Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tämä puute...

Vierailija
01.12.2006 |

Tämä sinkkuuden huono puoli. Olis niin kiva pitkästä aikaa saada sitä seksiä, hyvää seksiä...noh, miitä tätä ruikuttamaan täällä. Tiedän. Ei tämä mitään auta. Missä niitä fiksuja kivoja miehiä tapaa, en tajua. Ei ainaka baarissa. Pistää vihaseks tämä puutteessa eläminen...argh! Huhuu vapaat miehet! ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompaa on olla yksin kuin elää miehen kanssa, jota ei seksi kiinnosta...siis minun kanssani!

Vierailija
2/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, mitä mä valitan ku voin tosiaan tehdä kuten sanoit...eli pysyn siis hiljaa ja olen tyytyäinen asemaani. :) Toivottavasti saatte asiat suhteessanne järjestykseen siis seksin osalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti löytyy miehistä seksiseuraa.

Netistä, baarista, kadulta, varmasti vähintään joka toinen vapaa mies haluaa seksiä kanssasi jos vain ehdotat.

Sanoit että haluat " fiksua" seuraa. Ja olet etsinyt baareista. Entä jos lähestyt asiaa toisinpäin: valkkaa ensin fiksut ja sitten heidän joukostaan ne jotka kiinnostaa sillä tavalla. Jaa miten? No mistä tahansa muualta paitsi baarista.

Vierailija
4/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää avioliitossa, jossa ei saa seksiä vaikka haluaisi. Mutta on tämä arkipäivän puute kamalaa! Minulla on kyllä rakastajia mutta kaipaan extempore seksiä tosi paljon!!

ykköselle siis, kyllä niitä fiksujakin miehiä löytyy baarista! löytäähän minutkin joskus baarista, vaikka olen fiksu nainen! ei ulkona vain idiootit käy ;) Muista, mitä enemmän laukoo, sitä todennäköisempi osuma!!

R

Vierailija
5/5 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumaan netti-deitille, suomi 24 ään, mun tavoite olis kanssa löytää joku ihanan jumalaisen seksikäs mies. t toinen puutteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi