Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka olet tehnyt miehille aloitteita, saatko useammin pakit kuin onnistut?

Vierailija
02.05.2023 |

Millaisia pakkeja olet sitten saanut ja millaista seuraa olet ollut vailla, irtoseksiä vai parisuhdetta haussa, sekä missä olet lähestynyt ja miten?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne panee ja sitten tulee kylmää kyytiä.

Vierailija
2/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kellään voi olla noin hyvää tilastoa? Miehenä olen tehnyt ehkä 200-300 aloitetta ja kerran onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pakkeja vuosiin . Teininä sain pari kertaa kun olin liian innokas . Myöhemmin opin että mies haluaa olla se saalistaja . Näytän kiinnostukseni ja jään odottamaan , ei siinä muuta tarvita .

Vierailija
4/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut pakkeja vuosiin . Teininä sain pari kertaa kun olin liian innokas . Myöhemmin opin että mies haluaa olla se saalistaja . Näytän kiinnostukseni ja jään odottamaan , ei siinä muuta tarvita .

Heh. Odotteletko vielä... (siis sitä oikeaa...)

Vierailija
5/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tuokin tietenkin pätee kaikkiin miehiin. Minua ei tosiaankaan kiinnosta kipitellä puudelina hameväen perässä pakkeja keräämässä, tehköön itse liikkeensä jos kiinnostaa. Koska miehenähän kuvittelen kaikki naisten eleet virheellisesti kiinnostukseksi.

Vierailija
6/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aina olen saanut sen kenet olen halunnut, oli kyse sitten siitä, että olin ihastunut (parisuhde) vai halusin vaan seksiä.

Sori vaan kaikille, mutta näin se on mennyt.

Vierailija
7/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita. Miehen kuuluu tehdä aloita, minä sitten päätän kelpuutanko.

Vierailija
8/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, tyyppi kertoi pitävänsä blondeista.

Muuten ei pakkeja tullut.

Lopetin kun sain lopultakin hänet kenet todella halusin, pari vuotta siinä meni kun ei onneton tajunnut. Nyt yli 30v avioliittoa.

Vierailija
9/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit olen lopulta saanut aina eli ainuttakaan parisuhdetta en ole omalla aloitteellisuudellani saanut. Suurin osa on torjunut aloitteeni heti suoralta kädeltä ja osa sitten on lähtenyt kahville/kaljalle vain siksi, että on olettanut saavansa seksiä.

Vierailija
10/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä jolle tehdään silloin tällöin baarissa aloitteita, annan yleensä hienovaraiset pakit, jolloin naiset aina lähtevät epäuskoisesti pois. Itse en ole ikinä tehnyt aloitteita livenä, enkä oikein osaa käyttäytyä luontevasti noissa tilanteissa muutenkaan, joten kusisin nuo tilaisuudet kuitenkin, joten säästän meidät molemmat pettymykseltä. Seksiä jos haluan, niin löydän sitä netistä. Muutenkin ne minua lähestyvät ovat aina liian tasokkaita, itse kun olen pitkäaikaistyötön, niin se karkottaa kyllä tasokkaat naiset tehokkaasti, sen ilmitullessa. Nassu ihan keskinkertainen, fyysisesti hyvässä kunnossa ja keskustelutaitoinenkin. Onhan se tietysti ihan kiva itsetuntoboosti, kun nainen lähestyy ja pakkien antaminen pieni lisä.

Vierailija
11/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut joko pakit, tai vaihtoehtoisesti miehen joka joko haluaa vain seksiä, tai on täysin perässävedettävä. En siis pitäisi yhtä ainoaa aloitettani voitokkaana, koska en ikinä ole saanut sitä mitä varten aloitteen tein (eli parisuhdetta miehen kanssa joka myös panostaa suhteeseen).

Sittemmin olenkin lopettanut aloitteiden teon, koska en jaksa enää yhtä ainoaa kivirekeä (passiivinen mies) tai pettymystä (mies halusikin vain seksiä kun sitä oli "helposti" tarjolla aloitteeni myötä). Ei ne miehetkään tee aloitteita joten mieluummin sitten sinkkuna.

Vierailija
12/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen tehnyt aloitteen ja joka kerralla onnistunut. Tosin suhteet oli sellaisia missä mies oli hälläväliä, kunhan on joku -asenteella. Enää en aloittele.

Vierailija
13/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kellään voi olla noin hyvää tilastoa? Miehenä olen tehnyt ehkä 200-300 aloitetta ja kerran onnistunut.

Kuvittelisi, että naisella käy parempi flaksi kuin miehillä, koska miehille harvemmin tehdään aloitteita.

Vierailija
14/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena aloitetta 3 eri miehelle tai pojalle. Kaikilta sain pakit. Sen sijaan ne suhteet, jotka alkoi miehen aloitteesta, niistä tuli pitempi suhde. Viimeinen alkanut jo 30 vuotta sitten.

Vierailija
15/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paljon aloitteita, siis paljon. Siihen mahtuu paljon miehiä, ja pakkejakin.

Vierailija
16/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkien kanssa joko ollut avoliitossa tai naimisissa.

Vierailija
17/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen aloitteen tehnyt ja suhde alkanut. Ensimmäinen kesti 20 vuotta. Tässä toisessa on seitsemäs vuosi menossa.

Vierailija
18/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo kyllä se vähän niin menee, että jos naisena joutuu aloitteellinen olemaan, niin pakit sieltä tulee...

Kiinnostuneet miehet on itse aktiivisia, eli silloin ei oikein jää naiselle tilaa tehdä aloitteita.

Vierailija
19/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset tee alotteita kun on kuullut kaverilta juttuja että oli saanut pakit tai on korkeintaan tehnyt itse yhden alotteen ja omatunto on romahtanut niin elämän ainoisiin pakkeihin. Ja muutenkin naiset kaikkialla sanovat että aloitteen teko ja treffeille pyytäminen on miesten hommaa ja tämäkin todennäköisesti johtuu vain siittä että naiset ovat päättäneet että pyytäjä maksaa treffit

Vierailija
20/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njoo kyllä se vähän niin menee, että jos naisena joutuu aloitteellinen olemaan, niin pakit sieltä tulee...

Kiinnostuneet miehet on itse aktiivisia, eli silloin ei oikein jää naiselle tilaa tehdä aloitteita.

Tai, kuten tässäkin monet sanoivat, miehelle kelpaa helppo seksi vaikka se nainen ei kovin kiinnostaisikaan. Roikutaan mukana naisen aktiivisuuden varassa, kunnes parempaa tekemistä/oikeasti kiinnostava nainen tulee eteen.