Taivaanrannan maalari kumppanina?
Millaisia kokemuksia teillä on? Oletteko te se järjen ääni?
Kommentit (25)
Henkilökohtaisesti en pystyisi elämään tuollaisen kumppanin kanssa. Olen liiakseen järki-ihminen.
Kiinnostaa mitä mieltä olette tästä. Olen haaveilija itsekin.
-eri-
Olen tuollainen. Onneksi mies ei näe asiaa isona haittana. Välilä kun päässä on oikein isoja ajatuksia, mies saattaa nauraa niille. Ylipäätään meillä nauretaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minun idealistinen vaimo uskoo ihmisten ja maailman hyvyyteen, tyyliin kaikki on tai muuttuu hyväksi ja jopa naiivisti kieltää kaiken, joka on hänen näkemyksiään vastaan. Minä usein palautan hänet tähän maailmaan. Meillä välillä menee periaatteet ristiin, mutta olemme molempaa joustavia. Kaikki hyvin täällä, sopivasti täydennämme toisiamme.
Mun tyttöystävä tällainen. Vuosia oltu jo yhdessä enkä koskaan ole kyllästynyt, enkä usko että voisin. Tyttöystävällä kaikkeen aina ratkaisu (kaikki eivät silti ole realistisia :D)
Minä olen ja suurimmaksi osaksi puolisot antaneet olla. Joskus ovat hermostuneet...
Sanoisin että vaatii kumppanilta ehkä normaalia pitempää pinnaa tai kykyä antaa muiden olla mitä ovat. Riippuu tietysti siitäkin että kuinka voimakkaasti se kumppani öyhötyksiinsä kulloinkin uppoaa ja kuinka paljon vaikuttaa yhteiseen arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun idealistinen vaimo uskoo ihmisten ja maailman hyvyyteen, tyyliin kaikki on tai muuttuu hyväksi ja jopa naiivisti kieltää kaiken, joka on hänen näkemyksiään vastaan. Minä usein palautan hänet tähän maailmaan. Meillä välillä menee periaatteet ristiin, mutta olemme molempaa joustavia. Kaikki hyvin täällä, sopivasti täydennämme toisiamme.
Mun tyttöystävä tällainen. Vuosia oltu jo yhdessä enkä koskaan ole kyllästynyt, enkä usko että voisin. Tyttöystävällä kaikkeen aina ratkaisu (kaikki eivät silti ole realistisia :D)
Kaverin vaimolla on aina ratkaisu kaikkeen ja tukee miestään kaikessa.
Hänen ajatusmaailma on vähän huvittava aina. kaveri kertoi vaimolleen, että alkaa 2kk päästä treenaa maratooniin ja aikoo juosta lenkkejä yöllä, koska ei ole muita ihmisiä juurikaan ja viileäää juosta. VAimo unohti tämän. Kaveri alko yöllä juoksemaan ja vaimo oli esittänyt nukkuvaa.. Sen vaimo kysy, että oletko addikti?? ÖÖö häh siis mihin. Oletko sarjamurhaaja??
Kaveri ollut, että kaikista maailman asioista se kysyy onko sarjamurhaaja LOL. Ei ollut ei. Mutta sen vaimo halas ja oli valmis tukemaan sitä ja jos hakisivat apua tohon addiktioon.. Siis tappaa ihmisiä. Kaveri oli ei helv siis mitä täällä' tapahtuu. Minä sanoin treenaavani maratooniin. Sinä leikit nukkuvaa ja luulet, että olen tyylii Dexter.
Mieluummin vähän taivaille maalaileva kuin tylsän laatikon sisäpuolelle jumittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisteihinkö kyllästytään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisteihinkö kyllästytään??
Usein.
Mä oon tällainen ja kaikki aina palauttaa mun jalat maahan. 😂 En tiedä olenko raskas ihminen vaiko en.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tällainen ja kaikki aina palauttaa mun jalat maahan. 😂 En tiedä olenko raskas ihminen vaiko en.
Tuskin olet!!
En ole koskaan ymmärtänyt tällaista
Meillä on tollanen. Kitara kädessä määkii heti aamusta 70-luvun kultaisia countryklassikoita ja kannattaa persuja. Ulkonäöltään vihervassarimainen, mutta persu.