Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveista totta vai turhaa työtä/ajattelua

Vierailija
02.05.2023 |

Voi tuntua hassulta kysymykseltä, mutta kuinka monella täällä on tullut haaveista helposti totta?
En siis nyt puhu niin utopistisista, jotka ei mitenkään muutenkaan voisi olla mahdollisia, tai ettei niiden eteen olisi edes tehnyt mitään.

Elämä on epäreilua ja siihen on tottuminen. Joskus vaan silti hieman korpeaa se, että itse tehnyt monen haaveen eteen järjettömän paljon työtä, jotkut pikkuhaaveet taas toivottuna hiljaa omassa mielessä, mutta mikään ei tunnu onnistuvan, ei niin mikään. Ja sitten on taas niitä, joiden ei tarvitse kuin tyyliin kerran pohtia, että tuo ja tää olis kiva, ja tadaa, kuin taikaiskusta ne toiveet toteutuu.

Mielenkiinnosta kysynkin, että onko täällä paljonkin sellaisia, joilla se tuuri on kokoajan matkassa, oletko saanut haaveita helposti toteutumaan vai kuulutko siihen kategoriaan, joka saa pettyä kerta toisensa jälkeen kun haaveet haihtuvat savuna ilmaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuuria eikä pettymyksiä vaan päämäärätietoista työskentelyä jolla aika tavanomaiset haaveet on toteutettu. Toki tuuriakin ollut matkassa siten että ei ole tullut sairauksia, onnettomuuksia tms.

Vierailija
2/2 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun haaveeni ole itsekseen toteutuneet vaan on pitänyt nähdä paljon vaivaa asioiden eteen. Ihan itse on pitänyt opiskella, työpaikkansa etsiä, säästää ja sijoittaa. Ihan itse on pitänyt ystävät ja vaimokin etsiä. Ja ihan itse piti aikoinaan ulkomaillekin muuttaa.

Minä en usko sattumaan tai tuuriin vaan oman elämänsä elämiseen. Toki täytyy olla kiitollinen, eteen ole esimerkiksi sairastunut niin, etten olisi voinut haaveitani toteeuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi