Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte deittailla?

Vierailija
01.05.2023 |

En jaksa enää tavata jatkuvasti uusia ihmisiä. Haluaisin kyllä parisuhteen enemmän kuin mitään muuta, mutta en vaan jaksa jatkuvia pettymyksiä.

Miten te muut jaksatte käydä treffeillä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Olen päättänyt elää loppuelämäni sinkkuna.

Vierailija
2/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Naiset ova rasittavia deittailijoita ja todennäköisesti ovat sitä tavallisessa arkielämässäkin.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. Ei jaksa pettyä. Nytkin tuore tapaus kun olin antanut itelleni rohkeutta tutustua ja sitten veti yhtäkkiä maton jalan alt.a

Vierailija
4/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just olin tulossa kirjoittamaan samaa. Takana on nyt 15 v avioliitto (mies hommasi selän takana toisen naisen ja jätti minut).

Ei enää ikinä miehiä! Sinkkuna on tosi kivaa, rauhallista ja hyvä olla. Miehet on niin nähty.

Vierailija
5/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ylös eksien treffailu tavoista, profiileista ja tuoreimmista deiteistä. Käy kohta kohdalta läpi. Sukupuoleen katsomatta mainioin tapa päästä kärryille omasta deittielämästään.

Vierailija
6/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just olin tulossa kirjoittamaan samaa. Takana on nyt 15 v avioliitto (mies hommasi selän takana toisen naisen ja jätti minut).

Ei enää ikinä miehiä! Sinkkuna on tosi kivaa, rauhallista ja hyvä olla. Miehet on niin nähty.

Yksi mies petti ja jätti = (kaikki) miehet on nähty

hmmm....

Vierailija
7/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm....

Olihan mulla miehiä ennen tuota pettävää aviomiestä.

Kaikki oli m*lkkuja suoraan sanottuna. En oikeasti enää ikinä halua ketään. 

Vierailija
8/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm....

Selvä homma, mutta yhteinen nimittäjä niille miehille olet sinä.

Vierailija
9/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkatestit jännittää t. mies

Vierailija
10/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat parisuhdetta enemmän kuin mitään muuta lienee paras jatkaa etsintää, eikä luovuttaa.

Vierailija
11/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi deittailla vaan haluaisin jonkun kämppissuhteen samanhenkisen miehen/naisen/muun kanssa. Olen nainen. Voitaisiin kokkailla, leipoa, käydä kävelyillä, kahvilla, smoothiella, museoissa, messuilla, hipsuttaa sohvalla, elokuvia, lautapelejä, kissoja, kirjoja ja joskus pienellä reissulla.

Vierailija
12/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm....

Jokainen mies meni n*ssimaan toista naista jossain kohtaa suhdetta. Itse en ikinä pettänyt. En ole vastuussa muiden tekemisistä.

Vierailija
13/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm....

Jokainen mies meni n*ssimaan toista naista jossain kohtaa suhdetta. Itse en ikinä pettänyt. En ole vastuussa muiden tekemisistä.

Pointtina, että sinä itse kerta toisensa jälkeen valitsit tuollaisia miehiä. Miesmaussasi on siis jotain vikaa.

Vierailija
14/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitten sitä parisuhdetta enemmän kuin mitään muuta halua, jos kuitenkin teet mieluummin muita juttuja.

Vierailija
15/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en ole koskaan treffaillut, elän ikisinkkuna siis. Elämä sinkkuna juuri hyvää kun voi päättää omista asioista itse eikä kukaan ole määräilemässä.

Deittale ap ihmeessä jos haluat seksiä/parisuhteen.

M33

Vierailija
16/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi deittailla vaan haluaisin jonkun kämppissuhteen samanhenkisen miehen/naisen/muun kanssa. Olen nainen. Voitaisiin kokkailla, leipoa, käydä kävelyillä, kahvilla, smoothiella, museoissa, messuilla, hipsuttaa sohvalla, elokuvia, lautapelejä, kissoja, kirjoja ja joskus pienellä reissulla.

Tämä voisi olla hyvä järjestely. Lapsetkin kävisi mulle.

Vierailija
17/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tuohon tortun vatkaus minimissään 3 kertaa viikkoon niin saatat löytää jonkun halukkaan tuohon kuvioon.

Vierailija
18/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut tutustumaan viestittelemällä sen verran, ettei jokaisen epäsopivan kanssa tarvitse vaivautua treffeille. En tiedä onnistuuko tämä välttämättä kaikilta, varsinkin jos ajatustenvaihto ei ole itselle tärkeässä roolissa. Minulle se korvienväli ja sanallinen kommunikaatio on niin tärkeää ettei mitään kemioiden testailua kannata edes aloittaa, jos en ole todennut ensin ajatusmaailmaa yhteensopivaksi.

Miehiltä tulee tähän kyllä nikottelua että se kemia olisi tärkeämpää katsoa ensin. Mutta kuten avauksestakin huomaa, olisi kaikkien edun vastaista jos väsyttäisin itseni juoksemalla alituiseen treffeillä vääränlaisten ihmisten kanssa. Sitä paitsi enpä muista milloin olisin viimeksi ollut treffeillä niin, että miehen mielestä meillä ei olisi ollut kemiaa. 

Vierailija
19/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitten sitä parisuhdetta enemmän kuin mitään muuta halua, jos kuitenkin teet mieluummin muita juttuja.

Deittailu ei ole parisuhde

Vierailija
20/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tarvitset siis ystäviä itsellesi. Ystävien kanssa noita asioita tehdään. Toki hipsuttelu ja seksi ei ihan kaikkien ystävien kanssa onnistu mutta muut asiat kyllä.