Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tosi moni on jo 35-vuotiaana todella elähtänyt?

Vierailija
01.05.2023 |

Koskee yhtälailla naisia ja miehiä. Ryhti on romahtanut ja maha on pullea, kasvojen iho ahavoitunut ja ryppyinen, hiukset roikkuu rasvaisina pitkin päätä tai hapsottavat kuivina epämääräisestä ponnarista. Päälle on kiskaistu lököttävät collegehousut ja nyppyyntynyt paita, jalassa linttaan astutut lenkkarit.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet varsinkin rupsahtaa siihen 40 vuoden tietämillä. Ihan järkyttävää. Tämän olen huomannut siitä kun työni puolesta näen asiakkaiseni syntymäajat.

Naiset aloittavat rupsahtelun jo 20 vuotta aikaisemmin.

Eli sinusta naiset rupsahtavat siinä vaiheessa kun heistä alkaa tulla täysikasvuisia, alle kaksikymppisethän ovat teinejä, eivät naisia. Niinpä niin, miehet haluavat keskenkasvuisia.

Tämän postaajan viesteille ei kannata antaa painoarvoa, sitä kiinnostavat nimenomaan alaikäiset tytöt...

Vierailija
62/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 15 vuoden aikana olen saanut kaksi uutta perussairautta yhden entisen lisäksi ja enemmän vähemmän sairaana tarponut sitten kaiken muun elämän läpi. Ihme olisi, jos ei missään näkyisi tämä. Vielä olisi varmaan ainakin sellainen 15 + 15 vuotta eläkkeelle. Työkyvyttömyyseläkettä en edes ajattele, koska ei sitä myönnetä kuin lähes kuolleelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta viiskymppisenä. Joillekin tulee aikaisemmin.

Vierailija
64/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tuttavapiirin kolmevitoset vaan ole tuommoisia. Eikä monet vielä nelivitosetkaan. Kyllähän se ikä alkaa jossain kohtaa näkyä kaikilla, mutta ei se estä pukeutumasta kivasti ja pitämästä itsestään huolta.

Vierailija
65/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kohta 40 ja oon ihan elämäni kunnossa, nytkö mä sit muutun joku päivä yön yli yks kaks vanhukseks?

Mä epäilen työelämää syypääks, mä olen lepposissa sisähommissa missä ei kauheasti jouda ressaan.

Vierailija
66/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet varsinkin rupsahtaa siihen 40 vuoden tietämillä. Ihan järkyttävää. Tämän olen huomannut siitä kun työni puolesta näen asiakkaiseni syntymäajat.

Minä olen yli nelikymppinen mies ja joudun näyttämään henkkareita joskus kaupassa kun ostan oluen. Nuoret yli parikymppiset naiset myös vilkuilee usein ja ottavat katsekontaktia.

Vierailija
67/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -88 syntynyt eli ikäluokkani täyttää 35 juuri tänä vuonna. Jo viimeisen parin vuoden aikana olen laittanut merkille kuinka varsinkin moni samanikäinen nainen rupsahtanut kun ovat päivittäneet some-kuviaan. Ei kaikki mutta silti monen kohdalla järkytys kuinka se ylä-asteelta/lukiosta tuttu kasvo äkillisesti muuttui keski-ikäiseksi.

Miesten kohdalla taas moni miehistynyt 35 ikäisenä, esim tänään katselin erään babyfacen uutta somekuvaa, näyttääkin yhtäkkiä mieheltä ja voisi jopa sanoa että komeampi kuin ennen.

Vierailija
68/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni lapsuudenystävä on sitä mieltä, että elämä päättyy kolmekymppisenä, että se oli se nuoruuden aika, jolloin haettiin kokemuksia ja nyt pitää sitten loput 60-80 vuotta muistella näitä siiderin kultaamia hetkiä.

En minä ihmettele, että ulkoinen olemus heijastelee sisäistä kuoliota.

60-80 vuotta :DDDDDDDDDD

Vierailija
69/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen -88 syntynyt eli ikäluokkani täyttää 35 juuri tänä vuonna. Jo viimeisen parin vuoden aikana olen laittanut merkille kuinka varsinkin moni samanikäinen nainen rupsahtanut kun ovat päivittäneet some-kuviaan. Ei kaikki mutta silti monen kohdalla järkytys kuinka se ylä-asteelta/lukiosta tuttu kasvo äkillisesti muuttui keski-ikäiseksi.

Miesten kohdalla taas moni miehistynyt 35 ikäisenä, esim tänään katselin erään babyfacen uutta somekuvaa, näyttääkin yhtäkkiä mieheltä ja voisi jopa sanoa että komeampi kuin ennen.

Ihan voi sanoa oikein, eli pannut merkille :) huoh.

Vierailija
70/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ja sen takia raskas elämä.

Vierailija
71/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat viettäneet liikaa aikaa vauva palstalla - noin siinä käy. Ap, lähde täältä välittömästi, jos et halua näyttää samanlaiselle ;D

Vierailija
72/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että sillä ruokavaliolla on aivan älytön merkitys. Omassa naamastani alkoi olla sellaista jännää turvotusta n. kolmikymppisenä. Rupesin sitten ihan muista syistä syömään paljon tuoretta ruokaa, jätin viljat, riisin, perunan ja sokerin pois. Kasvot ovat sen jälkeen kiinteytyneet, turvotus lähtenyt pois, iho kirkastunut. Nuoruus ei palannut mutta sellainen alkava elähtäneisyys stoppasi. Kallis ruokavaliohan se toki on.

Vierailija
73/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen -88 syntynyt eli

ikäluokkani täyttää 35 juuri tänä vuonna. Jo viimeisen parin vuoden aikana olen laittanut merkille kuinka varsinkin moni samanikäinen nainen rupsahtanut kun ovat päivittäneet some-kuviaan. Ei kaikki mutta silti monen kohdalla järkytys kuinka se ylä-asteelta/lukiosta tuttu kasvo äkillisesti muuttui keski-ikäiseksi.

Kuka mies kutsuu toista miestä babyfaceksi? Ho**mo

Vierailija
74/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää itsestään huolen. No tietenkin löytyy lihavia jotka ei tee mitään sille, liikkuvat vähän ja herkkukuppi nokan alla ilmeisesti iltaisin kun tv katselee. 

Vierailija
75/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson huvittuneena ja vahingoniloisena nykyisiä pulleita nuoria aikuisia. Ja kiitän mielessäni hyviä geenejäni ja sitä, että olen myös itse tehnyt oikeita valintoja syömisen ja ajankäytön suhteen pitääkseni itseni hoikkana ja ryhdikkäänä vielä vahvasti keski-ikäisyyden ytimeen ja sen tuolle puolen.

Jokainen on vastuussa omasta kropastaan ja kunnostaan. Muita ei voi syyttää, jos peilistä katsoo plösö.

Kiität geenejä ja samaan hengenvetoon kerrot kuinka jokainen on itse vastuussa ulkomuodostaan? Öö tota. Okei.

Vierailija
76/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat ja geenit. Mun kosmetologi ei uskonut, että olen yli 40. On itse reilusti alle ja enemmän ryppyjä kuin mulla. Vaikka varmasti on ottanut kaikki mahdolliset hoidot ja kalleimmat rasvat.

Mulla vaikuttaa geenit. En liho eikä tule ryppyjäkään kuin lähemmäs kuusikymppisenä. Ja tupakkaakin on tullut joskus potettua. Ruokavalio ei ole priimaa. Mutta ei geenit pelasta jos joka päivä alkoaja tupakkaa käyttää ja marinoi itsensä sokerilla.

Sokeri on pahin. Vanhetaa soluja auringon ohella hyvin nopeasti. Sokerijuomat erityisesti tuovat myös huomaamattomoa kaloreja. Itse juon vain vettä ja joskus kuivaa valkoviiniä. Auringolta suojautuminen myös tärkeää.

Vierailija
77/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintavat ja geenit. Mun kosmetologi ei uskonut, että olen yli 40. On itse reilusti alle ja enemmän ryppyjä kuin mulla. Vaikka varmasti on ottanut kaikki mahdolliset hoidot ja kalleimmat rasvat.

Mulla vaikuttaa geenit. En liho eikä tule ryppyjäkään kuin lähemmäs kuusikymppisenä. Ja tupakkaakin on tullut joskus potettua. Ruokavalio ei ole priimaa. Mutta ei geenit pelasta jos joka päivä alkoaja tupakkaa käyttää ja marinoi itsensä sokerilla.

Sokeri on pahin. Vanhetaa soluja auringon ohella hyvin nopeasti. Sokerijuomat erityisesti tuovat myös huomaamattomoa kaloreja. Itse juon vain vettä ja joskus kuivaa valkoviiniä. Auringolta suojautuminen myös tärkeää.

En halua lannistaa mut arvaa mitä? Se kehui sua siksi, että saa susta hyvän maksavan asiakkaan jatkossakin.

Vierailija
78/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naisista on kadonnut se iloisuus. Pääosin hapannaamoja.

Vierailija
79/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika näitä akkoja, kun pääsevät kilpaa kehumaan itseään tämmöisissä ketjuissa. Olisi kiva nähdä jokainen livenä, niin voisimme sitten arvioida ihan totuudenmukaisesti asiaa 😄

Vierailija
80/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lannistaa mut arvaa mitä? Se kehui sua siksi, että saa susta hyvän maksavan asiakkaan jatkossakin.

Voi olla, mutta tätä on käynyt ennenkin, myös lääkärissä. Toinen kosmetologi kysyi, olenko ottanut botoxia otsaan. Mammografiassa hoitaja kyseli moneen kertaan onko implantit. Tiedän, sen kuuluu kysyä, mutta eikö kerta riitä? Tissini eivät siis iästä ja imetyksestä huolimatta roiku yhtään. Vielä. Joku päivä munkin naama ja tissit roikkuu. Ja se on ihan ok. Mutta kyllä geenien pitää paljon vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän