Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tosi moni on jo 35-vuotiaana todella elähtänyt?

Vierailija
01.05.2023 |

Koskee yhtälailla naisia ja miehiä. Ryhti on romahtanut ja maha on pullea, kasvojen iho ahavoitunut ja ryppyinen, hiukset roikkuu rasvaisina pitkin päätä tai hapsottavat kuivina epämääräisestä ponnarista. Päälle on kiskaistu lököttävät collegehousut ja nyppyyntynyt paita, jalassa linttaan astutut lenkkarit.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikihommat pitää kunnossa .

Vierailija
2/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta tää elämä on. Ihminen vanhenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varsinkin rupsahtaa siihen 40 vuoden tietämillä. Ihan järkyttävää. Tämän olen huomannut siitä kun työni puolesta näen asiakkaiseni syntymäajat.

Vierailija
4/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen näköjään vähän eri tahtiin.

Vierailija
5/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä voit sitten loistaa näiden elähtäneiden rinnalla.

Vierailija
6/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lapsuudenystävä on sitä mieltä, että elämä päättyy kolmekymppisenä, että se oli se nuoruuden aika, jolloin haettiin kokemuksia ja nyt pitää sitten loput 60-80 vuotta muistella näitä siiderin kultaamia hetkiä.

En minä ihmettele, että ulkoinen olemus heijastelee sisäistä kuoliota.

Vierailija
7/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin olen. Syynä voisi olla uuvuttava työ yhdistettynä pikkulapsiarkeen. En varmaan näyttäisi tältä, jos olisi illat aikaa ja jaksamista harrastaa liikuntaa ja rentoutua. Työelämän vaatimukset on ihan järkyttävät.

Vierailija
8/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuo 35 v tuntuu olevan jonkinlainen rajapyykki, jonka kohdalla osa ihmisistä mammaantuu ja pappaantuu, ja osalla ei ikä tunnu hidastavan mitään. Olisiko työelämä, lapset ym. mikä saa väsymään, eikä tule liikuttua, harrastettua jne?

Vierailija
9/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan ole nähnyt ryppyisiä ja ahavoituneita kolmekymppisiä :D

Vierailija
10/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia vauvaa sinua miksi? Yrität vanhenemisenpelossa elää ikuista nuoruutta?

Vierailija
11/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnostaan voi silti pitää huolta. Aika moni rupsahtaa nopeammin kuin tarvitsisi, koska elämänmalli nykyään on hyvin passiivinen.

Vierailija
12/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella kumma rajapyykki tuo 30 ikävuosi. Siihen mennessä moni näyttää yhtäkkiä räjähtävän ylipainoisiksi vaikka koko aiempi elämä oltu solakkana.

Vierailija
13/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i, ajatella. Entäs mä 54 v.

Miksei prkl kaikki vaan keskity omasta ulkomuodostaan huolehtimiseen. Mitä widdua ihmiset hommaa lapsia, käy töissä. Kantaa vastuuta milloin mistäkin?

Vierailija
14/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias alkaa olla jo parhaat päivänsä nähnyt. Jos elää vaikka 70 vuotiaaksi, niin on nyt keski-iässä.

Vierailija
15/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet varsinkin rupsahtaa

siihen 40 vuoden tietämillä. Ihan järkyttävää. Tämän olen huomannut siitä kun työni puolesta näen asiakkaiseni syntymäajat.

Ja sitten vielä miehet elävät harhoissaan että ovat nuorekkaita hopeakettuja joita parikymppiset naiset himoitsevat. Samaan aikaan ne keski-ikäiset naiset eivät heille kelpaa. Ja sitten katkeroidutaan kun ne nuoret pimut eivät edes vilkaisekaan hopeakettua.

Vierailija
16/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia vauvaa sinua miksi? Yrität vanhenemisenpelossa elää ikuista nuoruutta?

Asia vauvasi minua niin pahasti, että nyt käytän taas vaippoja.

Vierailija
17/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee ennen kaikkea suomalaisia naisia. Laadukkat miehet ovat elämänsä kunnossa 35v ja siitä 10 vuotta eteenpäin.

Vierailija
18/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella kumma rajapyykki tuo 30 ikävuosi. Siihen mennessä moni näyttää yhtäkkiä räjähtävän ylipainoisiksi vaikka koko aiempi elämä oltu solakkana.

Eikä välttämättä edes ylipainoisiksi vaan vähän löllöiksi ja ryhdittömiksi.

Vierailija
19/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vaan ole nähnyt ryppyisiä ja ahavoituneita kolmekymppisiä :D

Tämä. 35 on nuori. Etenkin tuo ahavoitunut on uskomaton luonnehdinta, kun edes 75-vuotiaat eivät ole sitä.

Vierailija
20/94 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin, vaikka elämän tärkein tarkoitus on solakkuus. Siis widdu jos sattuisi kuolemaan ylipainoisena :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi