En sovi pelkojeni takia mihinkään työhön
Ei ole mitään sellaista hommaa missä ei olisi virheen tai jonkun vaaran mahdollisuutta. Vai onko?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Ap onko sulla ocd?
Ei kun opc, Opelin erikoismalli, miksi niin?
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap onko sulla ocd?
Ei mulla ole. Se on jo poissuljettu ammattilaisten toimesta.
Ap
Toimistosiivous oli 10 vuotta sitten mukavaa puuhaa. Nykyään vastaat hallin kokoisista komplekseista yksin. 3-4h annetaan aikaa.
Entisaikaan siivoojiksi päätyi lupsakkaa työtä etsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ap. Ei meistä kaikista ole mihinkään. Itse en älyn takia pysty toimistotöihin ja olin esim vuonna 2007 siivous ja pesulatyökokeilussa. En pystynyt niitä reuman ja sydänvaivojen takia tekemään. Sain ihan lääkärintodistuksen asiasta. Muistan, kun mieheni sanoi " kun ei susta ole edes siivoojaksi".
Tsemppiä <3
Mun älyssä ei pitäisi olla vikaa, olen vaan liian pelokas ja katastrofiajatteluun taipuvainen.
Ap
Mulla on tota samaa. Tein kerran yhden virheen josta ruoskin itseäni luvattoman monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Toimistosiivous oli 10 vuotta sitten mukavaa puuhaa. Nykyään vastaat hallin kokoisista komplekseista yksin. 3-4h annetaan aikaa.
Entisaikaan siivoojiksi päätyi lupsakkaa työtä etsivät.
Tahti on kiristynyt varmaan entisestään, mutta enpä sanoisi lupsakaksi siivoustyötä edes 20v sitten. Hiki hatussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisaikaan siivoojiksi päätyi lupsakkaa työtä etsivät.Tahti on kiristynyt varmaan entisestään, mutta enpä sanoisi lupsakaksi siivoustyötä edes 20v sitten. Hiki hatussa.
No mutta silti ettei siinä hommassa tarvinu hirveesti pelätä virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisaikaan siivoojiksi päätyi lupsakkaa työtä etsivät.Tahti on kiristynyt varmaan entisestään, mutta enpä sanoisi lupsakaksi siivoustyötä edes 20v sitten. Hiki hatussa.
No mutta silti ettei siinä hommassa tarvinu hirveesti pelätä virheitä.
Se oli silti mukavampaa työtä kuin moni muu. Rehkiminen tuottaa mielihyvähormoneja.
Työ sairastuttaa ja huVituttaa joten pysyn ulkopuolella : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ap. Ei meistä kaikista ole mihinkään. Itse en älyn takia pysty toimistotöihin ja olin esim vuonna 2007 siivous ja pesulatyökokeilussa. En pystynyt niitä reuman ja sydänvaivojen takia tekemään. Sain ihan lääkärintodistuksen asiasta. Muistan, kun mieheni sanoi " kun ei susta ole edes siivoojaksi".
Tsemppiä <3
Mun älyssä ei pitäisi olla vikaa, olen vaan liian pelokas ja katastrofiajatteluun taipuvainen.
Ap
Mulla on tota samaa. Tein kerran yhden virheen josta ruoskin itseäni luvattoman monta päivää.
Mä ruoskin monta vuotta ja saatan tuntea myös valtavaa ahdistusta läheltä piti -tilanteista, kun alan pyörittelemään niitä.
Ap
Tsemppiä
Ap