Tapasin kiinnostavan miehen joka haluaisi melkein heti muuttaa yhteen
Harmittaa. Koska meillä synkkää hyvin mutta mies alkoi heti puhumaan että voisin muuttaa hänen luokse kun nykyään kaikki niin kallista yms. että jakaisimme asumiskulut. Myös rakkauden tunnustaminen heti ensitapaamisen jälkeen...
On tää nykyajan deittailu kyllä jotain tosi erikoista...aina jotain..
Kommentit (38)
Onko joku uusi Mika moring! Entä ahmed ahne ?
Hänellä ei ole rahaa maksaa menojaan? Mikään ei ole nuin nopea rakkaudessa kuin narsisti joka tarvitsee asunnon tai elättäjän.
Red flag! On joko elämäntapapummi joka haluaa loisia lompakollasi tai ihan törkeän velkaantunut tai velkaantumassa oleva. Juokse, ap.
Ei kannata ainakaan muuttaa heti yhteen. Sano ettei sinulle aiheuta taloudellista ongelmaa asua omassa asunnossasi. Pahimmassa tapauksessa mies yrittää saada sinut armoilleen ja luvassa on uhkailuja kadulle heittämisellä. Toisaalta mies saattoi ihan viattomasti ilmaista tuolla tavalla olevansa etsimässä vakavaa ja pysyvää suhdetta.
Aika erikoista kyllä mutta kannattaa mennä toisille treffeille ennen kuin päätät mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan muuttaa heti yhteen. Sano ettei sinulle aiheuta taloudellista ongelmaa asua omassa asunnossasi. Pahimmassa tapauksessa mies yrittää saada sinut armoilleen ja luvassa on uhkailuja kadulle heittämisellä. Toisaalta mies saattoi ihan viattomasti ilmaista tuolla tavalla olevansa etsimässä vakavaa ja pysyvää suhdetta.
Aika erikoista kyllä mutta kannattaa mennä toisille treffeille ennen kuin päätät mitään.
Ei mitään toisia treffejä tuollaisen kanssa.
Näköjään osalle mikään ei ole riittävän selvä varoitusmerkki.
Miehellä on työpaikka mutta aikaisemmat työsuhteet vaihtuneet tiheään ja lisäksi puhuu vaikeasta lapsuudesta ja tietysti kuvaan kuuluu "hullut" ja "narsistiset" eksät, aloin miettimään että taitaa itse tosiaan olla se narsisti. Sääli koska kuitenkin tosi hauska persoona kyseessä ja mulla harvoin synkkaa niin hyvin kuin tämän kanssa, mutta siinä ovat toki taitavia että saavat toisen ihastumaan (jos on narsisti siis).
Ap
Klassinen Red Flag! Mutta jos ikävyyksiä kaipaat niin muuta yhteen ilman muuta.
Kuulostaa yllättävän tutulta. Missä tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on työpaikka mutta aikaisemmat työsuhteet vaihtuneet tiheään ja lisäksi puhuu vaikeasta lapsuudesta ja tietysti kuvaan kuuluu "hullut" ja "narsistiset" eksät, aloin miettimään että taitaa itse tosiaan olla se narsisti. Sääli koska kuitenkin tosi hauska persoona kyseessä ja mulla harvoin synkkaa niin hyvin kuin tämän kanssa, mutta siinä ovat toki taitavia että saavat toisen ihastumaan (jos on narsisti siis).
Ap
Tietysti hän on hauska. Niin niitä seurustelukumppaneita saa ja työpaikkoja kun valehtelee kaikille siitä kuka on. Se todellinen minä ilmestyy paikalle sitten kun on asemansa vakiinnuttanut. Sitä ei kestä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa yllättävän tutulta. Missä tapasitte?
Niin kuulostaa.
Mä erosin miesystävästä, joka olisi halunnut kans muuttaa yhteen. Sanoi, että "yksin on niin tylsää". Tuo lause paljasti sen, että ei osaa olla yksikseen ja en muuta sinne viihdyttääkseni häntä. Hän tarvitsi kumpoanin ja koko, että en ollut sellainen vaikka 3v nähtiin joka päivä. Mulla alaikäiset lapset niin tottakai ne meni miehen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sillä nimilapulla mitään väliä?
Tuollainen ihminen aiheuttaa ongelmia, kuten itsekin ymmärsit. Harmi kun meni aikaa hukkaan, mutta ei maailmasta miehet lopu.
Ei ole pakko muuttaa yhteen. Outoa heti ehdottaa sitä. Mitä siinä on takana.
Tinderistä saa helposti mukaansa Volvo-OKT-lapset- rekiä. Kahvittelun lomassa halutaan lyödä lukkoon ensi kesän häät, vilasta oikotietä ja kysyä ovulaatiosta. Kiitos ja näkemiin.
Juokse.