Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan päästänyt lapsieni kavereita kylään

Kaduttaa, että en ole aiemmin lähtenyt
02.05.2023 |

Minulla on aiemmasta liitosta nyt 16.v poika. Hän on ihan tavallinen teini. Kaikki hänen kaverinsa jotka tiedän, ovat kivoja ja fiksuja nuoria.
Mun puoliso ei ole koskaan antanut tulla hänen kavereita kylään, ei edes päivällä saati yökylään. Lapseni ovat kärsineet siitä ja nykyään voin jo poikani kanssa puhua siitä ja olen ollut pahoillani siitä hänelle. Samoin 22 v tyttäreni kohdalla oli, ei koskaan kavereita. Nyt kun tyttäreni asuu omillaan niin hänellä on samoja lapsuuden kavereita vielä niin heidänkin kanssa olen puhunut ja he sanoivat, että oli kamalaa tulla käymäänkin, kun sellainen mörkö makasi sohvalla, eikä edes tervehtinyt. Ihan hirveetä. Ja kaikkea muuta paskaa, mitä ton mörön kanssa oon joutunut kokemaan. Äsken pojan kaverit tulivat mopolla pihalle hakemaan poikaani, niin tää huutaa et menis ny viittuun noi tosta Sama oli alkuun minunkin kaverini. Kaikki (mjollain tavalla tyhmiä tai ärsyttäviä hänen mielestään, enkä ole vuosiin pyytänyt kerään koska se olisi vain niin kiusallista. Sydänystävän kyllä käy ja hän tietää tämän. Nyt olemme eroamassa muutenkin, mutta tulipahan taas mieleeni tämäkin paska. Liian myöhään vaan erotaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa, että omat vanhempani päästivät aina kaverimme kylään. Myöhemmin paljastivat, että heillä omi turvallisempi olo kun tiesivät missä olemme :D

Samoin toimin omien lasteni kanssa. Rauhaa ei kamalasti ole, jos 4 alle 7-vuotiasta poikaa on leikkimässä, mutta entä sitten, ei meillä kuitenkaan joka päivä vieraita käy.

Harmi, että ap havahtui tilanteeseen vasta nyt. Lapsuus meni jo...

Hyvä huomio tuo, että pääsee itse asiassa helpommalla kun lapsella on seuraa.

Vierailija
22/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhempi voi itse pilata lastensa lapsuuden. Mutta vielä traagisempaa on antaa jonkun toisen pilata se, osaamatta lähteä tilanteesta pois. Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä oikea valinta. Myöhäistä kyllä, mutta parempi tehdä se edes silloin. Muuten lapset helposti antavat myöhemminkin elämässään mörköjen sanella ehdot ja tyytyvät surulliseen sivustakatsojan osaan elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla