Tapasin kiinnostavan miehen joka haluaisi melkein heti muuttaa yhteen
Harmittaa. Koska meillä synkkää hyvin mutta mies alkoi heti puhumaan että voisin muuttaa hänen luokse kun nykyään kaikki niin kallista yms. että jakaisimme asumiskulut. Myös rakkauden tunnustaminen heti ensitapaamisen jälkeen...
On tää nykyajan deittailu kyllä jotain tosi erikoista...aina jotain..
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on työpaikka mutta aikaisemmat työsuhteet vaihtuneet tiheään ja lisäksi puhuu vaikeasta lapsuudesta ja tietysti kuvaan kuuluu "hullut" ja "narsistiset" eksät, aloin miettimään että taitaa itse tosiaan olla se narsisti. Sääli koska kuitenkin tosi hauska persoona kyseessä ja mulla harvoin synkkaa niin hyvin kuin tämän kanssa, mutta siinä ovat toki taitavia että saavat toisen ihastumaan (jos on narsisti siis).
Ap
Mielestäni turha anlkaa analysoida ihmistä, jota et tunne. Oma mielenkiintoni kyllä loppuisi liian varhaisiin rakkaudentunnustuksiin ja ehdotuksiin yhteenmuutosta, joten minulle olisi ihan sama, mikä diagnoosi miehellä olisi - toteaisin vain, että tämä ei nyt ole sitä mitä haen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on työpaikka mutta aikaisemmat työsuhteet vaihtuneet tiheään ja lisäksi puhuu vaikeasta lapsuudesta ja tietysti kuvaan kuuluu "hullut" ja "narsistiset" eksät, aloin miettimään että taitaa itse tosiaan olla se narsisti. Sääli koska kuitenkin tosi hauska persoona kyseessä ja mulla harvoin synkkaa niin hyvin kuin tämän kanssa, mutta siinä ovat toki taitavia että saavat toisen ihastumaan (jos on narsisti siis).
Ap
Kuulostaa aivan mun exältä. En suosittele jatkamaan suhdetta.
Toki uraa tekevä ihminen saa vaihtaa työpaikkaa, koska silloin voi neuvotella palkkansa paremmaksi ja saada mieluisampia toimenkuvia. Jos kuitenkin jatkuvasti vaihtaa paikkaa, on siellä todennäköisesti jotain hankaluuksia työyhteisön kanssa.
(Pätkätyölaiset on asia erikseen eli en heihin viittaa.)
Voihan sitä rakastua jos treffit kestää sen 24 tuntia kaikilla mausteilla. Silti aika pikaista rakstumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mielestäni turha anlkaa analysoida ihmistä, jota et tunne. Oma mielenkiintoni kyllä loppuisi liian varhaisiin rakkaudentunnustuksiin ja ehdotuksiin yhteenmuutosta, joten minulle olisi ihan sama, mikä diagnoosi miehellä olisi - toteaisin vain, että tämä ei nyt ole sitä mitä haen.
Yksi red flag on se kun teet ensimmäisellä treffillä diagnoosin deitistäsi. Oikeasti. Siinä vaiheessa jatketaan matkaa ja kauas eikä jäädä varmistamaan että teki oikean diagnoosin.
Tapailin yhtä miestä muutaman kerran, ehdotti yhteenmuuttoa. Olisi halunnut siis muuttaa mun luo, kieltäydyin tietenkin.
Hänellä tuntui olevan kova kiire muuttamisen suhteen.
Mun päässä soi hälytyskellot ja lujaa.
Myöhemmin kuulin miehestä aivan kamalia juttuja.
Ap, tosiaankin juokse.
Selvennykseksi että muutamat treffit käyty ja vietetty myös viikonloppu yhdessä yms.
Hyviä kommentteja, kiitos! Toki ymmärsin että nyt ei ole kaikki OK mutta kai sitä aina toivoo että tapaisi sen oikean.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos kaikki exät ovat "hulluja", voit olla aika varma, että tuo "synkkaaminen" on sitä, että hän vetelee naruistasi taitavasti. Hän ei enää ikinä tule olemaan tuollainen, kun saa sinut luopumaan asunnostasi.
Jos menet halpaan, muista tämä sitten, kun kuulet hänen sanovan "kukaan muu sinua ei kyllä huolisi".
Ainahan täällä kaikki miehet haukutaan. Olin mieheni kanssa 2 kuukautta ja muutettiin yhteen. Nyt oltu yhdessä 28 vuotta.
Ole varovainen mutta älä usko kaikkea mitä täällä sanotaan,
Onko tyyppi Uudeltamaalta tai varsinais-suomesta?
En ole ap,mutta netin syövereistä löysin minäkin tuollaisen miehen.Kaikki olisi pitänyt tapahtua heti.Uudeltamaalta oli.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan täällä kaikki miehet haukutaan. Olin mieheni kanssa 2 kuukautta ja muutettiin yhteen. Nyt oltu yhdessä 28 vuotta.
Sovitaanko nyt niin, että koska olet selvästi ihan tajuttoman tyhmä ja sinulle on käynyt kerran elämässä tuuri niin et ikinä anna neuvoja ihmisille, koska potentiaalinen lopputulos voi olla jonkun toisen hengen lähtö. Ok? Me muut täällä ollaan ap:n hyvinvoinnin puolella ja sinä elät ihan toisessa todellisuudessa, etkä selkeästi välitä pätkääkään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikään ei ole niin moukkamaista kun exien haukkuminen. Silloin se eron syy on ilmeisemmin ollut itsessä.
En nyt heti tuomitsisi miestä narsistiksi. Tutustuisin vielä rauhassa, mutta tekisin omat rajani selviksi. Eli jos sulle se yhteenmuutto ei ole ajankohtaista vuoteen pariin tms., niin kerro siitä. Jos hän ei sitä hyväksy, niin ehkä teillä ei synkkaakaan niin hyvin. Rakkaudentunnustus pian tapaamisen jälkeen on toki erikoista... Tarkkailisin kuitenkin vielä, onko todellisia narsismin merkkejä.
Oot tavannut mun exän. Joo muuta vaan yhteen, se nimittäin tarkoittaa että minä ja lapsi saadaan olla rauhassa.
Jos haluat jatkaa niin tee selväksi että tykkäät asua ihan omillasi ja etkä mitään yhteistä kotia ala ainakaan kolmeen vuoteen miettimään. Jos kaverilla on ns. puhtaat jauhot pussissa niin odottaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Edettiiin nopeasti. Alle vuodessa haat ja raskaus. Exat on tosiaan hulluja.
Mutta yhdessa menty jo 8v.
On ollut vuoristorataa, mutta niin elama ja avioliitto on muutenkin.
Ihmisia on erilaisia. Toiset tietaa mita haluaa toiset haluaa "tutustua" kymmenen vuotta eika ikina edeta edes yhteen muuttoon.
Hassua kun on kaynyt kummankin skenaarion lapi.
Olin kuullut tämän "jos deitti puhuu useista existä niin että ne on hulluja, niin juokse", enkä ikävä kyllä juossut kun tuollainen tyyppi tuli omalle kohdalle, vaikka hälytyskellot soi. Nyt sitä sitten oon kokoomassa itseäni sen jäljiltä ja en oikein usko että enää uskaltaisin suhteeseen kenenkään kanssa.