Teinipoika syö meidät köyhäksi
Olen tällä hetkellä työtön. Rahaa ei ole mihinkään ylimmääräiseen. Teini syö ihan järjettömän paljon, noin kolme kertaa enemmän kuin minä. Milloin tuo syömiskausi menee ohi?
Ja siis poika on todella roteva ja isokokoinen, mm kengännumero on 47.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin opeta teini tekemään itse itselleen halpaa mättöä. Sinä et ole hänen kyökkipiikansa.
Jep, ton ikäisen pitää osata jo itsekin tehdä nistipataa, kypsentää kananmunia, keittää perunoita jne. Hyvä ikä perehtyä myös käytettävissä olevien rahavarojen budjetointiin. Lapsihan tuo ei enää ole, nuorempanakin 9lisi voinut jo alkaa vitsaa vääntämään mut parempi nyt kuin ei koskaan.
Miksi. Ihmiset. Eivät. Huolehdi. Talouttaan. Kuntoon. Ennenkuin. Alkavat. Lisääntyä? Jokainen ymmärtää, että lasten tekeminen tulee pirun kalliiksi.
Kun teet jauhelihastiketta tai jauhelihamureketta, niin lisää niihin raastettua porkkanaa.
Kastikkeista tulee riittoisampaa, kun heittää sekaan vaikka he-ma-pa pakastepussillisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, LOL.
Ei se raavaan työtä tekevän ja liikkuvan miehen nälkä lähde hiilarimätöllä.
Kunnolla lihaa ja päälle vaikkapa rahkaa ja kananmunaa. Rahka ja kananmuna ei niin paljon maksa.No jos se on työtä tekevä, saa varmaan palkkaakin. Ostakoon omat ruokansa.
Teini lienee koululainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi perhe lähetti poikansa ruokajonosta hakemaan lisäruokaa. Iso kaveri.
Totta. Tämä on järkevä vinkki, kun ap on yh ja vähävarainen. Roteva nuori mies voi itse kantaa sapuskansa kotiin.
Ja AP voisi hakea töitä.
Kohta on pakkokin tämän tulevan hallituksen toimet silmälläpitäen.
Voi että, kun joka kerta tuntuu niin pahalle tälläset jutut. Lapsen ja nuoren ruokailua rajoite taan.
Saako hän kunnon ruokaa jolla nälkä lähtee. Perunaa, lihaa, kalaa, ruisleipää, puuroa jne.
Jos lämmintä ruokaa saa tarpeeksi, niin napostelut jää luonnostaan pois.
,
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kun joka kerta tuntuu niin pahalle tälläset jutut. Lapsen ja nuoren ruokailua rajoite taan.
Saako hän kunnon ruokaa jolla nälkä lähtee. Perunaa, lihaa, kalaa, ruisleipää, puuroa jne.
,
No aloittaja kertoi, että teini syö 3 kertaa enemmän kuin aloittaja. Että ruokaa teini saa. Kysymys oli, milloin tuo valtava ruuan tarve vähenee.
Sä nyt jeesustelet väärästä näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
,
Pistää miettimään heidän kelpoisuutensa vanhemmiksi.
Tuollainen kasvava ja liikkuva kuluttaakin sen kolme kertaa enemmän, mitä kotona läsivät isä ja äiti.
Ensinnäkin opeta teini tekemään itse itselleen halpaa mättöä. Sinä et ole hänen kyökkipiikansa.