Yo-rivisi ja mitä teet?
Kommentit (34)
LLLLMM DI/KTM IT-konsultti ja opettaja
ECMAA eläkeläinen mielenterveyssyistä, takana jonkin verran yliopisto-opintoja luonnontieteissä ja yhteiskuntatieteissä
Kolme laudaturia, yksi eximia, yksi approbatur. Kirjoitin iltaoppikoulusta kokopäivätyön ohella.
Pyrin opiskelemaan teatterialaa ja valmstuin alalle.
Vierailija kirjoitti:
MMEELL siivooja
Vähän kuin minä. Oletko perfektionisti? Vai koulu oli helppoa ja tykkäät päästä helpolla. On nimittäin tosiasia, että moni hikipinko päätyykin melko alhaiseen koulutustasoon ja suorittavaan työhön. Onko taustalla pelkoa epäonnistumisesta, mukavuudenhalusta vai mistä lie.
LLLLLL 1980-luvun alussa, viimeisiä vuosia virkamiehenä
Ei enää mitään muistikuvaa😂 eikä vois vähempää kiinnostaa ku läpi meni. Olen opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MMEELL siivooja
Vähän kuin minä. Oletko perfektionisti? Vai koulu oli helppoa ja tykkäät päästä helpolla. On nimittäin tosiasia, että moni hikipinko päätyykin melko alhaiseen koulutustasoon ja suorittavaan työhön. Onko taustalla pelkoa epäonnistumisesta, mukavuudenhalusta vai mistä lie.
Paha sanoa, kuinka yleistä tällainen on, mutta joillakuilla se voi kuulua huijarisyndrooman oireisiin.
Eri
LLLLLL päällikkönä valtionhallinnossa
Vierailija kirjoitti:
MMEELL siivooja
Miten päädyit siivoojaksi noin hyvillä papereilla?
ABBA, olen KTM, HT
Yo-kirjoitukset ja niiden arvosanat on turhimpia asioita mitä on. Eivät kerro oikeastaan yhtään mistään yhtään mitään.
mmmmc työtön di