Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoisena pyöräily uuvuttaa :/

Vierailija
02.05.2023 |

15 kg ylipainoa, ja työmatkapyöräily (20-25 min suuntaansa) uuvuttaa. Solakampana jaksoi. Kait se on liikuttava bussilla ja laihdutettava, ja sitten normaalipainoisena aloitettava pyöräily uudelleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja hitaammin

Vierailija
2/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kotoa aikaisemmin ja pyöräile hitaammin. Jo parissa viikossa huomaat että kuntosi on kohentunut jolloin jaksat pyöräillä nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde kotoa aikaisemmin ja pyöräile hitaammin. Jo parissa viikossa huomaat että kuntosi on kohentunut jolloin jaksat pyöräillä nopeammin.

Olen työpäivän jälkeen aivan poikki, ja kyllä tuo nyt alkanut pyöräily on sen saanut aikaan. Talvella, kun liikuin bussilla, ei tällaista ongelmaa ollut. 

Ap

Vierailija
4/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin lyhyet pyöräilymatkat uuvuttavat täysin, kannattaa käydä lääkärissä. 15kg ylipaino ei uupumista mielestäni selitä. 

Vierailija
5/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa about 30kg ja pyöräilen aika lailla joka päivä. Ei kyllä uuvuta yhtään.

Vierailija
6/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun kunto kohoa vaikka laihdut... mulla on yhtä paljon ylipainoa kuin sulla ja harrastan pyöräilyä. Ihan kivasti menee 50-70 kilsan lenkit.

Vierailija
7/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä? tai bussi.

Vierailija
8/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa muutamalla päivällä viikossa (eli älä kylmiltään yritä viittä päivää viikossa). Elimistö tottuu, niin kyllä se alkaa sujua.

Vierailija
9/9 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap huono kunto, pyöräillessä ei joudu sitä ruhoaan ilmaan nostamaan vaan pyörä kannattelee massasi.