Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte deittailla?

Vierailija
01.05.2023 |

En jaksa enää tavata jatkuvasti uusia ihmisiä. Haluaisin kyllä parisuhteen enemmän kuin mitään muuta, mutta en vaan jaksa jatkuvia pettymyksiä.

Miten te muut jaksatte käydä treffeillä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksakaan. Olen päättänyt elää loppuelämäni sinkkuna.

Just olin tulossa kirjoittamaan samaa. Takana on nyt 15 v avioliitto (mies hommasi selän takana toisen naisen ja jätti minut).

Ei enää ikinä miehiä! Sinkkuna on tosi kivaa, rauhallista ja hyvä olla. Miehet on niin nähty.

Yksi mies petti ja jätti = (kaikki) miehet on nähty

hmmm....

Tarkoittaa suomeksi, että miehet on niin nähty, kunnes tulee se itsevarma pelimies, jota ei ole vielä nähty. Muiden on turha koettaa onneaan.

Vierailija
42/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just olin tulossa kirjoittamaan samaa. Takana on nyt 15 v avioliitto (mies hommasi selän takana toisen naisen ja jätti minut).

Ei enää ikinä miehiä! Sinkkuna on tosi kivaa, rauhallista ja hyvä olla. Miehet on niin nähty.

hmmm....

Olihan mulla miehiä ennen tuota pettävää aviomiestä.

Kaikki oli m*lkkuja suoraan sanottuna. En oikeasti enää ikinä halua ketään. 

Selvä homma, mutta yhteinen nimittäjä niille miehille olet sinä.

Jokainen mies meni n*ssimaan toista naista jossain kohtaa suhdetta. Itse en ikinä pettänyt. En ole vastuussa muiden tekemisistä.

Pointtina, että sinä itse kerta toisensa jälkeen valitsit tuollaisia miehiä. Miesmaussasi on siis jotain vikaa.

Ei minulla ole kristallipalloa, että tietäisin, että mies menee jossain kohtaa n*ssimaan toista ämmää.

Ja miehetkin olleet kaikki erilaisia, yksi oli silmälasipäinen nörtti, toinen oli väkivaltainen pitkätukkainen alkoholisti, kolmas oli kiltti hiljainen hissukka ja niin pois päin. Kerro mulle, mistä hitosta olisin voinut suhdetta aloittaessa tietää, että he tulevat pettämään minut?

Miten nämä kaikki miehet löysivät toiset naiset, kun monelle silmälasipäiselle nörtille (kyllä, silmälasit ovat pilkan kohde edelleen, ja deittimarkkinoilla miesten tulee vaihtaa piilareihin/laserleikkaukseen) ei löydy ensimmäistäkään naista. Jossain kohtaa nyt valehtelet. Olisivatko miehet kuitenkin olleet niitä, joita kaikki muutkin naiset haluavat, ja kuorrutat vain vähän juttua oman etusi tähden?

En todellakaan valehtele. Silmälasipäinen nörtti löysi toisen silmälasipäisen nörtin opiskeluistaan. Se pitkätukkainen hulttio meni panemaan jotain ventovierasta muijaa baari-illan päätteeksi. Ja se hiljainen hissukka löysi toisen hissukan.

Ei noi miehet todellakaan mua pettäneet kaunotarten kanssa.

Et kykene tyydyttämään miehiä, joten eukko vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää suorittaa? Menkää ihmisten ilmoille, tutustukaa ihmisiin jotka käyvät samoissa harrastuksissa, kulttuuririennoissa, keikoilla.

Kyllä siellä joku kiinnostuu ja tulee juttelemaan.

Harrastan liikuntaa eri muodoissaan. Ei siellä kukaan tule juttusille. Itse kyllä juttelen naisille ja miehille ikään katsomatta. En ala harrastaa jotain keikoilla käyntiä siksi, että tapaisin miehen joka käy keikoilla. Olin tänään ihmisten ilmoilla niin kuin joka päivä. Ei ne tiedä, että mä olen sinkku kun oletusarvo tässä iässä on jotain muuta. Siksi tinder. N39

Keikat oli vain yksi esimerkki, juuri sitä ihmisten ilmoilla käymistä, missä rentoutuneessa tilassa tutustuu helpommin eri ihmisiin. Kuten tanssiessa.

Älä ota liian kirjaimellisesti.

Vierailija
44/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm....

Tarkoittaa suomeksi, että miehet on niin nähty, kunnes tulee se itsevarma pelimies, jota ei ole vielä nähty. Muiden on turha koettaa onneaan.

Kitisevää uikuttajaa ei kukaan halua, kaikki sen tietää.

Minä olen viimeksi kiinnostunut miehestä, jota ensi vilkaisulla pidin paljon vanhempana kuin oikeasti on, joka ei ole pitkä, jonka hiukset harmaantuvat ja jonka puheet ovat välillä liian suoria.

Mutta hän on ihana.

Vierailija
45/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi deittailla vaan haluaisin jonkun kämppissuhteen samanhenkisen miehen/naisen/muun kanssa. Olen nainen. Voitaisiin kokkailla, leipoa, käydä kävelyillä, kahvilla, smoothiella, museoissa, messuilla, hipsuttaa sohvalla, elokuvia, lautapelejä, kissoja, kirjoja ja joskus pienellä reissulla.

Tämä voisi olla hyvä järjestely. Lapsetkin kävisi mulle.

Kumppanuusvanhemmuudella pääsisi varmaan aika lähelle tuollaista.

Alan kohta olla liian vanha pukkaamaan lapsia. En tiedä kannattaako naisen kanssa lähteä kunppanuuteen?

Bulgaria ja Turkki. Amazonissa myydään toimivia sperman liikkuvuutta lisääviä lisäravinteita. Toisaalta olisihan siihen ruokavalioon muutenkin hyvä kiinnittää huomiota.

Vierailija
46/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää suorittaa? Menkää ihmisten ilmoille, tutustukaa ihmisiin jotka käyvät samoissa harrastuksissa, kulttuuririennoissa, keikoilla.

Näin mulle on käynyt. Montakin kivaa ihmistä tavannut jo tänä vuonna, joista yksi vaikutti vaivan arvoiselta.

Vierailija
47/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös ikisinkku ja ikää reilu 30 vuotta... Joskus parikymppisenä deittailin mutta enää en ole vuosiin deittallut koska en koe siinä olevan mitään järkeä. Periaatteessa naisia tarvitsen seksiin mutta oma käsi riittää minulle joten miksi edes alkaa tutustumaan naisiin?

Toiset rakastuvat. Toiset haluavat perheen. Tai molempia. Joku haluaa kotipiian jne. 

Vierailija
48/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin viimeksi lähes nelikymppisenä muutaman eron läpikäyneenä, niin en tosiaan jaksanut enää juosta deiteillä, vaan kirjoittelin miesten kanssa Tinderissä. Sitten, kun löytyi joku jonka kanssa voisi kuvitella olevan kivaa tavalla tai toisella, niin lähdin tapaamaan. Ei tämä vaatinut mitään viikkojen viestittelyjä. Lähinnä avointa keskustelua puolin ja toisin. Aika pian olinkin yllätyksekseni uudessa parisuhteessa, jossa olen vuosien jälkeen edelleen ja hyvän miehen löysinkin. 

Vierailija
49/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ja siksi olenkin ikisinkku.

Vierailija
50/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta tavata jatkuvasti tylsiä tai outoja uusia ihmisiä. Eli en jaksa juuri nyt deittailla.

Vierailija
51/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mulle on käynyt. Montakin kivaa ihmistä tavannut jo tänä vuonna, joista yksi vaikutti vaivan arvoiselta.

Jos tutustun johonkin kivaan ihmiseen, hän on käytännössä aina varattu. En sekaannu varattuihin.

Vierailija
52/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Naiset ova rasittavia deittailijoita ja todennäköisesti ovat sitä tavallisessa arkielämässäkin.

M45

Kävin pitkästä aikaa naisen kanssa deiteillä ja hommat eteni silti eteenpäin, mutta silti alko jotenkin ottaa päähän se touhu. Tajusin taas, että kyttäilen kelloa ja pitää ajatella toista ja nähdä sitä ihmistä ja aikatalutella asioita. Kun just sen takia otin eron edellisestä suhteesta, kun ei ole omaa aikaa ja aina pitää venyy ja mennä ja olla. Pistin pelin poikki ja pysyn sinkkuna. Stressi alko heti. En sovi suhteeseen enää.

Vierailija
53/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Naiset ova rasittavia deittailijoita ja todennäköisesti ovat sitä tavallisessa arkielämässäkin.

M45

Kävin pitkästä aikaa naisen kanssa deiteillä ja hommat eteni silti eteenpäin, mutta silti alko jotenkin ottaa päähän se touhu. Tajusin taas, että kyttäilen kelloa ja pitää ajatella toista ja nähdä sitä ihmistä ja aikatalutella asioita. Kun just sen takia otin eron edellisestä suhteesta, kun ei ole omaa aikaa ja aina pitää venyy ja mennä ja olla. Pistin pelin poikki ja pysyn sinkkuna. Stressi alko heti. En sovi suhteeseen enää.

Sama homma. Pitkä avioliitto takana ja nyt kun oon päässy olemaan yksin niin joo, ei kiitos parisuhteelle! 

Vierailija
54/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tutustun johonkin kivaan ihmiseen, hän on käytännössä aina varattu. En sekaannu varattuihin.

En minäkään. Sattuipa tulemaan vapaa mies vastaan.

Vierailija
55/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Kaukosuhde on paras. Nähdään kun on kivaa tavata.

56/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailuun voi suhtautua ihan vaan ajanvietteenä. Mutta tuskin ketään löytyy.

Vierailija
57/64 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en ole saanut kokea pitkää suhdetta, niin olisi ihan mukava kokea sekin tässä ihmiselossa. Siksi pitäisi jaksaa aina vaan deittailla, mutta rankkaa on. En osaa suhtautua siihen kevyesti.

Vierailija
58/64 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta tavata jatkuvasti tylsiä tai outoja uusia ihmisiä. Eli en jaksa juuri nyt deittailla.

Kun on tottunut olemaan itekseen, niin siitä aika vaikeaa lähteä deittailemaan. Sen huomaa heti, että ei jaksa olla tilanteesssa ja haluaa takas kotiin.

59/64 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
60/64 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm....

Olihan mulla miehiä ennen tuota pettävää aviomiestä.

Kaikki oli m*lkkuja suoraan sanottuna. En oikeasti enää ikinä halua ketään. 

Selvä homma, mutta yhteinen nimittäjä niille miehille olet sinä.

Jokainen mies meni n*ssimaan toista naista jossain kohtaa suhdetta. Itse en ikinä pettänyt. En ole vastuussa muiden tekemisistä.

Tilastojen mukaan miehet ja naiset pettävät yhtä usein.