Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi meidän pitäisi valita juuri sinut?"

Vierailija
02.05.2023 |

Neuvokaa, kiitos. Miten tuollaiseen kysymykseen voi vastata, jos hakee sellaista työtä josta itsellä ei ole työkokemusta, mutta joka kuitenkin on sellainen työ jonka voi oppia kokemuksen kautta. Ja jos oma koulutus vielä tukee sitä alaa.

Olisi helpompi vastata tuohon kysymykseen, jos omaa jo työkokemusta ko. tehtävän alueelta, jolloin voi vedota kokemukseen ja niihin ominaisuuksiin, jotka itsessään on tuon työn kautta oppinut hyödyntämään. Mitä olette vastanneet?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiovastaus: jos te ette tiedä miksi haette työntekijää niin eiköhän tämä ollut tässä.

Vierailija
22/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te luulette hakevanne hyvää tyyppiä. Minä en ole se hyvä tyyppi, mutta olen se jota oikeasti haette - se joka hoitaa hommat kotiin".

Joka kerta saanut duunit tuon tokaistuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minulla on vankka kokemus ja vahvat taidot alallanne. Olen kehittänyt osaamistani ja saavuttanut menestystä aikaisemmissa tehtävissäni, mikä antaa minulle vankan pohjan menestyä myös tässä roolissa.

-Olen tehnyt perusteellista tutkimusta yrityksestänne ja olen vaikuttunut saavutuksistanne sekä visionne tulevaisuudesta. Uskon vahvasti siihen, että voin tuoda arvokasta panosta ja auttaa saavuttamaan yrityksen tavoitteita.

- Olen motivoitunut jatkuvasti kehittymään ja oppimaan uutta. Olen avoin uusille haasteille ja valmis ottamaan vastaan vastuuta kasvavan yrityksen tarpeiden mukaan.

Vierailija
24/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tarviin rahaa.

Vierailija
25/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska en tunne muita hakijoita.

Vierailija
26/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitt*akos multa kysytte. Tehän sen päätätte.

Vierailija
27/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoittaa aina, että heille on loppujen lopuksi sama työtehtävien hoidon kannalta kenet valitsevat. Eli he eivät usko, että hakijoiden välillä on eroa.

Vierailija
28/28 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että koska haluan kovasti tulla, ja minut on valittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi