäksi mies on soitellut videopuheluja tuntemattoman ulkomaalaisen naisen kanssa. Tämänkin lisäksi vielä kirjoitellut naisille, kuinka ei tiedä milloin kyllästyy minuun. Suuttui kun sanoin, että tuohan on sitä että koitetaan pitää ovia avoinna eri suuntiin.
Juttelin hänen kaverinsa kanssa pitkän aikaa ja hän sanoi, että mies on aina pettänyt jokaista kumppaniaan. Mies väittää että ei ole pettänyt koskaan.
Pystyisitkö unohtamaan tapahtuneet ja jatkamaan? Luottamus meni ihan kokonaan. Kaiken tämän laittoi minun syykseni, että olen ollut niin etäinen. Olen ollut etäinen kyllä, koska olen aavistanut että jotain on ollut meneillään.
Kommentit (21)
Älä satuta itteesi enää yhtään kauemmin, lähde ja pelasta itsesi!
Patologinen petturi ja manipuloija. Jättäisin enkä jäisi haikailemaan perään.
Anteeksi antaminen helpottaa tekijän vastuuta mutta ei poista uhrin kokemusta
Siksipä minulle kelpaa Vain Ihta Aito poikamies, joka EI ole ollut koskaan parisuhteessa !
Yhteinen lapsi yhdentekevä? Trolli.
Voihan tuollaisen antaa anteeksi, mutta jatkaminen ja unohtaminen olisi lähinnä tyhmää itsepetosta.
Hyi helvetti, mistä olet onkinut elämääsi tuollaisen sieluttoman kuvotuksen ja ihmisen irvikuvan?
Anteeksi kannattaa aina antaa. Ei kannata kuitenkaan hyväksyä huonon kohtelun jatkumista. Ei ole sinun syysi, että hän on toiminut väärin.
Niin.
Hyvä sinun on pohtia, että miksi olet tuollaisessa suhteessa, jossa on henkistä väkivaltaa.
Luuletko, että normaalitilaa on toisen haukkuminen tai vähättely ja valheellinen toiminta?
Ei sellainen ole normaalia käyttäytymistä.
Normaalia on kunnioittaa toista ja osoittaa kunnioitus ja arvostus. Sellaista on hyvässä suhteessa.
Sinulle sopii sellainen suhde, missä voit luottaa ja arvostus on molemminpuoleista.
Tuo tämänhetkinen seurustelukumppanisi ei ole sellainen. Sinun ei tarvitse muuttaa toista eikö sinun tarvitse muuttua.
Ota tästä opiksi ja jatka elämässä toisiin haasteisiin.
Jos joku sanoi, että oma lapsi ei merkitse mitään, niin sellainen tyyppi olisi minulle alinta sakkaa.
Lapset ovat tärkeitä. Heiden pitää olla tärkeitä ja he saavat olla tärkeitä.
Tuo lapsen mitätöinti kuvaa sen ihmisen arvomaailma jaa sitä, miten todella sekaisin hän on.
Anna olla.
Olet paljon arvokkaampi kuin tuo. Ota opiksi ja etene.
Veikkaan, että kun lähdet niin tämä tyyppi tulee anomaan sinua takaisin. Pelaa sellaista peliä. En suosittele menemään siihen peliin. Annat vaan olla ja sanot ystävällisesti ja päättäväisesti näkemiin. Tätä lajia riitti. Kiitos tästä opista.
Ole utelias ja etsi toisenlaista.
Aikasi nuolet haavojasi, mutta kun tiedät, että teet itseäsi kohtaan oikein, niin se kantaa.
Olet arvokas ja tärkeä. Suojele itse itseäsi.
Etiäpäin aapee.
Matkalla kohti hyvää.
Jopas olet helmen löytänyt. Ei tuo kyllä minusta ole sellainen aarre, joka kannattaisi pitää.
En ikinä olisi miehen kanssa joka puhuu omasta lapsestaan noin. Jos ei välitä edes lapsestaan niin miten voit olettaa että välittäisi sinusta tai yhtään kenestäkään. Turhaan tuollaisesta sontaläjästä olet mustasukkainen.
Kenkää tuollaisille vaan. Mies joka pettää useissa suhteissaan on pohjasakkaakin alempaa ainesta.
Anteeksi voi antaa, mutta ei tuollainen käytös muutu, vaihtoon! Yksinkin parempi kuin petturin kanssa.
En katselisi päivääkään miestä, joka puhuu omasta lapsestaan noin. Jo se pelkästään riittäisi siihen, etten haluaisi olla moisen kanssa missään tekemisissä. Tuollaisessa ihmisessä on jotain pahasti vialla.
Jos se ei pane eksää niin ei ole pettänyt. Soittaminen eksalle ei ole kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kannattaa aina antaa. Ei kannata kuitenkaan hyväksyä huonon kohtelun jatkumista. Ei ole sinun syysi, että hän on toiminut väärin.
Miksi mies erosikaan exästään, vaikka heillä on yhteinen lapsikin, ei kai vain sinun takiasi? En nyt ole varma, kuka tässä toimii väärin.
Jätä se sika.