Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos suomalaisena työttömänä haen töitä espanjasta.

Vierailija
02.05.2023 |

Saanko sen ajan tukea jos 2-3 kuukautta olisin espanjassa hakemassa sieltä töitä? Ei täällä suomessa tunnu töitä saavan kun on vanha yli 50 vuotias. Siis eihän mulla ole varaa maksaa kahteen paikkaan vuokraa niin miten se menee käytännössä? Voiko kela maksaa esim. kahden kuukauden vuokran espanjaan työnhaun perusteella?

Koitin yhteen persujen politiikkaa keskusteluun vastata. Siinä kun kehotettiin häipymään just espanjaan. Sivua ei voinut näyttää kun lähetin. Se on aika yleistä kun persuista puhutaan niin poistoon se menee. Hah sitä parempaa sananvapautta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope sinä maksat itse ja hakemukset Voit lähettää suomesta

Toki mielluummin hae töitä vaikka sveitsistä

Vierailija
2/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin hakemukset

Norja

Ruotsi

Sveitsi

Saksa

Jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt Espanjasta lainausmerkeissä puhelinmyyntiä jo toista vuotta. Hyvin toimii. Se missä on on oma asia. Ei sitä kannata liikaa vaan huudella. Mitä enemmän huutelee, sitä enemmän ongelmia. Siksi en nytkään avaa asiaa yhtään tämän enempää.

Vierailija
5/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tehnyt Espanjasta lainausmerkeissä puhelinmyyntiä jo toista vuotta. Hyvin toimii. Se missä on on oma asia. Ei sitä kannata liikaa vaan huudella. Mitä enemmän huutelee, sitä enemmän ongelmia. Siksi en nytkään avaa asiaa yhtään tämän enempää.

Mielummin alan vaikka alkoholistiksi kuin puhelinmyyjäksi. On kato vähemmän häiriöksi. Jotain järkevämpää kuin puhelinhäiriköinti sen pitää olla. Ravintoloista on kokemusta sieltä tiskin takaakin. Ei vaan jaksaisi selvinpäin katsella enää humalaisia. Aika rasittavaa porukkaa jos totta puhutaan. Entisenä baarityöläisenä sanon että siinä työssä pitäisi olla sallittua ottaa vähän itsekkin.